eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówŚwiadczenie usług asystenta rodziny dla uczestników projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-23

Miechów: Świadczenie usług asystenta rodziny dla uczestników projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 91860 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie , ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 41 38 211 60, faks 41 38 211 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsmiechow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług asystenta rodziny dla uczestników projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla 10 rodzin z terenu Gminy Miechów, w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części-zadań w następujący sposób: Zadanie Nr 1: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny, dla 2 rodzin w okresie od 01.05.2012 do 30.11.2012, w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym w łącznej wysokości 336 godzin (tj. nie więcej niż 168 godzin na rodzinę). Zadanie Nr 2: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny, dla 2 rodzin w okresie od 01.05.2012 do 30.11.2012, w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym w łącznej wysokości 336 godzin (tj. nie więcej niż 168 godzin na rodzinę). Zadanie Nr 3: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny, dla 2 rodzin w okresie od 01.05.2012 do 30.11.2012, w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym w łącznej wysokości 336 godzin (tj. nie więcej niż 168 godzin na rodzinę). Zadanie Nr 4: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny, dla 2 rodzin w okresie od 01.05.2012 do 30.11.2012, w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym w łącznej wysokości 336 godzin (tj. nie więcej niż 168 godzin na rodzinę). Zadanie Nr 5: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny, dla 2 rodzin w okresie od 01.05.2012 do 30.11.2012, w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym w łącznej wysokości 336 godzin (tj. nie więcej niż 168 godzin na rodzinę). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (5 części) na wybrane przez Wykonawcę zadanie-zadania, pod warunkiem że dysponuje odpowiednią liczbą osób zdolnych wykonać zamówienie tj. 1 asystentem rodziny na zadanie. Jeden asystent rodziny może być opiekunem dla jednego zadania, dlatego też gdy Wykonawca dysponuje 1 asystentem (osobą) może złożyć ofertę na wybrane przez siebie jedno zadanie. 1. Wymagania ogólne dla zadania od 1-5: 1) Jeden asystent rodziny odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z dwoma rodzinami. 2) Asystent rodziny winien posiadać: a) wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: pedagogika, psychologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną. Szkolenia i studia podyplomowe winny obejmować zakres programowy szkolenia określony Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. (Dz. U. Nr 272 poz.1608) w sprawie szkolenia na asystenta rodziny, lub c) wykształcenie średnie i udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną oraz ukończone szkolenie, którego zakres programowy określono w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. (Dz. U. Nr 272 poz.1608) w sprawie szkolenia na asystenta rodziny. 2) Asystentem rodziny może być osobą, która: a) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona, b) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego, c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 2. Zakres zamówienia: W ramach realizacji umowy Wykonawca-Asystent rodziny w ramach jednego zadania będzie zobowiązany do: 1) Współpracy i utrzymania osobistego kontaktu z rodzinami wskazanymi przez Zamawiającego, 2) Odbycia co najmniej 8 spotkań w każdym miesiącu z każdą prowadzoną osobą-rodziną (z możliwością zwiększenia lub zmieszenia częstotliwości spotkań w tygodniu tj. od poniedziałku do niedzieli), w tym każde spotkanie winno trwać minimum 60 minut z każdą rodziną. 3) Powiadomienia na piśmie lub telefonicznie Zamawiającego o rezygnacji lub braku współpracy z asystentem rodziny wskazanej do współpracy rodziny (najpóźniej następnego dnia od zaistnienia tego faktu), 4) Diagnozowania sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości (w tym strukturę rodziny, zasoby osób w rodzinie i otoczeniu itp.), 5) Opracowania i realizacji planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym określającego w szczególności propozycje działań mających na celu przezwyciężenie trudnych sytuacji życiowych, czas realizacji oraz przewidywane efekty, 6) Prowadzenia Karty asystenta rodziny będącej potwierdzeniem wykonania zadania, 7) Prowadzenia sprawozdań miesięcznych i sprawozdania końcowego z realizacji zadania, 8) Podejmowania działań interwencyjnych 9) Wspierania rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie: a) wychowania i opieki nad dziećmi (budowanie więzi miedzy członkami rodziny, rozwijanie umiejętności wychowawczych, konstruktywnego rozwiązywania konfliktów itp.), budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. (pomoc dzieciom w nauce itp.), b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny w tym definiowania ról i zadań wynikających z pełnionej roli (sprzątanie, zmywanie, gotowanie, prasowanie, drobne remonty itp.), c) promowania zdrowego stylu życia (edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny, prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.), d) gospodarowania budżetem domowym (planowanie i monitorowanie wydatków, racjonalne gospodarowanie mediami, dbałość o bieżące opłaty itp.), e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej. f) Wspierania aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny min. poprzez: -ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami, -stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych możliwości: sił, osób, grup, instytucji lub ułatwienie tego np. poprzez towarzyszenie, -pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień, -uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury (kino, teatr, filharmonia, kawiarnia metoda wzmocnień pozytywnych), g) Udzielenia informacji rodzinie w zakresie: -możliwości znalezienia pomocy świadczonej przez instytucje samorządowe, państwowe oraz organizacje pozarządowe, -rozwiązywanie problemów życiowych (w tym min. problemów socjalnych i psychologicznych) rodziny, -udzielanie pomocy w załatwianiu spraw urzędowych. 3. Wykonawcę zobowiązuje się do: 1) Ścisłej współpracy z pracownikami socjalnymi w zakresie: a) zapoznania się z sytuacją klienta na wstępie realizacji zadania, b) zapoznania się z bieżącą dokumentacją prowadzoną przez pracownika socjalnego np. diagnoza, dotychczasowy plan pomocy, kontrakt socjalny, c) informowania pracownika socjalnego o podejmowanych działaniach i pojawiających się problemach (np. inicjowanie powołania grupy roboczej w sytuacjach pojawiających się trudności w kontakcie z rodziną, inicjowanie powołania zespołu problemowego- zadaniowego; korzystanie ze specjalistów itp.) 2) Ustalenia pierwszorazowego wspólnego wejścia z pracownikiem socjalnym do wytypowanych do współpracy osób-rodzin w pierwszym tygodniu realizacji zadania, 3) Ustalenia i uczestniczenia po miesiącu pracy wspólnie z pracownikiem socjalnym w spotkaniu w celu opracowania bieżącego celu i planu pracy z rodziną. 4) Uczestniczenia w spotkaniu informacyjnym przed rozpoczęciem realizacji zadania w terminie wskazanym przez Zamawiającego, w celu przekazania listy rodzin wytypowanych do współpracy ze szczegółowymi danymi teleadresowymi, listą pracowników socjalnych ze szczegółowymi danymi teleadresowymi, przekazania obowiązującej dokumentacji. 5) Uczestniczenia w spotkaniu edukacyjno - merytorycznym (grupowym lub indywidualnym) w celu omówienia dotychczasowych kierunków pracy z rodziną (problemy-sukcesy) oraz zastosowania odpowiednich narzędzi i technik w pracy z rodziną w zależności od zgłoszonych potrzeb przez Wykonawcę, w terminach i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6) Ścisłej współpracy z innymi wyznaczonymi osobami przez Zamawiającego, 7) Comiesięcznego wystawienia rachunku-faktury za wykonanie zadania na Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów nr NIP 659-134-45-26. 8) Dostarczenia rachunku-faktury za poprzedni miesiąc w terminach wskazanych przez Zamawiającego nie później jednak niż do 5 dni roboczych po zakończonym miesiącu sprawozdawczym. Rachunek należy dostarczyć osobie wyznaczonej przez Zamawiającego 4. W ramach realizacji umowy Zamawiający zobowiązuje się do: 1) Przekazania listy rodzin, z którymi zobowiązany jest współpracować asystent rodziny zawierającej dane o rodzinie (nazwisko i imię, adres zamieszkania, dominujące problemy, dane telefoniczne pracownika socjalnego pracującego z osobą-rodziną), 2) Podejmowania działań-rozmów z rodziną w sytuacjach braku współpracy lub rezygnacji z asystenta rodziny w celu nakłonienia rodziny do ponownej współpracy z asystentem lub wskazania innej rodziny do współpracy, 3) Zorganizowania spotkania informacyjnego w celu przekazania listy rodzin wytypowanych do współpracy ze szczegółowymi danymi teleadresowymi, listy pracowników socjalnych ze szczegółowymi danymi teleadresowymi, przekazania wymaganej-obowiązującej dokumentacji. 4) Zorganizowania spotkania edukacyjno - merytorycznego (grupowego lub indywidualnego - w zależności od potrzeb) w celu omówienia dotychczasowych kierunków pracy z rodziną (problemy-sukcesy) oraz zastosowania odpowiednich narzędzi i technik w pracy z rodziną. 5) Wypłaty należnego wynagrodzenia które będzie dokonane na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę faktury-rachunku oraz załączonej karty asysty rodzinnej i sprawozdania miesięcznego. 6) Do pomniejszenia kosztów wynagrodzenia o ilość nie zrealizowanych spotkań w danym miesiącu z powodu niezrealizowania spotkań w rodzinie. 7) Przekazania wzorów dokumentów do wykorzystania w trakcie realizacji zadania. 5. Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (t.j.Dz. U. 2002 Nr 101, poz. 926 ze zm.). 6. Dane osobowe rodzin-osób wskazanych przez Zamawiającego do asysty rodzinnej będą przekazywane Wykonawcy na podstawie umowy o powierzeniu danych osobowych (zał nr 7 do SIWZ) zgodnie z art. 31 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). 7. Cała dokumentacja prowadzona przez Wykonawcę na rzecz projektu powinna być ologowana 8. DODATKOWA INFORMACJA 1) Zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL z dnia 15 grudnia 2011 r. (..) kwalifikowanie wydatków poniesionych na wynagrodzenie osoby zaangażowanej do projektu na podstawie umowy cywilnoprawnej, która jest jednocześnie pracownikiem Beneficjenta zatrudnionym na podstawie stosunku pracy, jest możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności gdy charakter zadań wyklucza możliwość ich realizacji w ramach stosunku pracy(..) 2) Wydatki związane z zatrudnieniem osoby zaangażowanej w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie są kwalifikowane, o ile obciążenie z tego wynikające nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie. 3) Zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U.Nr 149, poz. 887 ze zm) z dnia 9.06.2011 r. - Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00-5, 85.31.23.20-8, 85.32.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: a. co najmniej półroczną 1 usługę na stanowisku asystenta rodziny i/lub pracownika socjalnego i/lub pedagoga i/lub psychologa i/lub socjologa i/lub nauczyciela i/lub wychowawcy i/lub opiekuna oraz potwierdzą, że zadanie zostało wykonane należycie. b. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, doświadczenie winno być wykazane w takiej ilości na ile zadań złożono ofertę (np. Wykonawca złoży ofertę na 3 zadania, wówczas winien wykazać 3 półroczne odrębne usługi na wybrane zadania) a zadania nie mogą się powtarzać.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 1 osoby na jedno zadanie (tj. dla każdego zadania osobno po min 1 osobie) wyznaczonej do realizacji niniejszego zamówienia, która posiada: a. wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: pedagogika, psychologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna, lub b. wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną. W/w szkolenia i studia podyplomowe winny obejmować zakres programowy szkolenia określonego w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. (Dz. U. Nr 272 poz.1608) w sprawie szkolenia na asystenta rodziny, lub c. wykształcenie średnie i udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną oraz ukończone szkolenie, którego zakres programowy określono w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. (Dz. U. Nr 272 poz.1608) w sprawie szkolenia na asystenta rodziny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ). b) kosztorys ofertowy (zał. nr 1a do SIWZ). h) oświadczenie Wykonawcy będącego osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej sporządzone wg wzoru stanowiącego (zał. nr 6 do SIWZ); i) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia publicznego zawarto w jej wzorze, który stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do terminu a. na wniosek Zmawiającego może nastąpić przedłużenie realizacji umowy maksymalnie do 21.12.2012 r. b. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania (np. w związku z okresem wakacyjnym, chorobą osób/rodzin) ale nie dłużej niż do 21.12.2012. W przypadku przedłużenia czasu realizacji zadania, nie ulegnie zmianie ilość spotkań i wynagrodzenie określone w umowie. c. gdy konieczność wprowadzenia zmiany wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy d. w sytuacjach losowych np. wyjazd lub choroba osoby/rodziny, Zamawiający może zawiesić świadczenie usług Wobec danej rodziny, którą opiekuje się asystent na wymagany i zaakceptowany przez Zamawiającego czas przerwy w świadczeniu usług. W takim przypadku może przedłużyć termin realizacji umowy (jednak nie dłużej niż do 21.12.2012.), 2) w stosunku do miejsca realizacji zadania w przypadku potrzeby zmiany rejonu gminy Miechów, w którym będzie wymagana opieka asystenta, 3) zmiany co do sposobu i zakresu realizacji zamówienia gdy konieczność ich wprowadzenia wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia (stosownie do potrzeb) ilości świadczenia usług gdy konieczność wprowadzenia zmiany wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub gdy uzna iż większa liczba godzin świadczonej pomocy jest zbędna, b. W przypadku, określonym w pkt. a, cena jednostkowa usług nie ulegnie zmianie. 4) w stosunku do osób: a. zmiany osób reprezentujących, b. zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, c. osób/rodzin w przypadku jej rezygnacji z opieki asystenta rodziny, 5) w innych sytuacjach gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji zadania). 6) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, b. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami. 7) Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsmiechow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, pok. Nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 14:00, miejsce: Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny, dla 2 rodzin w okresie od 01.05.2012 do 30.11.2012, w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym w łącznej wysokości 336 godzin (tj. nie więcej niż 168 godzin na rodzinę)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00-5, 85.31.23.20-8, 85.32.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny, dla 2 rodzin w okresie od 01.05.2012 do 30.11.2012, w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym w łącznej wysokości 336 godzin (tj. nie więcej niż 168 godzin na rodzinę)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00-5, 85.31.23.20-8, 85.32.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny, dla 2 rodzin w okresie od 01.05.2012 do 30.11.2012, w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym w łącznej wysokości 336 godzin (tj. nie więcej niż 168 godzin na rodzinę)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00-5, 85.31.23.20-8, 85.32.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny, dla 2 rodzin w okresie od 01.05.2012 do 30.11.2012, w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym w łącznej wysokości 336 godzin (tj. nie więcej niż 168 godzin na rodzinę)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00-5, 85.31.23.20-8, 85.32.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny, dla 2 rodzin w okresie od 01.05.2012 do 30.11.2012, w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym w łącznej wysokości 336 godzin (tj. nie więcej niż 168 godzin na rodzinę)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00-5, 85.31.23.20-8, 85.32.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.