eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane związane z remontem dachów budynków Uniwersytetu Łódzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-04

Łódź: Roboty budowlane związane z remontem dachów budynków Uniwersytetu Łódzkiego
Numer ogłoszenia: 133753 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 635 43 54, faks 42 635 43 26.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.uni.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z remontem dachów budynków Uniwersytetu Łódzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem dachów budynków na Wydziałach Matematyki, Biologii i Ochrony Środowiska i Nauk o Wychowaniu oraz montażu instalacji grzewczej rynien i rur spustowych na budynkach Wydziału Matematyki, BiOŚ, WNoW i BUŁ Uniwersytetu Łódzkiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające, udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - mogą być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót w trybie zamówienia z wolnej ręki z zachowaniem przepisów art. 66 i 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4, 45.26.19.10-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada w wykazie następujące roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - dla części 1: co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 70 000,00PLN netto każda o charakterze robót budowlanych oraz dwie roboty instalacji elektrycznej - instalacje grzewcze o wartości minimum 10 000,00PLN netto każda. Roboty budowlano instalacyjne odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - dla części 2: co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 70 000,00PLN netto każda o charakterze robót budowlanych. Roboty budowlano-instalacyjne odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - dla części 3: co najmniej dwie roboty instalacji elektrycznej - instalacje grzewcze o wartości minimum 10 000,00PLN netto każda. Roboty budowlano instalacyjne odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - dla części 4: co najmniej dwie roboty instalacji elektrycznej - instalacje grzewcze o wartości minimum 10 000,00PLN netto każda. Roboty budowlano instalacyjne odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - dla części 5: co najmniej dwie roboty instalacji elektrycznej - instalacje grzewcze o wartości minimum 8 000,00PLN netto każda. Roboty budowlano instalacyjne odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia W przypadku wykonawców ubiegających się o więcej niż jedną część wykonawca spełnia warunek Ad2 jeżeli : - dla części 1 i 2 : co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 70 000,00PLN netto każda o charakterze robót budowlanych oraz dwie roboty instalacji elektrycznej - instalacje grzewcze o wartości minimum 10 000,00PLN netto każda. Roboty budowlano instalacyjne odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia -dla części 3,4,5 w dowolnej kombinacji: co najmniej dwie roboty instalacji elektrycznej - instalacje grzewcze o wartości minimum 10 000,00PLN netto każda. Roboty budowlano instalacyjne odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia -dla części (1 i 2 oddzielnie lub razem) + (3 i 4 i 5 oddzielnie lub razem w dowolnej kombinacji): co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 70 000,00PLN netto każda o charakterze robót budowlanych oraz dwie roboty instalacji elektrycznej - instalacje grzewcze o wartości minimum 10 000,00PLN netto każda. Roboty budowlano instalacyjne odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy realizowali roboty budowlane w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość netto tych robót po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. UWAGA 1: Dowodami, o których mowa w pkt 6 ad 2, są: 1) poświadczenie 2) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1; 3. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 6 ad 2, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 6 ad 2 4. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt 6 ad 2 oraz w uwadze 1, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 5. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Posiada w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - informację zamieścić w załączniku nr 3. tj.:- kierownika budowy branża budowlana z uprawnieniami budowlanymi - minimum 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi w okresie ostatnich minimum 5 lat, Warunek ad 3 dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5 oddzielnie lub razem

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności, zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15.12.2006 r. (Dz. U. Nr 249, poz. 1834) - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem: -zmiany podwykonawców zgłoszonych w ofercie -zmiana może nastąpić tylko po uzyskaniu na nią wcześniejszej akceptacji Inwestora -zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy. -zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia istotnych powodów nie wynikających z winy Wykonawcy (wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość wykonania, albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : Dział Budynków i Budowli Uniwersytetu Łódzkiego ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok. 216A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 10:00, miejsce: : Dział Budynków i Budowli Uniwersytetu Łódzkiego ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok. 216A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - remont dachu na budynkach A, C, D i instalacji grzewczej budynku A Matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - remont dachu na budynkach A, C, D i instalacji grzewczej budynku A Matematyki -szczegółowy zakres w przedmiarze robót załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4, 45.26.19.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont dachu budynku BiOŚ, ul. Banacha 1/3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont dachu budynku BiOŚ, ul. Banacha 1/3-szczegółowy zakres w przedmiarze robót-załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4, 45.26.19.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: montaż instalacji grzewczej na budynku BiOŚ ul. Banacha 12/16,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: montaż instalacji grzewczej na budynku BiOŚ ul. Banacha 12/16- szczegółowy zakres w przedmiarze robót-załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4, 45.26.19.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: montaż instalacji grzewczej na budynkach WNoW ul. Pomorska 46/48 i Smugowa 10/12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: montaż instalacji grzewczej na budynkach WNoW ul. Pomorska 46/48 i Smugowa 10/12 -szczegółowy zakres w przedmiarze robót-załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4, 45.26.19.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: montaż instalacji grzewczej na budynku Pawilonu i strony północno-zachodniej patio BUŁ. ul. Matejki 32/38.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: montaż instalacji grzewczej na budynku Pawilonu i strony północno-zachodniej patio BUŁ. ul. Matejki 32/38 -szczegółowy zakres w przedmiarze robót-załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4, 45.26.19.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.