eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceOpracowanie inwentaryzacji budowlanej budynków Specjalistycznego Szpitala Wieloprofilowego, Górnośląskiego Ośrodka Kardiologii i bud. Administracji nr 1 Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-10

Katowice: Opracowanie inwentaryzacji budowlanej budynków Specjalistycznego Szpitala Wieloprofilowego, Górnośląskiego Ośrodka Kardiologii i bud. Administracji nr 1 Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 133251 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2024025, faks 032 3598480, 2028754, 3598480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie inwentaryzacji budowlanej budynków Specjalistycznego Szpitala Wieloprofilowego, Górnośląskiego Ośrodka Kardiologii i bud. Administracji nr 1 Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie inwentaryzacji budowlanej następujących obiektów Zamawiającego: a) budynek SSW - część wysoka, b) budynek SSW - część niska, c) budynek GOK - część wysoka, d) budynek GOK - część niska, e) budynek administracji nr 1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie inwentaryzacji budowlanej ww. budynków w tym planu sytuacyjnego wraz z powierzchnią zabudowy rzutów i przekrojów budynków, elewacji, zestawienia powierzchni i kubatur w odniesieniu do ich stanu istniejącego, oznaczenie przewodów kominowych, wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, oznaczenie pionów wodociągowych (w tym hydrantowych) i kanalizacyjnych, punktów czerpalnych, oznaczenie pionów co. wraz z grzejnikami, oznaczenie pionów instalacji gazów medycznych wraz z punktami poboru, oznaczenie instalacji odgromowej, oznaczenie pionów instalacji elektrycznej i rozdzielni głównych, oznaczenie głównych ciągów instalacji teletechnicznej, oznaczenie powierzchni zabudowy, całkowitej oraz użytkowej, opracowanie przy udziale właściwych przedstawicieli Zamawiającego bilansów i zestawień właściwych rodzajów powierzchni w celu zoptymalizownia sposobu definiowania kosztów dla tzw. zadaniowych ośrodkach powstawania kosztów. Inwentaryzację budowlaną budynków oraz rozliczenie wielkości kubatur i powierzchni należy wykonać i skompletować na podstawie pomiarów bezpośrednich. Rysunki inwentaryzacyjne sporządzone w skali 1:100 lub 1: 50 (przekroje), należy wykonać z godnie z obowiązującymi normami i zasadami sporządzania rysunków dokumentacji budowlanej. Wymiarowanie w centymetrach z dokładnością do 0,5 cm. W ramach przedmiotowego opracowania Zamawiający udostępni Wykonawcy (w zakresie posiadania) materiały archiwalne i dokumentacyjne dotyczące przedmiotowej nieruchomości: dokumentację powykonawczą przedmiotowych obiektów, rzuty i przekroje, elewacje, opisy techniczne, szczegóły konstrukcyjne obiektów. 3.3 SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Orientacyjne zestawienie powierzchni i kubatur budynków Zamawiającego przedstawia tabela: L.p. Nazwa obiektu Kubatura [m3] Powierzchnia [m2] Ilość kondygnacji 1 SSW część wysoka 48 080 9 308 11 2 SSW część niska 47 280 5 317 3 3 GOK część wysoka 56 280 9 722 9 4 GOK część niska 51 870 7 824 3 5 Administracja 8 860 1 860 4 Razem: 212 370 34031 3.4. CEL OPRACOWANIA. Celem opracowania jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej i aktualizacja posiadanej dokumentacji budynków Zamawiającego, która wykorzystywana będzie na potrzeby obliczania i opłacania podatku od nieruchomości oraz opracowanie przy udziale właściwych przedstawicieli Zamawiającego bilansów i zestawień właściwych rodzajów powierzchni w celu zoptymalizownia sposobu definiowania kosztów dla tzw. zadaniowych ośrodków powstawania kosztów. Wszystkie obiekty w trakcie wieloletniej historii Szpitala poddawane były licznym przebudowom i modernizacjom, stąd konieczne jest przeprowadzenie inwentaryzacji budowlanej, która pozwoli na pełne ujednolicenie dokumentacji. 3.5 PRAWA AUTORSKIE. Wraz z przekazaniem Zamawiającemu przedmiotu zamówienia lub jego poszczególnych elementów Wykonawca przenosi na Zamawiającego wszelkie majątkowe prawa autorskie do przedmiotowej dokumentacji, w zakresie m.in. następujących pól eksploatacji: a) powielanie przedmiotu zamówienia lub jego poszczególnych fragmentów, b) nieodpłatne przekazywanie przedmiotu zamówienia lub jego poszczególnych fragmentów innym podmiotom albo jej udostępnianie innym podmiotom w innej formie, c) zamieszczanie przedmiotu zamówienia lub jego poszczególnych fragmentów na stronie internetowej Zamawiającego lub na innej stronie internetowej. 3.6 PODSTAWA PRAWNA OPRACOWANIA. Opracowanie winno być wykonane w oparciu o obecne przepisy prawne, obowiązujące ustawy i powiązane rozporządzenia, a w szczególności o: Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U.2010. 243.1623 z późn. zm.). Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. ( Dz.U.2002.75.690 z późn. zm. ) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2003.120.1133 z późn .zm.). PN-70/B-02365, PN-ISO 9836:1997. 3.7. FORMA PRZYGOTOWANIA ZAMÓWIENIA. Przedmiot zamówienia zostanie przekazany Zamawiającemu w formie 5 egzemplarzy przedmiotowego opracowania w wersji papierowej oraz 2 egz. na nośniku cyfrowym (płyta CD) w formacie doc, pdf i dwg. - do obróbki z możliwością kopiowania, oddzielnie dla każdego obiektu z podziałem na część niską i wysoką. 3.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w zadaniu zostaną odrzucone. 3.9. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupłeniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 135.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 800,00 zł zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni, tj. od daty otwarcia ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:posiadania wiedzy i doświadczenia tj. - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej trzy usługi w zakresie sporządzania inwentaryzacji budynków, z których każda odnosi się do budynków o kubaturze co najmniej 50 000 m3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, tj.: wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej trzech usług w zakresie sporządzania inwentaryzacji budynków, z których każda odnosi się do budynków o kubaturze co najmniej 50 000 m3 - złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz ten składa pełnomocnik tych wykonawców, Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie wykonanych usług zostały wykonane należycie - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składają odpowiednio Wykonawcy, którzy potwierdzają spełnienie warunku, w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dotyczą; Zobowiązanie(a) innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) - złożone w formie oryginału przez ten podmiot;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: - w przypadku zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT. b) zmiana sposobu i terminu płatności w przypadku, gdy konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę; 2. Wszystkie postanowienia zawarte w ust. 1 stanowią katalog zmian postanowień umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowią istotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany spowodowane przyczynami organizacyjnymi, w szczególności: a) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, b) zmiana danych teleadresowych Wykonawcy, c) zmiana osób Zamawiającego wskazanych do nadzoru nad wykonaniem przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www2.bip.gcm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach GÓRNOŚLĄSKIE CENTRU MEDYCZNE im. prof. Leszka Gieca 40 -635 Katowice ul. Ziołowa 45/47, pok. 50.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach GÓRNOŚLĄSKIE CENTRU MEDYCZNE im. prof. Leszka Gieca 40 -635 Katowice ul. Ziołowa 45/47, pok. 50.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.