Og³oszenie z dnia 2024-12-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyleg³ymi w Lesznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inf-in@leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.leszno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyleg³ymi w Lesznie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37e8cdd9-28d2-4198-a305-cdac85821514
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00653270
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00066629/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.33 "Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z przyleg³ymi drogami w Lesznie"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania dot. specyfikacji
po³±czenia, formatu przesy³anych danych, szyfrowania i oznaczania czasu przekazania, odbioru danych za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl :-sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; komputer klasy
PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa poza
przegl±dark± Internet Explorer; w³±czona obs³uga JavaScript; zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy
format plików .pdf; platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej–kodowanie UTF8; oznaczenie
czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê i dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem G³. Urzêdu Miar. 2.Wykonawca, przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia: akceptuje
warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie dostêpnym na ww. stronie w zak³adce „Regulamin" i uznaje
go za wi±¿±cy; zapoznaje i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert dostêpnej na platformazakupowa.pl. 3.Zamawiaj±cy nie ponosi
odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, zw³aszcza za
zapoznanie siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w wyniku np. z³o¿enia oferty przez „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”. Taka oferta zostanie uznana za ofertê handlow±. Nie bêdzie brana pod uwagê w postêpowaniu. 4. Wszelkie
instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .5. Zalecenia:1) formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców winny byæ
zgodne z Za³. nr 2 do “Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci…”, dalej „Rozporz±dzenie
KRI”. 2) rekomenduje siê wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf,3)W celu kompresji
danych rekomenduje siê wykorzystanie jednego z formatów: a).zip, b).7Z.4)W¶ród formatów powszechnych a niewystêpuj±cych w
„Rozporz±dzeniu KRI” wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Pliki te zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.5)zwraca siê
uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB i na ograniczenie wielko¶ci
plików podpisywanych w aplikacji eDoApp- do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 6) W przypadku u¿ycia
kwalifikowanego podpisu elektronicznego:-ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku i ³atwiejsz± weryfikacjê
podpisu, zaleca siê w miarê mo¿liwo¶ci przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich
podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. -pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem
XAdES. Wykonawca winien pamiêtaæ aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.- rekomenduje siê
wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 7) zaleca siê aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób,
stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji
plików. 8) zaleca siê aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ wybran± metodê podpisania plików oferty. 9)
Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci±, zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania
ofert. Zaleca siê z³o¿enie oferty na 24 h przed terminem sk³adania ofert. 10) Je¶li Wykonawca kompresuje pliki np.zip zaleca siê
wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego z plików. 11) zaleca siê aby nie wprowadzaæ zmian w plikach po podpisaniu podpisem
kwalifikowanym. Mo¿e to naruszyæ integralno¶æ plików, doprowadziæ do odrzucenia oferty.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta Leszna, reprezentowany przez Prezydenta Miasta Leszna, ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno. Mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ z nim listownie na adres ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno, telefonicznie dzwoni±c pod numer 65 529 81 00 lub przez elektroniczn± skrzynkê podawcz± na stronie um@leszno.pl
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@leszno.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
• ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. - Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
• aktów wykonawczych do ustawy Pzp,
• ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej;
• ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
• ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia-znak sprawy: INF-IN.
271.11.2024, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2) ustawy Pzp oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jego realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz OPEN NEXUS Sp. z o.o., ul. Boles³awa Krzywoustego 3, 61-144 Poznañ, który przetwarza dane osobowe w imieniu administratora danych jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Urz±d Miasta Leszna prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego / organizacji miêdzynarodowej;
7) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
8) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
10) Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani / Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO, o której mowa w art. 77 RODO.
11) Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust 2 i 3 ustawy Pzp.
1. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INF-IN.271.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyleg³ymi
w Lesznie.
1) W zakresie realizacji zadania ,,Remontu ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyleg³ymi
w Lesznie” przewiduje siê wykonanie m.in.:
a) roboty rozbiórkowe istniej±cej nawierzchni i oznakowania pionowego,
b) wykonanie koryta pod konstrukcjê nawierzchniê drogi,
c) ustawienie obrze¿y i krawê¿ników betonowych na ³awie z oporem,
d) wykonanie ¶cieku z kostki betonowej na ³awie betonowej,
e) profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a,
f) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki C5/6 lub C3/4 zgodnie z dokumentacj± projektow±,
g) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej,
h) budowa kanalizacji deszczowej o ¶rednicy Dn315mm,
i) budowa przykanalików deszczowych o ¶rednicy Dn160mm,
j) monta¿ prefabrykowanych studni Dn1000mm,
k) monta¿ i budowa studzienek pod wpusty deszczowe Dn500mm,
l) prowadzenie oraz udokumentowanie ewentualnych prac archeologicznych
Uwaga:
• Powy¿szy zakres przedmiotu zamówienia dotyczy ulic w dokumentacji oznaczonych jako:
o ul. ks. Ignacego Skorupki (km 0+000,00 – km 0+136,50)
o odcinek 1 - ul. Hansa Christiana Andersena (km 0+000,00 – km 0+051,30)
o odcinek 2 - ul. Hansa Christiana Andersena (km 0+000,00 – km 0+034,05)
o ul. Z³otnicza (km 0+000,00 – km 0+057,00)
• Przy prowadzeniu robót budowlanych nale¿y zabezpieczyæ przed uszkodzeniem istniej±ce drzewa, które nie koliduj± z planowan± inwestycj± zgodnie z Za³±cznikiem nr 12 do SWZ.
• W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeñ drzew, nale¿y natychmiast powiadomiæ osobê pe³ni±c± nadzór inwestorski.
• Roboty budowlane zwi±zane z zagêszczaniem pod³o¿a oraz warstw konstrukcji nawierzchni, w okolicy dzia³ki nr 263 ar. mapy 136 obw. 0005, jednostka ewidencyjna 306301_1 nale¿y wykonywaæ bez udzia³u sprzêtu, który móg³by negatywnie wp³yn±æ na budynki znajduj±ce siê na w/w posesji.
Szczegó³owy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projektach architektoniczno-budowlanych, projektach wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumentacje stanowi± Za³±cznik nr 9 do SWZ.
Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekty, pogl±dowy kosztorys, STWiORB i wizjê lokaln±.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o nastêpuj±ce kryteria oceny ofert
(dotyczy poszczególnych czê¶ci przedmiotu zamówienia):
1) najni¿sza cena ofertowa brutto (Pc) – waga kryterium to 60 pkt.
2) gwarancja jako¶ci (Pg) – waga kryterium to 40 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) W zakresie realizacji zadania: ,,Remontu ulicy Uroczej w Lesznie” przewiduje siê wykonanie m.in.:
m) roboty rozbiórkowe istniej±cej nawierzchni i oznakowania pionowego,
n) wykonanie koryta pod konstrukcjê nawierzchniê drogi,
o) ustawienie obrze¿y i krawê¿ników betonowych na ³awie z oporem,
p) wykonanie ¶cieku z kostki betonowej na ³awie betonowej,
q) profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a,
r) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki C5/6 lub C3/4 zgodnie z dokumentacj± projektow±,
s) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej,
t) budowa przykanalików deszczowych o ¶rednicy Dn160mm,
u) monta¿ i budowa studzienek pod wpusty deszczowe Dn500mm,
v) prowadzenie oraz udokumentowanie ewentualnych prac archeologicznych.
Uwaga:
• Powy¿szy zakres przedmiotu zamówienia dotyczy ulic w dokumentacji oznaczonych jako:
o ul. Urocza (km 0+000,00 – km 0+067,70)
o ul. Urocza (km 0+000,00 – km 0+091,10)
• Wykonawca realizowaæ bêdzie roboty budowalne po wykonaniu przez spó³kê Wodoci±gi leszczyñskie Sp. z o.o. przebudowy sieci wodoci±gowej na w/w odcinkach.
• Przy prowadzeniu robót budowlanych nale¿y zabezpieczyæ przed uszkodzeniem istniej±ce drzewa, które nie koliduj± z planowan± inwestycj± zgodnie z Za³±cznikiem nr 12 do SWZ.
• W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeñ drzew, nale¿y natychmiast powiadomiæ osobê pe³ni±c± nadzór inwestorski.
Szczegó³owy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projektach architektoniczno-budowlanych, projektach wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumentacje stanowi± Za³±cznik nr 9 do SWZ.
Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekty, pogl±dowy kosztorys, STWiORB i wizjê lokaln±.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o nastêpuj±ce kryteria oceny ofert
(dotyczy poszczególnych czê¶ci przedmiotu zamówienia):
1) najni¿sza cena ofertowa brutto (Pc) – waga kryterium to 60 pkt.
2) gwarancja jako¶ci (Pg) – waga kryterium to 40 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy sytuacji finansowej je¿eli wyka¿e, ¿e:a) Dla czê¶ci I przedmiotu zamówienia: „Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyleg³ymi w Lesznie”- dysponuje kwot± (¶rodki w³asne i/lub zdolno¶æ kredytowa) w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 PLN (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100).
b) Dla czê¶ci II przedmiotu zamówienia: „Remont ulicy Uroczej w Lesznie”- dysponuje kwot± (¶rodki w³asne i/lub zdolno¶æ kredytowa) w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000,00 PLN (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych 00/100).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Dla czê¶ci I przedmiotu zamówienia tj.: Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyleg³ymi w Lesznie:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej je¿eli wyka¿e,
¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na wykonaniu budowy lub przebudowy lub rozbudowy drogi klasy min. D o powierzchni nawierzchni utwardzonych min. 1200 m2 i warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 400 000,00 z³ brutto, przy realizacji której wystêpowa³a budowa lub przebudowa lub rozbudowa co najmniej jednego z elementów infrastruktury towarzysz±cej (minimum jeden spo¶ród nastêpuj±cych elementów: sieæ kanalizacyjna deszczowa, sieæ kanalizacyjna sanitarna).
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedno zamówienie rozumie jedn± wykonan± robotê w ramach jednej umowy/ kontraktu/ zlecenia.
b) Dla czê¶ci II: Remont ulicy Uroczej w Lesznie:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej je¿eli wyka¿e,
¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na wykonaniu budowy lub przebudowy lub rozbudowy drogi klasy min. D o powierzchni nawierzchni utwardzonych min. 800 m2 i warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 350 000,00 z³ brutto.
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedno zamówienie rozumie jedn± wykonan± robotê w ramach jednej umowy/ kontraktu/ zlecenia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji finansowej, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 2 pkt 3) lit a) i b) SWZ, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia:
a) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
2) W celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej okre¶lonego w Rozdziale 5 ust. 2 pkt 4) lit. a), b), c) i d) SWZ:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (Za³±cznik nr 10 do SWZ);
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Za³±cznik nr 11 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnodostêpnych i bezp³atnych bazach danych, pod warunkiem wskazania przez Wykonawcê w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 2 do SWZ), danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych dokumentów.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium, w nastêpuj±cych wysoko¶ciach dla poszczególnych czê¶æ przedmiotu zamówienia:Dla czê¶ci I przedmiotu zamówienia – 13 500,00 z³ (s³ownie: trzyna¶cie tysiêcy piêæset z³otych zero groszy),
Dla czê¶ci II przedmiotu zamówienia – 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych zero groszy).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 419).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku PKO BP S.A. nr: 37 1020 3088 0000 8302 0005 7703 z dopiskiem na blankiecie przelewu:
WADIUM
Znak sprawy: INF-IN.271.11.2024
„Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyleg³ymi”
czê¶æ nr …...
Kopiê polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca siê z³o¿yæ wraz z ofert±.
Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
4. Wadium wnoszone w formie porêczenia lub gwarancji musi byæ z³o¿one w takiej formie, w jakiej zosta³o ono ustanowione przez gwaranta lub porêczyciela, tj. jako orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci w jakiej zosta³o wystawione przez gwaranta lub porêczyciela.
5. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji lub porêczenia, dokument powinien byæ sporz±dzony zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winien zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela (instytucji udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem;
3) kwotê gwarancji/porêczenia;
4) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia;
5) bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie, zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp tj.:
5.1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
5.2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
5.3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
6) gwarancja/porêczenie winno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe;
7) gwarancja/porêczenie musi byæ wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
8) wszelkie spory dotycz±ce gwarancji/porêczenia podlegaj± rozstrzygniêciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegaj± kompetencji s±du w³a¶ciwego dla siedziby Zamawiaj±cego;
9) jednocze¶nie Zamawiaj±cy wymaga, aby okres wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia nie by³ krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert±.
6. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo doreprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku, o którym mowa powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (o¶wiadczenie, o
którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi Za³. nr 5 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art.125 ust 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy
z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy – Miasto Leszno dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia Wykonawcy zaliczki w wysoko¶ci 5% warto¶ci z³o¿onej oferty dotycz±cej zakresu Miasta Leszna, na zasadach opisanych w projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 powy¿ej, wymaga, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-01
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy równie¿ Wykonawcê, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê.INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyleg³ymi w Lesznie
- Sukcesywne dostawy ¶rodków czysto¶ci i materia³ów do sprz±tania
- Sukcesywne dostawy ¶rodków ochrony osobistej
- sprz±tanie pomieszczeñ i powierzchni u¿ytkowanych przez powiatowe jednostki organizacyjne
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek, paczek pocztowych oraz ich ew. zwrotów na potrzeby KZGRL
- sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie
wiêcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych "PSZOK"
- Budowa drogi dla pieszych z niezbêdnym o¶wietleniem w ci±gu drogi krajowej nr 43 w m. Ka³u¿e w woj. ³ódzkim
- Budowa ulicy Ko³odziejskiej wraz z budow± sieci kanalizacyjnej w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Przebudowa budynku g³ównego biblioteki publicznej w ramach przedsiêw. Prace budowlane, dostawa i monta¿ platformy/podno¶nika dla niepe³nospraw. i matek z dzieæmi w budynku g³ównym WiMP w Gdañsku
- Zagospodarowanie przestrzeni na potrzeby infrastruktury sportowo-rekreacyjnej przyszkolnej przy Zespole Szkó³ Nr 4 w M³awie
- Budowa o¶wietlenia drogowego na terenie Gminy £om¿a - Etap II
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.