Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-04
Warszawa: Modernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Wola - remont toalet ogólnodostępnych oraz przebudowa instalacji wodnej w budynku przy al. Solidarności 90 w Warszawie - zamówienie dodatkowe (sprawa nr 80/ZP/13)
Numer ogłoszenia: 133657 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592 , strona internetowa www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Wola - remont toalet ogólnodostępnych oraz przebudowa instalacji wodnej w budynku przy al. Solidarności 90 w Warszawie - zamówienie dodatkowe (sprawa nr 80/ZP/13).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie koniecznych do wykonania dodatkowych robót budowlanych, zgodnie z protokołem konieczności, polegających na przemurowaniu kominów w łazienkach budynku Urzędu dzielnicy Wola przy al. Solidarności 90 w Warszawie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 lit b) ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zmówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dodatkowych robót budowlanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia podstawowego, tj.: modernizacji budynku Urzędu Dzielnicy Wola - remont toalet ogólnodostępnych oraz przebudowy instalacji wodnej w budynku przy al. Solidarności 90 w Warszawie. Konieczność wykonania wskazanych robót została potwierdzona w sporządzonym Protokole Konieczności z dnia 05.06.2013 r. Powyższe roboty nie były ujęte w dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowane jest zamówienie podstawowe i nie można było ich wcześniej przewidzieć. W celu prawidłowego wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego zachodzi konieczność przemurowania kominów w łazienkach budynku przy al. Solidarności 90 w Warszawie. Po całkowitym zbiciu tynku ze ściany kominowej wydzielającej pomieszczenia toalety męskiej i damskiej na III i II piętrze budynku oraz po dokonaniu odkrywek i inspekcji przewodów kominowych biegnących wewnątrz ściany ujawniono, że kominy w ścianie są wymurowane z cegieł złej jakości, łączenia cegieł są nietrwale (niektóre cegły można wyjąć ręcznie) i ze względu na zły stan techniczny ściana kominowa w której będą przebiegały nowe kanały wentylacyjne musi zostać częściowo przemurowana. Kanały wentylacji grawitacyjnej w obrębie remontowanych pomieszczeń są w złym stanie technicznym - występują liczne nieszczelności. Nie ma możliwości umieszczenia w ich wnętrzu dodatkowego kanału wentylacyjnego blaszanego (w celu jego uszczelnienia). Wprowadzenie dodatkowego kanału metalowego jest możliwe jedynie przy zastosowaniu przekroju fi 100, co z kolei nie jest możliwe z uwagi na obowiązujące przepisy w zakresie minimalnych przekrojów kanałów wentylacyjnych. Zamówienie podstawowe wykonuje Wykonawca tj.: Usługi Remontowo-Budowlane Adam Knap, ul. Baczkowska 21A, 07-130 Łochów. Wykonawca został wyłoniony po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego (znak sprawy 16/ZP/13). Z Wykonawcą w dniu 06.05.2013 r. została podpisana umowa nr WOL-17-AG-C/WOL/X/P2/3-83-2013-671. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie Przedmiotu Umowy, określone na podstawie złożonej oferty wynosi 550.916,70 zł brutto (wynagrodzenie kosztorysowe). Termin zakończenia robót budowlanych to 26.08.2013 r. Niniejsze zamówienie dodatkowe zostanie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego, ponieważ wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Roboty będą wykonane w terminie przewidzianym na wykonanie zamówienia podstawowego. Niniejsze zamówienie jest pierwszym zamówieniem dodatkowym i jego wartość, oszacowana na podstawie kosztorysu inwestorskiego, wynosi 13.388,55 zł brutto, co stanowi ok. 2,43 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Reasumując istnieją przesłanki do udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Usługi Remontowo-Budowlane Adam Knap, ul. Baczkowska 21A, 07-130 Łochów, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- IR.ZP.271.4.2025 Remont drogi gminnej nr 294809K "Kąclowa - Nalepówki na Jałowce" w km od 0+000 do 1+180 w miejscowości Kąclowa, gmina Grybów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.