Og³oszenie z dnia 2025-04-17
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Dostawa i wdro¿enie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obs³ugi Miejskiego Zarz±du Nieruchomo¶ci w ¦widnicy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTO ¦WIDNICA MIEJSKI ZARZ¡D NIERUCHOMO¦CI w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890219806
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Waleriana £ukasiñskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargielzbietykinal@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdro¿enie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obs³ugi Miejskiego Zarz±du Nieruchomo¶ci w ¦widnicy.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1381bc61-246d-4fb6-be4e-bb8eec30c6d4
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00196473
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00005690/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Dostawa i wdro¿enie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obs³ugi Miejskiego Zarz±du Nieruchomo¶ci w ¦widnicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê WY£¡CZNIE przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, w tym w szczególno¶ci Platformy Przetargowej:
https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w ZAK£ADCE niniejszego postêpowania.
Wszelkie o¶wiadczenia, dokumenty, w tym równie¿ OFERTA sporz±dzane s± przez Wykonawcê zgodnie z Rozporz±dzeniem
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 tj.), pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci lub formie elektronicznej i opatrywane:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym (wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem
¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne, spe³niaj±cy wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej;
- LUB podpisem zaufanym (o którym mowa w art. 20 aa ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów
realizuj±cych zadania publiczne;
- LUB podpisem osobistym (o którym mowa w art. 10 a ust. 3 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych.
Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
Do po³±czenia z Platform± u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na w/w Platformie Przetargowej: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach. Wymagania techniczne, organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym dokumentów i o¶wiadczeñ elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ (tj. cyfrowego odwzorowania dokumentów, o¶wiadczeñ w postaci papierowej opatrzone podpisem elektronicznym) oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej dostêpne s± na stronie:
https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie s± nastêpuj±ce:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf,
f) szyfrowanie na Platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi datê oraz dok³adny czas generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê Regulaminem korzystania z Platformy dostêpnym na:
https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy - wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³ jest administratorem danych. Dotyczy to w szczególno¶ci:
- Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±,
- Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±,
- pe³nomocnika Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie),
- cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
- osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Zarz±du Nieruchomo¶ci w ¦widnicy przy ul.
£ukasiñskiego 7
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail:
sekretariat@mzn.swidnica.pl , krzysztof.olejniczak@comars.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18, 19 oraz 74 ustawy Pzp.;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”
Kwestie zwi±zane m.in. z RODO zawarte s± w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-2/II/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu:
„Dostawa i wdro¿enie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obs³ugi Miejskiego Zarz±du Nieruchomo¶ci w ¦widnicy”.
2. Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
G³ówny kod CPV:
48612000-1 System zarz±dzania baz± danych
Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:
48517000-5 Pakiety oprogramowania informatycznego
48611000-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych
UWAGA:
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.
Zamawiaj±cy NIE dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest us³uga obejmuj±ca swym zakresem dostawê i wdro¿enie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obs³ugi Zamawiaj±cego dla 35 u¿ytkowników wraz z udzieleniem bezterminowej komercyjnej licencji, jego instalacj±, wdro¿eniem (instalacj±, migracj± danych z obecnie u¿ywanych systemów, parametryzacj± systemu w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym, szkolenia z obs³ugi Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z asyst± podczas pracy) i wsparciem oraz aktualizacj± z tytu³u nadzoru autorskiego.
Dostawa, wdro¿enie i uruchomienie wraz z migracj± danych Zintegrowanego Systemu Informatycznego musi byæ poprzedzone wykonaniem analizy przedwdro¿eniowej systemów oraz infrastruktury informatycznej wykonanej przez Dostawcê. Analiza przedwdro¿eniowa ma na celu uzyskanie wiedzy przez Dostawcê o infrastrukturze technicznej i informatycznej Zamawiaj±cego niezbêdnej do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy.
Zintegrowany System Informatyczny swym zakresem obejmowaæ ma w szczególno¶ci:
• obs³ugê finansów i ksiêgowo¶ci dla jednostki sektora finansów publicznych (zak³ad bud¿etowy),
• obs³ugê kontroli bud¿etu,
• obs³ugê obrotu gotówkowego, banków i p³atno¶ci,
• obs³ugê faktur zakupu,
• obs³ugê obszaru czynszów dla mieszkaniowego zasobu gminnego, lokali u¿ytkowych
stanowi±cych w³asno¶æ gminy,
• obs³ugê obszaru wspólnot mieszkaniowych,
• obs³ugê wielowymiarow± analiz i sprawozdawczo¶ci, w tym sprawozdawczo¶ci bud¿etowej,
• obs³ugê ¶rodków trwa³ych,
• obs³ugê obszaru kadr i p³ac,
• obs³ugê techniczn± nieruchomo¶ci – awarie, przegl±dy, remonty wraz z mobilna obs³ug±,
• elektroniczne biuro obs³ugi klienta,
• elektroniczny system powiadomieñ.
Podany powy¿ej podzia³ na obszary ma jedynie charakter wy³±czenie informacyjny pozwalaj±cy Dostawcy na okre¶lenie obszarów dzia³ania Zintegrowanego Systemu Informatycznego jakiego oczekuje Zamawiaj±cy.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy:
- kopiê aktualnej polisy od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na warto¶æ minimum 500.000,00 z³. Odpowiedzialno¶æ z tytu³u zawartej polisy musi obejmowaæ okres wykonywania us³ugi. Je¿eli w trakcie wykonywania us³ugi polisa straci swoj± wa¿no¶æ, Dostawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu fakt zawarcia i op³acenia kolejnej polisy na dalszy okres wykonywania us³ugi na trzy dni przed zakoñczeniem okresu obowi±zywania poprzedniej polisy,
- W przypadku kiedy Wykonawca nie jest producentem (autorem) ZSI, przed podpisaniem umowy przedstawia dokument, z którego wynika uprawnienie i/lub zgoda autora oprogramowania do zawarcia wa¿nej umowy Wykonawcy z Zamawiaj±cym na wykonanie przedmiotowego zamówienia wraz z wymogami okre¶lonymi w SWZ.
Szczegó³owy opis wymagañ technicznych i funkcjonalnych Zintegrowanego Systemu Informatycznego zosta³ okre¶lony w projekcie umowy oraz w za³±cznikach do projektu umowy (za³±cznik nr 8 do SWZ).
4. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane zamówienie na okres minimum 12 miesiêcy. Okres udzielonej gwarancji zale¿y od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48612000-1 - System zarz±dzania baz± danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej rêki przy spe³nieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp. Zamówienie mo¿e zostaæ udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy us³ug oraz dostaw. Zamówienie polegaæ bêdzie m.in. na powtórzeniu podobnych us³ug oraz bêdzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci pierwotnej umowy (za³±cznik do SWZ) okre¶laj± w szczególno¶ci jakie us³ugi, dostawy Zamawiaj±cy przewiduje do realizacji w ramach powtórzenia zamówienia. Podstaw± do wszczêcia negocjacji dla dostaw i us³ug bêdzie cennik obowi±zuj±cy w danym momencie u Wykonawcy, Podwykonawcy lub innego podmiotu zaanga¿owanego w proces realizacji zamówienia. Ca³kowita warto¶æ niniejszego zamówienia uwzglêdnia równie¿ warto¶æ zamówienia ustalonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp. Ca³kowita warto¶æ zamówienia (wraz z warto¶ci± dla zamówienia z wolnej rêki) nie przekracza warto¶ci okre¶lonej na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i waga wyboru najkorzystniejszej oferty:
1) cena – 60%,
2) okres gwarancji – 40%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegaj± wykluczeniu:
a) Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wyklucza Wykonawcê, w stosunku do którego zachodzi jakakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
b) Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wyklucza równie¿ Wykonawcê w stosunku do którego zachodzi jakakolwiek z okoliczno¶ci wykluczaj±cych wskazanych ustaw± z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 tj. ze zm.).
2) Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.;
a) W zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku.
b) W zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku.
c) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku.
d) W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zdolno¶æ techniczna:
- osoby skierowane do realizacji zamówienia:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje:
- kierownikiem projektu z co najmniej 7 letnim sta¿em w zakresie wdra¿ania Zintegrowanego Systemu Informatycznego z obszaru zarz±dzania nieruchomo¶ciami,
- 2 konsultantami z co najmniej 5-letnim do¶wiadczeniem we wdra¿aniu modu³ów z obszaru czynszów dla wspólnot mieszkaniowych, mieszkaniowego zasobu gminnego, lokali u¿ytkowych stanowi±cych w³asno¶æ gminy,
- 2 konsultantami z co najmniej 5-letnim do¶wiadczeniem we wdra¿aniu modu³ów z obszaru finansowo-ksiêgowego,
- 1 konsultantem z co najmniej 5-letnim do¶wiadczeniem we wdra¿aniu modu³ów z obszaru ¶rodki trwa³e,
- 1 konsultantem z co najmniej 5-letnim do¶wiadczeniem we wdra¿aniu modu³ów z obszaru kadr i p³ac,
- 1 konsultantem z co najmniej 5-letnim do¶wiadczeniem we wdra¿aniu modu³ów z obszaru obs³ugi technicznej nieruchomo¶ci – awarie, przegl±dy, remonty wraz z mobilna obs³ug±,
- 1 konsultantem z co najmniej 5-letnim do¶wiadczeniem we wdra¿aniu modu³ów z obszaru analiz i sprawozdawczo¶ci.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza wskazywania jednej osoby do wdra¿ania kilku obszarów funkcjonalnych.
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci zawodowych (w zakresie potencja³u personelu) – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
Osoby wskazane przez Wykonawcê w Formularzu „Wykaz osób” zobowi±zane s± uczestniczyæ w realizacji zamówienia.
Wszystkie wskazane osoby powinny posiadaæ bieg³± znajomo¶æ jêzyka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadaj± bieg³ej znajomo¶ci jêzyka polskiego Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ t³umacza(y) jêzyka polskiego, zapewniaj±cego sta³e, bieg³e i fachowe t³umaczenie w kontaktach miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, na okres i dla potrzeb realizacji zamówienia.
Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê niniejszego zamówienia.
Zdolno¶æ zawodowa:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich trzech (3) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
dostarczy³ i wdro¿y³ Zintegrowany System Informatyczny w minimum dwóch (2) podmiotach zarz±dzaj±cych nieruchomo¶ciami bêd±cych samorz±dowymi zak³adami bud¿etowymi i ka¿dy z nich zarz±dza/administruje zasobem minimum 3.000,00 lokali.
Jednocze¶nie ka¿de z tych dostaw i wdro¿eñ obejmowa³o co najmniej obs³ugê nieruchomo¶ci gminnych w zakresie naliczania op³at, rozliczania mediów, wystawiania umów, obs³ugê obszaru finansów i ksiêgowo¶ci dla samorz±dowego zak³adu bud¿etowego wraz z sprawozdawczo¶ci± bud¿etow±, w tym co najmniej w jednym (1) przypadku równie¿ obs³ugê wspólnot mieszkaniowych.
W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przynajmniej jeden z cz³onków musi spe³niaæ warunek wymaganej zdolno¶ci technicznej w ca³o¶ci. W przypadku korzystania z potencja³u podmiotu trzeciego w zakresie spe³nienia tego warunku, podmiot ten tak¿e musi samodzielnie spe³niaæ warunek udzia³u w postêpowaniu.
Ocena spe³nienia ww. warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie przed³o¿onych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ wg zasady spe³nia/ nie spe³nia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty (aktualne na dzieñ sk³adania ofert) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w w/w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z w/w o¶wiadczeniem, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, w/w o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy dzia³aj±c zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Pzp. , je¶li uzna to za niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania, MO¯E wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia:
1) o¶wiadczenia (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.) o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 tj.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zobowi±zany jest (na wezwanie Zmawiaj±cego) do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1) o¶wiadczenia Wykonawcy (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.) o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 tj.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.) sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie us³ugami, wraz z informacjami na temat m.in. ich do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru za³±cznika nr 4 do SWZ;
4) wykazu zamówieñ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienie by³o wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne lub je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania, Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie, na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawcê lub Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
Zamawiaj±cy nie wzywa Wykonawcy do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Oferta - na ofertê sk³ada siê:a) formularz ofertowy – za³±cznik nr 1 do SWZ.
Do przygotowania oferty Zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie za³±cznika nr 1 do SWZ.
W tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ informacje zawarte w formularzu ofertowym (za³±czniku nr 1 do SWZ).
Szczegó³owy sposób przygotowania i z³o¿enia oferty zawarto w czê¶ci X SWZ.
2) Pe³nomocnictwo w oryginale w postaci elektronicznej, b±d¼ cyfrowe jego odwzorowanie, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód) MOCODAWCY, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ z³o¿enie kopii pe³nomocnictwa sporz±dzonego przez notariusza w trybie art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz.U. z 2024 r. poz. 1001 tj. ze zm.) tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
3) Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium zgodnie z postanowieniami czê¶ci VIII SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci:5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
Szczegó³owo kwestie zwi±zane m.in. z wadium zawarte s± w SWZ,
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia ( konsorcjum) - art. 58 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz za³±czaj± do oferty pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniui zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegó³owy sposób spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dla podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³ okre¶lony w czê¶ci V SWZ „warunki udzia³u w postêpowaniu”. Korespondencja bêdzie prowadzona z pe³nomocnikiem (liderem).
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z dyspozycj± art. 117 ust. 4 ustawy Pzp., do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, us³ugi, dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy – zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed³o¿enia umowy wspó³pracy (np. umowa konsorcjum), zawieraj±c±, co najmniej:
- o¶wiadczenie o solidarnej odpowiedzialno¶ci wszystkich partnerów wobec Zamawiaj±cego za wykonanie umowy, a tak¿e w razie nie wykonania lub nienale¿ytego wykonania obowi±zków okre¶lonych umow± zawart± z Zamawiaj±cym.
- wyznaczenie jednego z partnerów konsorcjum jako partnera kieruj±cego (lidera), który bêdzie upowa¿niony do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowyzawiera za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. Wybrany Wykonawca zobowi±zany jest do zawarcia umowy zgodnie z warunkami okre¶lonymi w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w stosownym za³±czniku do SWZ.
3. Umowa zostanie zawarta na podstawie z³o¿onej oferty Wykonawcy.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o
udzielenie zamówienia w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w projektowanych
postanowieniach umownych zawartych w za³±czniku do SWZ.
5. Postanowienia które stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. nie stanowi± jednocze¶nie
zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
6. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za zgod± drugiej strony umowy, na
podstawie aneksu do umowy.
7. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada OFERTÊ WY£¡CZNIE za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem: https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w ZAK£ADCE NINIEJSZEGO POSTÊPOWANIA.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-28 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-27
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objêtych Projektem pn."Przysz³o¶æ Rodzin± pisana".
- Dostawa i wdro¿enie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obs³ugi Miejskiego Zarz±du Nieruchomo¶ci w ¦widnicy.
- ¦wiadczenie us³ugi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja dwóch budynków u¿yteczno¶ci publicznej Gminy Miasto ¦widnica (...)"
- Budowa kolumbarium na nowym cmentarzu w ¦widnicy
- Dostawy odczynników mikrobiologicznych wraz z dzier¿aw± analizatorów
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 w Grodziszczu
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój gminnego systemu cyberbezpieczeñstwa"
- Dostawa i wdro¿enie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obs³ugi Miejskiego Zarz±du Nieruchomo¶ci w ¦widnicy.
- Dostawa sprzêtu informatycznego zwi±zana z realizacj± projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Dostawy i us³ugi zwi±zane z realizacj± projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Dostawa sprzêtu informatycznego zwi±zana z realizacj± projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Dostawa sprzêtu technologii informacyjno-komunikacyjnych do szkó³
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.