Ogłoszenie z dnia 2006-03-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bydgoszcz: usunięcie drzew i krzewów z pasa drogowego autostrady A-1 na odcinku od węzła Nowe Marzy do węzła Czerniewice wraz z odszukaniem punktów granicznych pasa autostradowego, wyznaczeniem i oznakowaniem linii granicznych zakresu wycinki Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, do kontaktów: Kończak, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500, fax 052 3234504, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Kończak, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234546, fax 052 3234524, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Kończak, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234546, fax 052 3234524, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usunięcie drzew i krzewów z pasa drogowego autostrady A-1 na odcinku od węzła Nowe Marzy do węzła Czerniewice wraz z odszukaniem punktów granicznych pasa autostradowego, wyznaczeniem i oznakowaniem linii granicznych zakresu wycinki. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: usunięcie drzew i krzewów z pasa drogowego autostrady A-1 na odcinku od węzła Nowe Marzy do Węzła Czerniewice wraz z odszukaniem punktów granicznych pasa autostradowego, wyznaczeniem i oznakowaniem linii granicznych zakresu wycinki. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: pas autostradowy A-1 na odcinku od węzła Nowe Marzy do Węzła Czerniewice (woj. kujawsko-pomorskie). Kod NUTS: PL61. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Odszukanie (wyznaczenie) punktów granicznych pasa autostradowego na odcinkach dokonywanych wycinek obiektów dendrologicznych (ok.880 pkt.) 2.Wyznaczenie i oznakowanie linii granicznych zakresu wycinki (ok.54 km) 3.Wycinka lasów prywatnych (ok.10,6 ha) 4.Wycinka pojedynczych drzew (ok.6 369 szt.) 5.Wycinka krzewów (ok.11,06 ha) 6.Wycinka samosiejek drzew i krzewów z południowo zachodniego pasa A-1 na odc. od drogi woj. nr 552 do węzła Czerniewice (ok. 8,8 ha). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 16000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność miesięczna do 30 dni od daty przyjęcia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawca musi wykazać: 1)średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000 zł. 2)dysponowanie własnymi środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż 400 000 zł. 3)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Do realizacji usługi wymagany jest personel: operatorzy piły spalinowej, operatorzy ciągnika do wykonywania zrywki, operator sprzętu do zrywki nasiębiernej typu Forwarder, sygnaliści kierujący ruchem drogowym, obsługa geodezyjna. Do realizacji usługi wymagany jest następujący sprzęt: ciągniki do wykonywania zrywki (min. 2 szt.), sprzęt do zrywki nasiębiernej typu Forwarder (min. 1 szt.), rębak (min. 1 szt.). Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 3 lat, min. 2 zadania rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu. Przynajmniej z jednego z powyższych zadań wynikać powinno m. in. doświadczenie Wykonawcy w manipulacji, sortymentacji i pomiarze surowca drzewnego. Przynajmniej z jednego z powyższych zadań wynikać powinno m. in. doświadczenie Wykonawcy w usuwaniu drzew trudnych i niebezpiecznych zlokalizowanych przy drogach i liniach energetycznych itp. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych powyżej Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.W ramach sprawozdania finansowego rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych powyżej. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2.3 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia,. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych powyżej Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Informacja o osobach. Do informacji winny być dołączone: - Dla operatorów pilarek spalinowych - aktualne zaświadczenie o ukończeniu kursu operatora pilarki spalinowej; - Dla sygnalistów kierujących ruchem - aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu kierowania ruchem drogowym; - Dla każdego z trzech wymaganych geodetów: - 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, - 2) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, oraz życiorysy zawodowe. 2. Informacja o posiadanym potencjale technicznym. 3. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 4. Informacja na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.05.2006, cena - 315 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.05.2006 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.05.2006, godzina 12:00, Siedziba zamawiającego sala nr 6.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.03.2006.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- DOSTAWA SZYN KOLEJOWYCH 49E1 I SZYN TRAMWAJOWYCH 60R2
- Modernizacja leja zasypowego odpadów na ruszt
- "Czynna ochrona łąk i muraw kserotermicznych w województwie Kujawsko - Pomorskim"
- Dostawa części zamiennych do suwnic pomostowych typu RR1 firmy Bonfanti
- Rewitalizacja Parku Centralnego w Bydgoszczy poprzez wykonanie przepływowego zbiornika wodnego z przeznaczeniem na kąpielisko miejskie
- Naprawa leja zsypowego z rusztu
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury publicznej w Gminie Godów
- Wykonanie projektu modernizacji rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach.
- Wyk. dokum. projekt. kosztor. budowy strażnicy OSP Dziekanów Polski wraz z wyposaż. zad. nr 2023/19 pn. "Opracowanie projektu budowy remizy Ochotniczej Straży Pożarnej Dziekanów na działce 197/44".
- Modernizacji budynku Urzędu Gminy Ornontowice w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy"
- Budowa, przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska
- Zagospodarowanie terenu wraz z budową obiektów małej architektury - Rekreacja i wypoczynek dla dzieci i dorosłych na Słonecznym i Majowym SBO 2023 - Polana grillowa na osiedlu Majowym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.