Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Wiązowna: Dostawę i montaż filtra do Stacji Uzdatniania Wody Lipowo, gmina Wiązowna
Numer ogłoszenia: 133994 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiązowna, ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, tel. 022 7890128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@wiazowna.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i montaż filtra do Stacji Uzdatniania Wody Lipowo, gmina Wiązowna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż filtra ciśnieniowego dla Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Lipowo, gmina Wiązowna wg przedmiaru robót stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Wszelkie roboty budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wykona we własnym zakresie (np. demontaż i montaż drzwi).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.95.14.11 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody Kod CPV wg słownika 2008: 51.51.41.10 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim. 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki. 1)Zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwie roboty tożsame z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy roboty tożsame z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę nie mniejszą niż 150.000 pln. 2)Posiadają środki finansowe oraz potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia 3)Dysponują osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe (mają do dyspozycji osobę/osoby posiadające właściwe uprawnienia budowlane w odpowiednich branżach budowlanych niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia). 4) Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz wzorze umowy. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art.24 ustawy. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art.24 ust.4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca do oferty dołącza: 1) Sporządzony przez wykonawcę Formularz Ogólny Oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych minimum dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat, wraz z referencjami, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz robót tożsamych z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę nie mniejszą niż 150.000 pln - załącznik Nr 4 do SIWZ 5) Zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 6)Kosztorys ofertowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ- wypełnione wszystkie pola 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert, 1) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli Zamawiający wyraził zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczeń, ofert oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym lub języku kraju, w którym zamówienie jest udzielane. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 nie podleganiu wykluczeniu z art.24 ust.1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca). 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art.25 ust.1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art.25 ust.1 ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust.3 ustawy). 6. Wykonawcy występujący wspólnie musza ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 7. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazowna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiązowna 05-462 Wiązowna ul. Lubelska 59.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązowna 05-462 Wiązowna ul. Lubelska 59.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi, utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Bobolice oraz obsługa stadionu miejskiego w Bobolicach w 2025 roku
- Budowa zbiornika retencyjnego na SUW w Skórzewie w Aglomeracji Skórzewo
- Przebudowa i rozbudowa budynku Stacji Uzdatniania Wody oraz budowa zbiorników wody czystej i zbiornika wód popłucznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody i Oczyszczalni Ścieków
- modernizacja oczyszczalni ścieków Racibórz.
- Wykonanie projektów i robót budowlanych w celu realizacji projketu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt - nr 1.
więcej: Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.