eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierakowicePrzebudowa i budowa drogi na odcinku Sierakowice -Paczewo - Bącka Huta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Sierakowice: Przebudowa i budowa drogi na odcinku Sierakowice -Paczewo - Bącka Huta
Numer ogłoszenia: 13364 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375810 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice, ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice, woj. pomorskie, tel. 058 6816120, faks 058 6816601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i budowa drogi na odcinku Sierakowice -Paczewo - Bącka Huta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Niniejsze zadanie inwestycyjne prowadzone będzie w partnerstwie ze Starostwem Powiatowym w Kartuzach. Zgodnie z umową partnerstwa z dnia 09.07.2009 Starostwo upoważnia Gminę Sierakowice m.in. do przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego. Płatności dokonywane będą przez dwa podmioty tj. Gminę Sierakowice i Starostwo Powiatowe w Kartuzach. W związku z powyższym wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia odrębnych faktur VAT dla zakresu: - przebudowy drogi na odcinku Sierakowice - Paczewo (zgodnie z decyzją nr B.DP.7353-1752/09) - na Starostwo Powiatowe w Kartuzach; - budowy drogi na odcinku Paczewo - Bącka Huta (zgodnie z decyzją nr B.DP.7353-1897/09) - na Gminę Sierakowice. 1) Dla części związanej z przebudową drogi na odcinku Sierakowice - Paczewo. Zakres objęty opracowaniem obejmuje odcinek 3221.95 mb drogi powiatowej pomiędzy miejscowościami Sierakowice a Paczewo. W zakres prac wchodzą następujące prace: - odnowa nawierzchni bez naruszenia istniejących krawężników i chodników od km 0+070.00 do km 1+445,00; - odnowę nawierzchni i poszerzenie jej do szerokości 6.00 m na terenie zabudowy i do 5,50 m poza zabudową od km 1+445.00 - 3+221.95; - likwidację rowów i wykonanie odwodnienia wgłębnego od km 1+443.40 do km 1+843,50. A) Podstawowe parametry techniczne: Na odcinku od km 0+070.0 do km 1+445.00 przewiduje się frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 2 cm i ułożenie nowej warstwy ścieralnej o grubości 4 cm. Roboty ograniczają się tylko do jezdni i wymiany uszkodzonych krawężników. Na odcinku od km 1+445,0 do km 1+800,00 przewiduje się poszerzenie istniejącej jezdni do 6,00 m, ustawienie obustronnych krawężników i chodników oraz wykonanie odwodnienia wgłębnego. Odwodnienie zostanie wykonane od km 1+334,50 do km 1+843,50 po stronie lewej. Na odcinku od km 1+800,00 do km 3+220,33 przewiduje się poszerzenie istniejącej jezdni do 5,75 m, ustawienie krawężnika i chodnika do km 3+221,95 po stronie prawej. B) Konstrukcja nawierzchni Istniejąca nawierzchnia bitumiczna zostanie sfrezowana na głębokość 2 cm , wyrównana do potrzebnego profilu masą bitumiczną i ułożona zostanie warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Konstrukcja na poszerzeniach i skrzyżowaniach: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego; 7 cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/25 mm; 18 cm podbudowa pomocnicza z chudego betonu; 10 cm wzmocnione podłoże z gruntu stabilizowane wapnem w ilości 20 kg/m2 C) Chodniki Na odcinku od km 0+070,0 do km 1+445,00 chodniki pozostają bez zmian. Na odcinku od km 1+445,0 do km 1+800,00 projektuje się chodniki obustronne z kostki betonowej brukowej grub. 6 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stab. mech. grub. 12 cm na odcinku od km 1+800,00 do km 3+220,33 projektuje się chodnik po stronie prawej jw. D) Odwodnienie Od km 1+443,40 do km 1+843,50 projektuje się odwodnienie wgłębne. E) Przepusty W ciągu trasy znajdują się trzy przepusty : km 1+844,50 ramowy 2,0 x 2,0 m (pozostaje bez zmian) km 2+074,00 rurowy o 800 mm (zamulony) km 3+297,00 rurowy o 500 mm (zamulony) Stan dwóch przepustów rurowych zostanie oceniony po odmuleniu. Szczegóły w dokumentacji projektowej. Z uwagi na nie ujęcie w decyzji na pozwolenia na budowę działek nr 405/7 (własność PKP PLK S.A.) oraz 1351 (stanowiąca własność prywatną) w obrębie ewidencyjnym Sierakowice nie należy w ofercie przetargowej kalkulować zakresu inwestycji objętego niniejszymi nieruchomościami. Z uwagi na powyższe zmianie ulegają pozycje przedmiaru robót w zakresie elementu - 5. Nawierzchnie. I tak : Poz. 5.1. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa ścieralna o grub. 3 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 4 cm Jest - 20624,00 m2 powinno być 20446,0 m2 Poz. 5.2. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowe, dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy Jest - 20624,00 m2 powinno być 20446,0 m2 Poz. 5.3. wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej grub. do 2 cm - przyrównanie Jest - 12993,00 m2 powinno być 12815,0 m2 Poz. 5.4. Transport wewnętrzny materiałów pojazdami samowyładowczymi na odległość do 0,5 km, załadunek mechaniczny, kruszywo łamane - przyrównanie - odwiezienie urobku Jest - 624,00 Mg powinno być 615,0 Mg Pozostałe pozycje przedmiaru nie ulegają zmianie. 2) Dla części związanej z budową drogi na odcinku Paczewo - Bącka Huta. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji: Zakres objęty opracowaniem obejmuje odcinek 4013,50 mb drogi gminnej pomiędzy miejscowością Paczewo do Bąckiej Huty przez Bukowo. W zakres prac wchodzą następujące prace : - związane z przygotowaniem terenu; - ziemne (nasypy i wykopy); - wykonanie podbudowy oraz jezdni w technologii asfaltowej; - wykonanie chodnika, zjazdów i zatoki z kostki typu polbruk; - prace wykończeniowe związane z oznakowaniem oraz zagospodarowaniem terenów zielonych; - wykonanie przepustów drogowych; - wykonanie przepustu ekologicznego; - ustawienie separatora; - regulację istniejącego odwodnienia. Przedmiotem budowy drogi jest odcinek rozpoczynający się od połączenia z drogą powiatową Sierakowice - Paczewo. Początek stanowi istniejąca nawierzchnia asfaltowa o szerokości około 4 m, która zostanie poszerzona do 5,5 m oraz wzmocniona kolejną warstwą nawierzchni asfaltowej. Od Km 0+272 istniejąca droga gruntowa przebiega do miejscowości Bukowo po istniejącej drodze żwirowo-gruntowej. Od miejscowości Bukowo do miejscowości Paczewo droga przebiega po istniejącej drodze leśnej do miejscowości Paczewo. Od Km 3+930 rozpoczyna się odcinek o nawierzchni brukowej o szerokości około 3 m do skrzyżowania z droga powiatową Mojusz - Mirachowo. Przebudowa obejmuje prace związane z wymianą nawierzchni jezdni, wykonaniem chodników oraz roboty ziemne związane z budową drogi o parametrach spełniających wymogi drogi lokalnej gminnej. Zestawienie powierzchni: - powierzchnia utwardzona jezdni ( nawierzchnia bitumiczna) - 22 699 m2; - powierzchnia utwardzona zjazdów ( nawierzchnia bitumiczna) - 1 100,5 m2; - powierzchnia utwardzona zjazdów ( nawierzchnia z kostki polbruk) - 434,5 m2; - powierzchnia utwardzona chodników ( nawierzchnia z kostki polbruk) - 825,30 m2; - powierzchnia poboczy ( szerokość poboczy 0,75 m) - 5205 m2; - zatoka - 140 m2; - pas zieleni - 163 m2. Odcinki planowane do przebudowy obejmują istniejącą część komunikacyjną w terenie zabudowy i stanowią uporządkowanie bieżącej komunikacji wewnętrznej, łącząc się jednocześnie z odcinkami przebiegającymi przez tereny leśne przewidziane również do przebudowy. Drogę w planie zaprojektowano w dostosowaniu do istniejącego przebiegu drogi. Na odcinku projektowym o długości 4013,50 m zaprojektowano 30 załamań trasy. Łuki poziome wynoszą R=50 do R=250 m. Załamanie trasy na skrzyżowaniu z drogą powiatową w Bąckiej Hucie wyokrąglono łukiem R=40. Na łukach zastosowano poszerzenie oraz spadki jednostronne 2-7%. Przyjęto układ drogi jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu 2x2,75 m = 5,50 m szerokości jezdni ( miejscowo 5,00 m , 2 x2,50 m). W terenie zabudowanym zaprojektowano obramowanie jezdni wykonane z krawężnika betonowego wibroprasowanego 15 x30 osadzonego na ławie betonowej z betonu B10 o wymiarze 30/25 cm oraz chodnik z kostek betonowych typu polbruk ( cegiełka) o szerokości 1,25-1,50 m. W miejscach istniejących oczek wodnych od strony nasypu drogowego zaprojektowano wzmocnienie za pomocą grodzic winylowych. W Km 1+438,51 zaprojektowano zatokę autobusową o szerokości 3 m wraz z opaską o szerokości 1 m. Obramowanie zatoki wykonać krawężnikiem betonowym jak dla chodnika a od strony jezdni zastosować krawężnik betonowy wtopiony. Konstrukcja zatoki jak zjazdy indywidualne do posesji ( kostka polbruk 8 cm na podbudowie z kruszyw łamanych). Dane projektowe: - prędkość projektowa poza terenem zabudowanym- 50 km/h (wyjątkowo 40km/h); - prędkość w terenie zabudowanym- 40 km/h (wyjątkowo 30km/h); - obciążenie ruchem pojazdów ciężarowych do 10 pojazdów/dobę o obciążeniu 10 ton/pojedynczą oś oraz obciążenie ruchem samochodów osobowych; - długość odcinka 4+013,50 Km; - klasa - L ( lokalna) - nawierzchnia bitumiczna - STANDART 1 Uwaga : mieszankę mineralno asfaltową zaprojektować na obie warstwy (wiążącą i ścieralną) dla kategorii KR 3-KR 6 na asfaltach 50/70 i grysach klasy 1 oraz na żwirach kruszonych spełniających wymagania jak dla grysów klasy 1. - dopuszczalny nacisk na oś pojazdu - 100 KN - kategoria ruchu dla podbudowy - KR1 - okres eksploatacji nawierzchni - 20 lat - przekrój - daszkowy o pochyleniu 2,0 % - ilość jezdni/ ilość pasów ruchu - 1/2 - szerokość pasa ruchu - 2,75 m - średnia szerokość jezdni poza terenem - 5,5 ( 5,0) m - szerokość poboczy - 0,75 m - szerokość ciągów pieszych utwardzonych ( w tym chodniki) - 1,25-1,5m Konstrukcja projektowanej drogi: Konstrukcję drogi przyjęto w oparciu o rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43, poz. 430) i odpowiada ona wymaganiom przewidzianym dla kategorii ruchu KR-1. Konstrukcja jezdni: Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowa ( beton asfaltowy) - standard I - 4 cm - kat. ruchu KR3- KR6; Warstwa wiążąca mineralno - asfaltowa (beton asfaltowy) - standard I- 5 cm - kategoria ruchu KR3- KR6; Podbudowa górna z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowana mechanicznie z dodatkiem do 5 % cementu- warstwa 8 cm; Podbudowa dolna z kruszywa łamanego 0-63 mm stabilizowana mechanicznie - warstwa 17 cm; Warstwa odcinająca - 10 cm; Geowłóknina - miejscowo. Konstrukcja chodnika: Kostka typu polbruk grubości - 6cm; Podsypka cementowo - piaskowa - 5 cm; Warstwawa odcinająca z piasku 0-4 mm - 6 cm; Krawężnik betonowy 15/30/100 na podsypce cementowo-piaskowej oraz ławie betonowej z oporem z betonu B10. Konstrukcja zjazdów z polbruku: Kostka typu polbruk grubości 8cm; Podsypka cementowo - piaskowa - 5 cm; Podbudowa górna z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - 8 cm; Podbudowa dolna z kruszywa łamanego 0-63 mm - 10 cm; Warstwa odcinająca z piasku 0-4 mm - 6 cm; Geowłóknina. Konstrukcja zjazdów bitumicznych jak nawierzchni. Przepust ekologiczny: W km 2+502 ułożyć przepust ekologiczny dla małych zwierząt i płazów dł. 9 m z prefabrykatów żelbetowych ( przepust skrzynkowy o wym. 1/1 m) z betonu klasy C 40/50 zbrojonego stalą żebrowaną A-III N. Powierzchnia dolna przejścia wyłożona jest drobnym żwirem a przy wylotach zaleca się osadę roślinną dostosowaną do terenu przyległego. Do przepustu wykonać płotki naprowadzające z elementów prefabrykowanych z polimerobetonu o wys. H=45 cm. Separator: Ze względu na klasę drogi lokalnej i ilość substancji ropopochodnych poniżej 15 mg/l zastosować lokalnie separator w miejscu spływu wód ujętych w system kanalizacyjny na odcinku około 200 mb drogi ( pow. 0,1 ha). Separator koalescencyjny zintegrowany z osadnikiem PSK-H Koala II typ 15/3000 , średnica zewnętrzna 2,3 m. Separator powinien posiadać Aprobatę Techniczną Instytutu Ochrony Środowiska w Warszawie Przed separatorem umiejscowiony jest osadnik OS średnicy 1200 mm z włazem żeliwnym przejazdowym i deflektorem aluminiowym. Zadrzewienie: Do wycinki przeznaczono 20 sztuk drzew o średnicy 16-55 cm, wchodzące w kolizje z projektowaną jezdnią. Drzewa przeznaczone do wycinki zlokalizowane są w obrębie zabudowań i gruntów rolnych. Szczegóły w dokumentacji projektowej. Zobowiązuje się wykonawcę do opracowania planu organizacji ruchu na czas robót. UWAGA: Prace w obszarze chronionym można wykonywać poza okresem od 01 marca do 31 sierpnia (okres lęgowy ptaków). Kody CPV: 45.23.31.20-6 Roboty w zakresie budowy dróg..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4720001.52 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego 2007-2013. Działanie 8.1.1. Lokalna infrastruktura drogowa Wniosek nr WND-RPPM.08.01.01-00-012/08.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe DROMOS Sp.z o.o., Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4720001.52
  • Oferta z najniższą ceną: 4720001.52 oferta z najwyższą ceną: 4720001.52
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.