Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-05-05
¦widnica: dostawa ambulansów typu C wraz ze sprzêtem medycznym dla SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w ¦widnicy
Numer og³oszenia: 133194 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat ¦widnicki , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 7, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8500400, 8500442, faks 074 8530927.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: dostawa ambulansów typu C wraz ze sprzêtem medycznym dla SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w ¦widnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dostawa 3 szt.ambulansów typu C z zabudow± medyczn± wraz ze sprzêtem medycznym dla SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w ¦widnicy.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 34.11.41.21 - Karetki 33.10.00.00 - Urz±dzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: dla zad. nr 1 - 15000 PLN, dla zad. nr 2 - 3000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mo¿e siê ubiegaæ Wykonawca, który: 1.posiada uprawnienia do wykonania zamówienia, 2.nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 prawa zamówieñ publicznych, 3.posiada do¶wiadczenie zawodowe wyra¿aj±ce siê zrealizowaniem minimum jednej dostawy zbli¿onej co do zakresu i warto¶ci przedmiotu zamówienia z okresu ostatnich 3 lat z potwierdzeniem, ¿e dostawa ta zosta³a wykonana nale¿ycie, dla ka¿dego z zadañ wymienionych w pkt.1 SIWZ, na które Wykonawca z³o¿y ofertê, 4.na oferowany sprzêt posiada dokumenty dopuszczeniowe do obrotu zgodnie z ustaw± z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.) oraz wszystkie wymagane ¶wiadectwa, atesty, certyfikaty i inne dokumenty - dla zadania nr 2 5.dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami okre¶lonymi w SIWZ. Ocena spe³nienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych poni¿ej. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ w/w warunki wykonawca spe³ni³. Nie spe³nienie chocia¿by jednego z w/w warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy nie z³o¿yli dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie w/w warunków lub, którzy nie z³o¿yli pe³nomocnictw, albo którzy z³o¿yli dokumenty zawieraj±ce b³êdy lub którzy z³o¿yli wadliwe pe³nomocnictwa, do ich z³o¿enia w wyznaczonym terminie, chyba, ¿e mimo ich z³o¿enia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Z³o¿one na wezwanie Zamawiaj±cego o¶wiadczenia lub dokumenty powinny potwierdzaæ spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz spe³nianie przez oferowane us³ugi wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ w dniu, w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty: 1. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w art. 22 ust.1 prawa zamówieñ publicznych, wg za³±cznika nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3.Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.Aktualne za¶wiadczenie z w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub KRUS potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, specyfiki, dat i miejsca wykonania (minimum jednej dostawy) oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie wg za³±cznika nr 3 do SIWZ. 6.Wa¿ne dopuszczenia do obrotu zgodnie z ustaw± z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.) dla oferowanych urz±dzeñ. Przy rozwi±zaniu (sprzêcie) nowo wprowadzonym do obrotu Zamawiaj±cy dopuszcza, w miejsce wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych, zg³oszenie do tego rejestru. 7.Wymagane ¶wiadectwa, atesty, certyfikaty i inne dokumenty dla oferowanych urz±dzeñ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swidnica.pl/ogloszenia.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w ¦widnicy, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 7 w pok. nr 308 III piêtro.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w ¦widnicy, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 7 w pok. nr 308 III piêtro.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1.Zamówienie bêdzie wpó³finansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko. 2.Zamawiaj±cy umo¿liwia równie¿ uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formie papierowej za cenê 10,00 z³ + VAT, które nale¿y wp³aciæ na konto Zamawiaj±cego w BZ WBK O/¦widnica nr 95 1090 2819 0000 0006 9401 1426.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: dostawa 3 szt. samochodów z zabudow± medyczn±.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dostawa 3 szt. samochodów z zabudow± medyczn±.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 34.11.41.21-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: dostawa sprzêtu medycznego do zainstalowania w ambulansach typu C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dostawa nastêpuj±cego sprzêtu medycznego: a) nosze reanimacyjne na transporterze - 3 szt. b) zag³ówek uchylny do noszy - 3 szt., c) deska ortopedyczna - 3 szt., d) pasy bezpieczeñstwa - 3 szt., e) stabilizator g³owy, klockowy - 3 szt., f) nosze zbierakowe, plastikowe - 3 szt., g) krzese³ko kardiologiczne - 3 szt., h) kamizelka KED - 1 szt..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objêtych Projektem pn."Przysz³o¶æ Rodzin± pisana".
- Dostawa i wdro¿enie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obs³ugi Miejskiego Zarz±du Nieruchomo¶ci w ¦widnicy.
- ¦wiadczenie us³ugi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja dwóch budynków u¿yteczno¶ci publicznej Gminy Miasto ¦widnica (...)"
- Budowa kolumbarium na nowym cmentarzu w ¦widnicy
- Dostawy odczynników mikrobiologicznych wraz z dzier¿aw± analizatorów
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 w Grodziszczu
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Zak³adu Opiekuñczo-Leczniczego obejmuj±cy przebudowê i adaptacjê pomieszczeñ oraz dostawê wyposa¿enia medycznego i niemedycznego.
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacj± pomieszczeñ I piêtra na potrzeby zak³adu opiekuñczo leczniczego"
- Dostawa sprzêtu medycznego
- Sukcesywne dostawy sprzêtu jednorazowego u¿ytku
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Zakup Laparoskopu 4K wraz z kamer± ICG do chirurgii otwartej oraz Systemu termoablacji mikrofalowej
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.