Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-19
Kielce: Wykonanie pięcioletniej oceny stanu technicznego wałów przeciwpowodziowych rzek: Nidy, Mierzawy i Cieku od Bełku na terenie gm. Imielno, Kije, Sobków, Michałów i Pińczów, woj. świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 133119 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pięcioletniej oceny stanu technicznego wałów przeciwpowodziowych rzek: Nidy, Mierzawy i Cieku od Bełku na terenie gm. Imielno, Kije, Sobków, Michałów i Pińczów, woj. świętokrzyskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi polegającej na opracowaniu oceny pięcioletniej stanu technicznego dla niżej wymienionych odcinków wałów przeciwpowodziowych rzek: Nidy, Mierzawy i Cieku od Bełku na terenie gm. Imielno, Kije, Sobków, Michałów i Pińczów, woj. świętokrzyskie. 1) Lewy wał rz. Nidy Motkowice - Korytnica 0+000 - 6+676, gm. Imielno, Kije , Sobków; 2) Prawy wał rz.Nidy, Motkowice - Borszowice 0+000 - 5+930, gm. Imielno, Kije; 3) Prawy wał rz. Nidy w Stawach 0+000 - 1+540, gm. Imielno. 4) Lewy wał rz. Nidy Korytnica - Staniowice 0+000 - 1+580, gm. Sobków; 5) Lewy wał rz. Nidy Staniowice - Sobków 0+000 - 1+730, gm. Sobków; 6) Prawy wał rz. Nidy Kotlice - Mokrsko Dolne 0+000 - 3+670, gm. Sobków; 7) Prawy wał rz. Nidy Mokrsko Górne -Brzezno 0+000 - 3+640, gm. Sobków; 8) Lewy wał rz. Mierzawy w Pawłowicach 0+000 - 1+950, gm. Michałów; 9) Prawy wał rz. Mierzawy w Pawłowicach 0+000 - 2+050, gm. Michałów, Pińczów; 10) Lewy wał Cieku od Bełku 0+000 - 0+190, gm. Imielno; 11) Prawy wał Cieku od Bełku 0+000 - 0+780, gm. Imielno. Dla każdego odcinka wałów należy wykonać oddzielne opracowanie w czterech egzemplarzach w formie papierowej, plus wersja elektroniczna na płycie CD lub DVD. 1.2 Charakterystyka wałów. __1.2.1 Lewy wał rz. Nidy Motkowice - Korytnica 0+000 - 6+676, gm. Imielno, Kije, Sobków; - długość badanego odcinka wału - 6676 mb; - szerokość korony - 2,0 m; - nachylenie skarp - 1:2, 1:4, 1:1,5; - średnia wysokość - 1,25 m; - klasa III.__ 1.2.2 Prawy wał rz. Nidy, Motkowice - Borszowice 0+000 - 5+930, gm. Imielno, Kije; - długość badanego odcinka wału -5930 mb; - szerokość korony - 2,0 m; - nachylenie skarp - 1:2, 1:1,5, 1:4; - średnia wysokość - 1,18 m; - klasa III. __1.2.3 Prawy wał rz. Nidy w Stawach 0+000 - 1+540, gm. Imielno; - długość badanego odcinka wału -1540mb; - szerokość korony - 1,5 m; - nachylenie skarp - 1:2, 1:1,5; - średnia wysokość - 1,60 m; - klasa IV.__1.2.4 Lewy wał rz. Nidy Korytnica - Staniowice 0+000 - 1+580, gm. Sobków; - długość badanego odcinka wału -1580mb; - szerokość korony - 2,0 m; - nachylenie skarp - 1:1,5, 1:4; - średnia wysokość - 1,00 m; - klasa III.__1.2.5 Lewy wał rz. Nidy Staniowice - Sobków 0+000 - 1+730, gm. Sobków; - długość badanego odcinka wału -1730mb; - szerokość korony - 2,0 m; - nachylenie skarp - 1:1,5, 1:4; - średnia wysokość - 1,00 m; - klasa III.__1.2.6 Prawy wał rz. Nidy Kotlice - Mokrsko Dolne 0+000 - 3+670, gm. Sobków; - długość badanego odcinka wału -3670mb; - szerokość korony - 2,0 m; - nachylenie skarp - 1:1,5, 1:4; - średnia wysokość - 1,00 m; - klasa III.__1.2.7 Prawy wał rz. Nidy Mokrsko Górne -Brzezno 0+000 - 3+640, gm. Sobków; - długość badanego odcinka wału -3640mb; - szerokość korony - 2,0 m; - nachylenie skarp - 1:2, 1:4; - średnia wysokość - 1,20 m; - klasa III.__1.2.8 Lewy wał rz. Mierzawy w Pawłowicach 0+000 - 1+950, gm. Michałów; - długość badanego odcinka wału -1950mb; - szerokość korony - 1,5 m; - nachylenie skarp - 1:2, 1:1,5; - średnia wysokość - 1,15 m; - klasa IV.__1.2.9 Prawy wał rz. Mierzawy w Pawłowicach 0+000 - 2+050, gm. Michałów, Pińczów; - długość badanego odcinka wału -2050mb; - szerokość korony - 1,5 m; - nachylenie skarp - 1:2, 1:1,5; - średnia wysokość - 1,25 m; - klasa IV.__1.2.10 Lewy wał Cieku od Bełku 0+000 - 0+190, gm. Imielno; - długość badanego odcinka wału -190mb; - szerokość korony - 1,5 m; - nachylenie skarp - 1:2, 1:1,5; - średnia wysokość - 1,42 m; - klasa IV.__1.2.11 Prawy wał Cieku od Bełku 0+000 - 0+780, gm. Imielno; - długość badanego odcinka wału -780mb; - szerokość korony - 1,5 m; - nachylenie skarp - 1:2, 1:1,5; - średnia wysokość - 0,72 m; - klasa IV.__1.3 Wymagania w zakresie opracowań. 1.3.1 Zakres opracowania. Oceną stanu technicznego wałów przeciwpowodziowych należy objąć: korpus i podłoże obwałowania, budowle towarzyszące / śluzy wałowe /, koryto rzeki, i obszar chroniony. Ocena winna uwzględniać warunki hydrologiczne i hydrauliczne koryta, ocenę stanu międzywala i zawala, badania podłoża i korpusu wału, obliczenia filtracji i stateczności oraz ocenę stanu budowli hydrotechnicznych związanych z obwałowaniem. Ocena ta powinna określać przydatność obiektu do użytkowania pod względem bezpieczeństwa. Szczegółowy zakres oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa obwałowania powinien być zgodny z Wytycznymi wykonania ocen stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych - opracowanie IMUZ Falenty 2003 r., natomiast dokumentacja oceny powinna zawierać wszystkie elementy, jakie zawarte są w punkcie 2.2 w/w Wytycznych. Ocena stanu technicznego wałów winna zawierać w szczególności: a) Układ trasy obwałowania, stan zawala, b) Dane hydrologiczne i hydrauliczne. Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów powinna zawierać poziomy wód wielkich miarodajnych i kontrolnych, wody średniej rocznej, poziomy ostrzegawcze i alarmowe, przepływy miarodajne i kontrolne oraz zaobserwowane stany i przepływy w okresie wezbrań, c) Pomiary geodezyjne.Opracowanie to powinno zawierać: - mapę orientacyjną ocenianego odcinka w skali 1:25 000, - mapy sytuacyjno-wysokościowe w skali 1:1000 z zaznaczoną lokalizacją wykonanych i archiwalnych punktów badawczych, przekrojów geotechnicznych oraz innych istotnych danych np. miejsc obserwacji zjawisk filtracyjnych, zagłębień terenowych i oczek wodnych, a także kolizje i skrzyżowania z uzbrojeniem podziemnym, - profil podłużny z zaznaczonymi poziomami wód miarodajnych, ławki przywałowej, terenu zawala oraz wynikami rozpoznania geotechnicznego, - przekroje poprzeczne charakterystyczne i geotechniczne wału i terenu przyległego. d) Ocena stanu technicznego budowli hydrotechnicznych związanych z obwałowaniem (przepusty wałowe i inne konstrukcje znajdujące się w korpusie i w podłożu), wraz z planami sytuacyjno-wysokościowymi i przekrojami budowli (inwentaryzacja) w skali 1:100 lub 1:200 oraz z ich dokładnym opisem i wynikami terenowymi stanu konstrukcji betonowych, stalowych, zamknięć, upustów itp.e) Badania geotechniczne podłoża i korpusu wałów powinny być opracowane zgodnie z zakresem Wytycznych wykonania oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych - pkt. 3.3 (Badania na potrzeby okresowej oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa) oraz tabelami 3.1 i 3.2 (Zakres badań). Rzędne otworów badawczych nawiązać do rzędnych geodezyjnych, f) Obliczenie stateczności korpusu i filtracji przy aktualnych wymiarach korpusu i parametrach gruntu w korpusie i podłożu w warunkach eksploatacji (wezbraniowych). Obliczenia te należy zamieścić w opracowaniu, g) Podsumowanie oceny i określenie miejsc szczególnego zagrożenia. Zamawiający posiada do wykorzystania: protokoły z okresowej - rocznej kontroli stanu technicznego oraz dokumentację powykonawczą dla wałów rzeki Nidy. 1.3.2 Ocena ta powinna być opracowana zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, Polskimi Normami oraz wymaganiami technicznymi, m.in.: - Wytycznych wykonywania ocen stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych - opracowanie IMUZ Falenty 2003 r., - Prawa budowlanego - ustawy z dn. 07.07.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), - Prawa wodnego - ustawy z dn. 18.07.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 239, poz. 2019), - Prawa ochrony środowiska - ustawy z dn. 27.04.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 129 poz. 902), - Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717), - Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007 r. Nr 86 poz. 579).Wykonawca powinien na bieżąco uwzględniać w opracowaniu zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Zamawiający, tj. Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, wymaga, aby Wykonawca dołączył do opracowania oświadczenie o sporządzeniu Oceny zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji. Ocena powinna być przekazana Zamawiającemu wraz z wykazem opracowań oraz oświadczeniem, że zostały one wykonane w stanie zupełnym tj. jako kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. 2. Termin wykonania zamówienia: do 30-11-2012 r. W tym ustala się termin na przekazanie Zamawiającemu kompletnych opracowań do dnia 31-10-2012 r. Termin do 30-11-2012 r. obejmuje w sobie czasookres wykonywania przez ZOPI ŚZMiUW oceny przekazanych opracowań. Przedmiot zamówienia uznaje za wykonany po przyjęciu opracowań przez Zespół Opiniowania Projektów Inwestycyjnych przy Świętokrzyskim Zarządzie Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach bez zastrzeżeń (w tym po usunięciu ewentualnych wad w opracowaniu, ujawnionych przez ZOPI, jeżeli takie wystąpią).Przyjęcie przekazanych (kompletnych) opracowań bez zastrzeżeń przez Zespół Opiniowania Projektów Inwestycyjnych przy Świętokrzyskim Zarządzie Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, stanowi o wykonaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasookresu oceny przekazanego opracowania poza termin do 30-11-2012 r. Jeżeli wydłużenie czasookresu oceny opracowania przez ZOPI poza datę 30-11-2012 r. nie jest wynikiem wadliwego wykonania przedmiotu zamówienia skutek tego stanu nie obciąża Wykonawcy, a przedmiot zamówienia uważa się za wykonany prawidłowo..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 1 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca winien dysponować Kierownikiem opracowania posiadającym uprawnienia w specjalności odpowiedniej do wykonywania przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty: 2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniający wymagania określone w pkt. 1 we wzorze stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Do wykazu należy złączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy we wzorze określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika ( wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku :- urzędowej zmiany stawki VAT; - ewentualnego ograniczenia zakresu rzeczowego zgodnie z warunkami określonymi w § 5 pkt 4 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Kompleksowe czyszczenie oraz dezynfekcja instalacji wentylacyjnej w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach Znak sprawy: EZ/237/2024/UG
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych na Blok Operacyjny Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym świadczone na potrzeby Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach
- Zorg.i przeprowadzenie Kursu Prawa Jazdy kat. B wraz z egzaminami państwowymi dla 10 uczestników projektu: Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro, z jednostek ŚWK OHP w Kielcach
- "Ochrona obiektów, stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów, przegląd i konserwacja lokalnych systemów alarmowych".
- Usługa dobrowolnego ubezpieczenia grupowego na życie pracowników, ich współmałżonków/ partnerów oraz pełnoletnich dzieci pracowników Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Budowa betonowego Skateparku wraz zagospodarowaniem terenu"
- Kompleksowe odpłatne pełnieni obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap II - budowa ogrodu chińskiego"
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego szkół i placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2025
- Przegląd techniczny, konserwacja oraz kalibracja urządzeń systemu Gazex w podziemnym garażu oraz Przegląd techniczny, konserwacja drzwi przeciwpożarowych z podziałem na części
- Wykonanie w roku 2025 pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.