eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wymiana ( remont) instalacji elektrycznej w budynku administracyjno - biurowym w Płocku przy ul. 1-go Maja 7b



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Płock: Wymiana ( remont) instalacji elektrycznej w budynku administracyjno - biurowym w Płocku przy ul. 1-go Maja 7b
Numer ogłoszenia: 133791 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Płocku, ul. 1-go Maja 7b, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2697991, fax 024 2697981.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana ( remont) instalacji elektrycznej w budynku administracyjno - biurowym w Płocku przy ul. 1-go Maja 7b.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia 1.wymiana i montaż głównej rozdzielnicy elektrycznej RG. 2.wymiana i montaż tablic piętrowych TP01,TP1,TP2,TP3 3.wymiana oświetlenia podstawowego i awaryjnego 4.wymiana i montaż gniazd wtykowych 230V 5.wykonanie dodatkowej ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym i ochrony przeciwprzepięciowej 6.ułożenie sieci komputerowej i telefonicznej

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.22.47 - 45.31.22.47 45.31.14.00 - 45.31.14.00 Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1500 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte art. 22 ust.1 ustawy pzp, i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znaczenie warunku - 60% a)wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat, (tj w latach 2002 - 2006) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu wykonał co najmniej dwa zamówienia w zakresie wykonania lub remontu instalacji elektrycznej w budynkach· Za udokumentowane wykonanie robóto w/w zakresie Wykonawca otrzyma - 5 pkt· Za udokumentowane wykonanie większej ilości zadań Wykonawca otrzyma -10 pkt Należyte wykonanie w/w zamówienia musi być potwierdzone dokumentami ( tj. referencjami z których wynika zakres rzeczowy i finansowy wykonanych robót . b)wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej z co najmniej pięcioletnim stażem na stanowisku kierownika budowy z aktualnym zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa o opłaceniu składek i ubezpieczenia. Za udokumentowanie kadry technicznej do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca otrzyma :· Kierownik budowy z wyższym wykształceniem - 10pkt· Kierownik budowy z średnim wykształceniem - 5pkt 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.- znaczenie warunku - 40 % a)wykonawca w okresie ostatnich trzech lat osiągnął średni przychód ze sprzedaży w wysokości co najmniej 0,5 mln. zł rocznie· Za udokumentowanie średniego przychodu ze sprzedaży w wysokości 0,5 ml zł rocznie Wykonawca otrzyma : - 5pkt. · Za udokumentowanie średniego przychodu ze sprzedaży za ostatnie trzy lat powyżej 0,5 zł ml rocznie . Wykonawca otrzyma - 10 pkt. b)wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art.24 ust.1 lub ust.2 (Dz.U Nr 164/2006 poz. 1163 z późn. Zm.),Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia( konsorcjum) . W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie .Przy ocenie spełnienia przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym ( art.24 ust.1 pkt.1-10 i ust.2 pkt.1 - 4 ustawy) powinni spełniać wszyscy współubiegający o zamówienie , natomiast wymagania dotyczące potencjału technicznego i sytuacji ekonomicznej - doświadczenia w realizacji zadań o charakterze podobnym - mogą spełniać tylko niektórzy z nich tak, by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich łącznie wymagania te były spełnione.Wszyscy wspólnicy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stosując wzór : Pw = Z x Ww / W max / x 100 gdzie : Pw - ilość punktów za dany warunek Z -znaczenie warunku w% Ww - ilość punktów przyznana w ocenie tego warunku Wmax -maksymalna ilość punktów w danym warunku Kryterium ustalenia kolejności wykonawcy, po dokonanej ocenie spełnienia warunków, będzie wielkość średniego przychodu ze sprzedaży za ostatnie trzy lata .
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz U Nr 87 poz. 605 , § 1 ust. 1, 2 i 3) złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1)Wypełniony wniosek o dopuszczenie udziału w postępowaniu ( na druku od zamawiającego) 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 3)Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania. 4)Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 5)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp .Zaleca się skorzystanie ze wzoru oświadczenia , stanowiącego zał. Nr.0 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu . Wniosek wraz z załącznikiem dostępne są u zamawiającego w formie wydruku lub pocztą elektroniczną 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje ) 7)Informację o kwalifikacjach i doświadczeniu podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie wraz z załączonymi uprawnieniami, przebiegiem pracy zawodowej i przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa 8)Informacja o podwykonawcy (jeżeli oferent zamierza zatrudnić podwykonawcę )9)Informacja o sytuacji finansowej za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z deklaracją wykonawcy o jej odnawianiu na okres wykonywania obowiązków umownych.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2,3, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przedmiotu zamówienia podwykonawcy na zasadach określonych w art.647 Kodeksu Cywilnego .Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Płock ul. 1-go Maja 7b pok.4.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Płock ul. 1-go Maja 7b pok.26.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.