Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-03
Jakubów: Przetarg nieograniczony na wykonanie modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Mistowie
Numer ogłoszenia: 134124 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jakubów, Jakubów 55, 05-306 Jakubów, woj. mazowieckie, tel. 025 7579190, fax 025 7579190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jakubow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Mistowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a/ podwójnego zbiornika żelbetowego z gotowych elementów i jego połączeniem przewodami technologicznymi (tłoczny, ssawny, kolektor zrzutowy) do istniejących rurociągów technologicznych Stacji Uzdatniania Wody w Mistowie b/ pomieszczenia /wiaty/ na przewoźny agregat prądotwórczy c/ budynku gospodarczego wolnostojącego, zgodnie z przedmiarem robót i projektem budowlanym /projekt do wglądu dostępny w Urzędzie Gminy Jakubów w godz. 800 -1500/.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: - zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł /Słownie: Pięć tysięcy złotych/, - wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach ubezpieczeniowych - wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto zamawiającego: Urząd Gminy Jakubów BS/O Jakubów 61 9226 0005 0050 0294 2000 0010. W przypadku przelewu oferent dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu. - w przypadku wnoszenia wadium w innej formie, należy je złożyć w kasie zamawiającego pok. Nr 11, najpóźniej do dnia 27 sierpnia 2007 roku do godz. 1000, Zwrot wadium: 1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, - zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadanie uprawnień do występowania jako przedsiębiorcy, - posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz oferty załącznik do niniejszej specyfikacji, - oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art.22 i 24 ustawy prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień do wykonywania zamówienia, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac, minimum trzech, tożsamych do przedmiotu zamówienia, oraz dat ich wykonania wraz z referencjami, - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, zakresu wykonywanych przez nich czynności; - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - uproszczony kosztorys ofertowy zgodnie z przedmiarem robót, - zatwierdzony wzór umowy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugjakubow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jakubów jakubów 55 05-306 Jakubów w godz. 8.00 - 15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Jakubów Jakubów 55 05-306 Jakubów pok. Nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
- 2.2025 Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Złocieńcu przy Alei Piastów
- "Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Bojanowie, Golinie Wielkiej i Gołaszynie"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kurów - ul. Wiśniowa
- Wykonanie przewiertu sterowanego wraz ze zgrzewaniem doczołowym rurociągu wodnego o średnicy Dn125 mm o długości do 2100 m, w miejscowości Dobroszów- Goliszów gm. Chojnów".
więcej: Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.