Og³oszenie z dnia 2024-07-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonanie i dostarczenie materia³ów promocyjnych dla Wydzia³u Promocji i Sportu Urzêdu Miasta P³ocka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA - MIASTO P£OCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://nowybip.plock.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostarczenie materia³ów promocyjnych dla Wydzia³u Promocji i Sportu Urzêdu Miasta P³ocka.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-077a7383-3871-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00395412
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00065041/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.31 Gad¿ety promocyjne miasta z logo P³ocka
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9487393.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/948739
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu jest:
a) Platforma, dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/948739
i formularz Wy¶lij wiadomo¶æ (dostêpny na stronie postêpowania).
Uwaga! Komunikat Wy¶lij wiadomo¶æ nie s³u¿y do sk³adania ofert.
b) przetargi@plock.eu w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania Platformy.
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie, a nie za po¶rednictwem email.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zosta³y w Regulaminie Platformy.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy na Platformie zosta³ podany w instrukcji dla Wykonawców.
5. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.
7. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji podpisów.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO zosta³o okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.78.2024.EK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Torba z uszami w ilo¶ci 700 sztuk
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rêcznik sportowy szybkoschn±cy w ilo¶ci 500 sztuk
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowy
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3, w sk³ad której wchodz±:
1) Koszulka typ T-shirt unisex w ilo¶ci 550 sztuk,
2) Fili¿anka ze spodkiem w pude³ku w ilo¶ci 400 sztuk,
3) O³ówek z gumk± w ilo¶ci 2000 sztuk,
4) Zestaw: O³ówek z linijk± w ilo¶ci 2000 sztuk,
5) Bidon plastikowy w ilo¶ci 400 sztuk,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 4: D³ugopis promocyjny w ilo¶ci 6200 sztuk.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Próbki gad¿etów, zgodne z wymiarami i kolorystyk±, i innymi parametrami podanymi w Opisie przedmiotu zamówienia, bez znakowania logotypem Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy dopuszcza próbki z przyk³adowym znakowaniem – dla Czê¶ci 1, 2, 3, 4. Wykonawca ma obowi±zek z³o¿enia z ofert± próbki gad¿etów. W przypadku nie z³o¿enia próbek gad¿etów z ofert±, oferta zostanie odrzucona.W czê¶ci 3 Zamawiaj±cy nie ¿±da próbek dla o³ówka z gumk± i zestawu o³ówek z linijk±.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmiany zosta³ okre¶lony w Projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-11 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-11 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-09
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
Czê¶æ 4 : Nie
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin realizacji: (Czê¶æ 1, 2, 3, 4): Wykonawca wykona oraz dostarczy przedmiot umowy w terminie maksymalnie 15 dni roboczych od dnia akceptacji przez Zamawiaj±cego materia³ów promocyjnych z wykonanym nadrukiem.W przypadku próbek Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4) Pzp. Próbki nale¿y dostarczyæ do dnia i godziny sk³adania ofert do siedziby Zamawiaj±cego, Stary Rynek 1, 09-400 P³ock, Biuro Obs³ugi Klienta, stanowisko Nr 1 - wej¶cie od ulicy Zduñskiej.
Próbki nale¿y zapakowaæ i zaadresowaæ na Zamawiaj±cego oraz opisaæ:
Próbki stanowi±ce za³±cznik do oferty w postêpowaniu na Wykonanie i dostarczenie materia³ów promocyjnych dla Wydzia³u Promocji i Sportu Urzêdu Miasta P³ocka Czê¶æ ……....
Nie otwieraæ przed dniem 11.07.2024 roku, godz. 12.15.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Modernizacja przepompowni P1 zlokalizowanej na terenie Zak³adu w Kobiernikach wraz z pracami towarzysz±cymi obejmuj±cymi wykonanie dodatkowego sterowania prac± pomp w studni P1
- Zakup i monta¿ zasilacza awaryjnego (UPS)
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego przy Akademii Mazowieckiej w P³ocku
- Rozbudowa drogi gminnej nr 520014W - ulicy Browarnej w P³ocku wraz z brakuj±c± infrastruktur±
- ¦wiadczenie us³ugi zarz±dzania Przychodni± ¦wiêtej Trójcy przy ul. Miodowej 2 wraz z filiami przy ul. Zielonej 40 oraz przy ul. Góry 7 w P³ocku.
- Wykonanie i dostarczenie materia³ów promocyjnych dla Wydzia³u Promocji i Sportu Urzêdu Miasta P³ocka.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów promocyjnych z logo Ministerstwa Sportu i Turystyki
- Sukcesywna dostawa materia³ów promocyjnych dla Politechniki Lubelskiej
- Dostawa gad¿etów i koszulek - 2 zadania
- UD-I-WZP.271.31.2024.SRU Wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym
- Dostawa materia³ów promocyjnych z logo Najwy¿szej Izby Kontroli
- Wykonanie i dostarczenie materia³ów promocyjnych dla Wydzia³u Promocji i Sportu Urzêdu Miasta P³ocka.
wiêcej: Materia³y reklamowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.