eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówŚwiadczenie usług asystenta rodziny dla uczestników projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Miechów: Świadczenie usług asystenta rodziny dla uczestników projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 133562 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91860 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie, ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 41 38 211 60, faks 41 38 211 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług asystenta rodziny dla uczestników projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla 10 rodzin z terenu Gminy Miechów, w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części-zadań w następujący sposób: Zadanie Nr 1: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny, dla 2 rodzin w okresie od 01.05.2012 do 30.11.2012, w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym w łącznej wysokości 336 godzin (tj. nie więcej niż 168 godzin na rodzinę). Zadanie Nr 2: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny, dla 2 rodzin w okresie od 01.05.2012 do 30.11.2012, w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym w łącznej wysokości 336 godzin (tj. nie więcej niż 168 godzin na rodzinę). Zadanie Nr 3: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny, dla 2 rodzin w okresie od 01.05.2012 do 30.11.2012, w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym w łącznej wysokości 336 godzin (tj. nie więcej niż 168 godzin na rodzinę). Zadanie Nr 4: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny, dla 2 rodzin w okresie od 01.05.2012 do 30.11.2012, w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym w łącznej wysokości 336 godzin (tj. nie więcej niż 168 godzin na rodzinę). Zadanie Nr 5: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny, dla 2 rodzin w okresie od 01.05.2012 do 30.11.2012, w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym w łącznej wysokości 336 godzin (tj. nie więcej niż 168 godzin na rodzinę). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (5 części) na wybrane przez Wykonawcę zadanie-zadania, pod warunkiem że dysponuje odpowiednią liczbą osób zdolnych wykonać zamówienie tj. 1 asystentem rodziny na zadanie. Jeden asystent rodziny może być opiekunem dla jednego zadania, dlatego też gdy Wykonawca dysponuje 1 asystentem (osobą) może złożyć ofertę na wybrane przez siebie jedno zadanie. 1. Wymagania ogólne dla zadania od 1-5: 1) Jeden asystent rodziny odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z dwoma rodzinami. 2) Asystent rodziny winien posiadać: a) wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: pedagogika, psychologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną. Szkolenia i studia podyplomowe winny obejmować zakres programowy szkolenia określony Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. (Dz. U. Nr 272 poz.1608) w sprawie szkolenia na asystenta rodziny, lub c) wykształcenie średnie i udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną oraz ukończone szkolenie, którego zakres programowy określono w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. (Dz. U. Nr 272 poz.1608) w sprawie szkolenia na asystenta rodziny. 2) Asystentem rodziny może być osobą, która: a) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona, b) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego, c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 2. Zakres zamówienia: W ramach realizacji umowy Wykonawca-Asystent rodziny w ramach jednego zadania będzie zobowiązany do: 1) Współpracy i utrzymania osobistego kontaktu z rodzinami wskazanymi przez Zamawiającego, 2) Odbycia co najmniej 8 spotkań w każdym miesiącu z każdą prowadzoną osobą-rodziną (z możliwością zwiększenia lub zmieszenia częstotliwości spotkań w tygodniu tj. od poniedziałku do niedzieli), w tym każde spotkanie winno trwać minimum 60 minut z każdą rodziną. 3) Powiadomienia na piśmie lub telefonicznie Zamawiającego o rezygnacji lub braku współpracy z asystentem rodziny wskazanej do współpracy rodziny (najpóźniej następnego dnia od zaistnienia tego faktu), 4) Diagnozowania sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości (w tym strukturę rodziny, zasoby osób w rodzinie i otoczeniu itp.), 5) Opracowania i realizacji planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym określającego w szczególności propozycje działań mających na celu przezwyciężenie trudnych sytuacji życiowych, czas realizacji oraz przewidywane efekty, 6) Prowadzenia Karty asystenta rodziny będącej potwierdzeniem wykonania zadania, 7) Prowadzenia sprawozdań miesięcznych i sprawozdania końcowego z realizacji zadania, 8) Podejmowania działań interwencyjnych 9) Wspierania rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie: a) wychowania i opieki nad dziećmi (budowanie więzi miedzy członkami rodziny, rozwijanie umiejętności wychowawczych, konstruktywnego rozwiązywania konfliktów itp.), budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. (pomoc dzieciom w nauce itp.), b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny w tym definiowania ról i zadań wynikających z pełnionej roli (sprzątanie, zmywanie, gotowanie, prasowanie, drobne remonty itp.), c) promowania zdrowego stylu życia (edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny, prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.), d) gospodarowania budżetem domowym (planowanie i monitorowanie wydatków, racjonalne gospodarowanie mediami, dbałość o bieżące opłaty itp.), e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej. f) Wspierania aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny min. poprzez: -ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami, -stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych możliwości: sił, osób, grup, instytucji lub ułatwienie tego np. poprzez towarzyszenie, -pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień, -uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury (kino, teatr, filharmonia, kawiarnia metoda wzmocnień pozytywnych), g) Udzielenia informacji rodzinie w zakresie: -możliwości znalezienia pomocy świadczonej przez instytucje samorządowe, państwowe oraz organizacje pozarządowe, -rozwiązywanie problemów życiowych (w tym min. problemów socjalnych i psychologicznych) rodziny, -udzielanie pomocy w załatwianiu spraw urzędowych. 3. Wykonawcę zobowiązuje się do: 1) Ścisłej współpracy z pracownikami socjalnymi w zakresie: a) zapoznania się z sytuacją klienta na wstępie realizacji zadania, b) zapoznania się z bieżącą dokumentacją prowadzoną przez pracownika socjalnego np. diagnoza, dotychczasowy plan pomocy, kontrakt socjalny, c) informowania pracownika socjalnego o podejmowanych działaniach i pojawiających się problemach (np. inicjowanie powołania grupy roboczej w sytuacjach pojawiających się trudności w kontakcie z rodziną, inicjowanie powołania zespołu problemowego- zadaniowego; korzystanie ze specjalistów itp.) 2) Ustalenia pierwszorazowego wspólnego wejścia z pracownikiem socjalnym do wytypowanych do współpracy osób-rodzin w pierwszym tygodniu realizacji zadania, 3) Ustalenia i uczestniczenia po miesiącu pracy wspólnie z pracownikiem socjalnym w spotkaniu w celu opracowania bieżącego celu i planu pracy z rodziną. 4) Uczestniczenia w spotkaniu informacyjnym przed rozpoczęciem realizacji zadania w terminie wskazanym przez Zamawiającego, w celu przekazania listy rodzin wytypowanych do współpracy ze szczegółowymi danymi teleadresowymi, listą pracowników socjalnych ze szczegółowymi danymi teleadresowymi, przekazania obowiązującej dokumentacji. 5) Uczestniczenia w spotkaniu edukacyjno - merytorycznym (grupowym lub indywidualnym) w celu omówienia dotychczasowych kierunków pracy z rodziną (problemy-sukcesy) oraz zastosowania odpowiednich narzędzi i technik w pracy z rodziną w zależności od zgłoszonych potrzeb przez Wykonawcę, w terminach i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6) Ścisłej współpracy z innymi wyznaczonymi osobami przez Zamawiającego, 7) Comiesięcznego wystawienia rachunku-faktury za wykonanie zadania na Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów nr NIP 659-134-45-26. 8) Dostarczenia rachunku-faktury za poprzedni miesiąc w terminach wskazanych przez Zamawiającego nie później jednak niż do 5 dni roboczych po zakończonym miesiącu sprawozdawczym. Rachunek należy dostarczyć osobie wyznaczonej przez Zamawiającego 4. W ramach realizacji umowy Zamawiający zobowiązuje się do: 1) Przekazania listy rodzin, z którymi zobowiązany jest współpracować asystent rodziny zawierającej dane o rodzinie (nazwisko i imię, adres zamieszkania, dominujące problemy, dane telefoniczne pracownika socjalnego pracującego z osobą-rodziną), 2) Podejmowania działań-rozmów z rodziną w sytuacjach braku współpracy lub rezygnacji z asystenta rodziny w celu nakłonienia rodziny do ponownej współpracy z asystentem lub wskazania innej rodziny do współpracy, 3) Zorganizowania spotkania informacyjnego w celu przekazania listy rodzin wytypowanych do współpracy ze szczegółowymi danymi teleadresowymi, listy pracowników socjalnych ze szczegółowymi danymi teleadresowymi, przekazania wymaganej-obowiązującej dokumentacji. 4) Zorganizowania spotkania edukacyjno - merytorycznego (grupowego lub indywidualnego - w zależności od potrzeb) w celu omówienia dotychczasowych kierunków pracy z rodziną (problemy-sukcesy) oraz zastosowania odpowiednich narzędzi i technik w pracy z rodziną. 5) Wypłaty należnego wynagrodzenia które będzie dokonane na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę faktury-rachunku oraz załączonej karty asysty rodzinnej i sprawozdania miesięcznego. 6) Do pomniejszenia kosztów wynagrodzenia o ilość nie zrealizowanych spotkań w danym miesiącu z powodu niezrealizowania spotkań w rodzinie. 7) Przekazania wzorów dokumentów do wykorzystania w trakcie realizacji zadania. 5. Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (t.j.Dz. U. 2002 Nr 101, poz. 926 ze zm.). 6. Dane osobowe rodzin-osób wskazanych przez Zamawiającego do asysty rodzinnej będą przekazywane Wykonawcy na podstawie umowy o powierzeniu danych osobowych (zał nr 7 do SIWZ) zgodnie z art. 31 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). 7. Cała dokumentacja prowadzona przez Wykonawcę na rzecz projektu powinna być ologowana 8. DODATKOWA INFORMACJA 1) Zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL z dnia 15 grudnia 2011 r. (..) kwalifikowanie wydatków poniesionych na wynagrodzenie osoby zaangażowanej do projektu na podstawie umowy cywilnoprawnej, która jest jednocześnie pracownikiem Beneficjenta zatrudnionym na podstawie stosunku pracy, jest możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności gdy charakter zadań wyklucza możliwość ich realizacji w ramach stosunku pracy(..) 2) Wydatki związane z zatrudnieniem osoby zaangażowanej w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie są kwalifikowane, o ile obciążenie z tego wynikające nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie. 3) Zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U.Nr 149, poz. 887 ze zm) z dnia 9.06.2011 r. - Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00 - Usługi pracy społecznej 85.31.25.20 - 85.31.25.20 85.32.00.00 - Usługi społeczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewelina Broś, Ul. Kopernika 1, 32-200 Miechów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12096,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12096,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beata Kaczyńska, Ul. Polna 3a, 32-250 Charsznica, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11256,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11256,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12096,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Patrycja Ogonowska, Kępie 1, 32-241 Kozłów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12432,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12432,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12432,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agata Motak, Ul. Rolnicza 12, 42-439 Żarnowiec, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.