eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Wola - remont toalet ogólnodostępnych oraz przebudowa instalacji wodnej w budynku przy al. Solidarności 90 w Warszawie - zamówienie dodatkowe (sprawa nr 80/ZP/13)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-04

Warszawa: Modernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Wola - remont toalet ogólnodostępnych oraz przebudowa instalacji wodnej w budynku przy al. Solidarności 90 w Warszawie - zamówienie dodatkowe (sprawa nr 80/ZP/13)
Numer ogłoszenia: 133657 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592 , strona internetowa www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Wola - remont toalet ogólnodostępnych oraz przebudowa instalacji wodnej w budynku przy al. Solidarności 90 w Warszawie - zamówienie dodatkowe (sprawa nr 80/ZP/13).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie koniecznych do wykonania dodatkowych robót budowlanych, zgodnie z protokołem konieczności, polegających na przemurowaniu kominów w łazienkach budynku Urzędu dzielnicy Wola przy al. Solidarności 90 w Warszawie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 lit b) ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zmówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dodatkowych robót budowlanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia podstawowego, tj.: modernizacji budynku Urzędu Dzielnicy Wola - remont toalet ogólnodostępnych oraz przebudowy instalacji wodnej w budynku przy al. Solidarności 90 w Warszawie. Konieczność wykonania wskazanych robót została potwierdzona w sporządzonym Protokole Konieczności z dnia 05.06.2013 r. Powyższe roboty nie były ujęte w dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowane jest zamówienie podstawowe i nie można było ich wcześniej przewidzieć. W celu prawidłowego wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego zachodzi konieczność przemurowania kominów w łazienkach budynku przy al. Solidarności 90 w Warszawie. Po całkowitym zbiciu tynku ze ściany kominowej wydzielającej pomieszczenia toalety męskiej i damskiej na III i II piętrze budynku oraz po dokonaniu odkrywek i inspekcji przewodów kominowych biegnących wewnątrz ściany ujawniono, że kominy w ścianie są wymurowane z cegieł złej jakości, łączenia cegieł są nietrwale (niektóre cegły można wyjąć ręcznie) i ze względu na zły stan techniczny ściana kominowa w której będą przebiegały nowe kanały wentylacyjne musi zostać częściowo przemurowana. Kanały wentylacji grawitacyjnej w obrębie remontowanych pomieszczeń są w złym stanie technicznym - występują liczne nieszczelności. Nie ma możliwości umieszczenia w ich wnętrzu dodatkowego kanału wentylacyjnego blaszanego (w celu jego uszczelnienia). Wprowadzenie dodatkowego kanału metalowego jest możliwe jedynie przy zastosowaniu przekroju fi 100, co z kolei nie jest możliwe z uwagi na obowiązujące przepisy w zakresie minimalnych przekrojów kanałów wentylacyjnych. Zamówienie podstawowe wykonuje Wykonawca tj.: Usługi Remontowo-Budowlane Adam Knap, ul. Baczkowska 21A, 07-130 Łochów. Wykonawca został wyłoniony po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego (znak sprawy 16/ZP/13). Z Wykonawcą w dniu 06.05.2013 r. została podpisana umowa nr WOL-17-AG-C/WOL/X/P2/3-83-2013-671. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie Przedmiotu Umowy, określone na podstawie złożonej oferty wynosi 550.916,70 zł brutto (wynagrodzenie kosztorysowe). Termin zakończenia robót budowlanych to 26.08.2013 r. Niniejsze zamówienie dodatkowe zostanie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego, ponieważ wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Roboty będą wykonane w terminie przewidzianym na wykonanie zamówienia podstawowego. Niniejsze zamówienie jest pierwszym zamówieniem dodatkowym i jego wartość, oszacowana na podstawie kosztorysu inwestorskiego, wynosi 13.388,55 zł brutto, co stanowi ok. 2,43 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Reasumując istnieją przesłanki do udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Usługi Remontowo-Budowlane Adam Knap, ul. Baczkowska 21A, 07-130 Łochów, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.