To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-20
Sulęcin: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej na placówkę opiekuńczo- wychowawczą i Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie (ETAP I)
Numer ogłoszenia: 134155 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95251 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7555243 do 46, faks 095 7555557.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej na placówkę opiekuńczo- wychowawczą i Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie (ETAP I).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - zmiana sposobu użytkowania budynku Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej na placówkę opiekuńczo- wychowawczą i Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w zakresie prac zdefiniowanych jako Etap I. Opracowano program funkcjonalno - użytkowy, możliwy do realizacji w adoptowanym bu-dynku. W obrębie powierzchni użytkowej parteru wydzielono pomieszczenia na potrzeby funkcjonowania placówki rodzinnej do 14 wychowanków i pomieszczenia biurowe dla Po-wiatowego Centrum Pomocy Rodzinie. Dla placówki rodzinnej zaprojektowano pomieszczenia wspólne : kuchnię, jadalnię, pokój wypoczynkowy szatnię, łazienkę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych , pokój dla wy-chowanków ( z możliwością dostosowania dla osoby poruszającej się na wózku ) .W części północnej parteru przewidziano lokalizację pomieszczeń biurowych ( 6 pomieszczeń) i sanita-riatu dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie. W pomieszczeniach biurowych przewiduje się również organizację stanowisk pracy dla obsługi administracyjnej Domu Dziecka ( dyrek-tor , księgowość , pedagog ). Pomieszczenia poddasza przeznaczono na 7 pokoi dla wycho-wanków ( 4 pokoje dwuosobowe i 3 pokoje jednoosobowe ) , dwie łazienki dla wychowanków , pokój do nauki i pralnię. W piwnicy utrzymano obecne pomieszczenia ( kotłownia, po-mieszczenia sanitarne , pomieszczenia gospodarcze i magazynowe ) .Jedno z pomieszczeń przewidziano na potrzeby przechowywania produktów spożywczych dla Rodzinnego Domu Dziecka Projektowane zagospodarowanie obiektu zakłada adaptację całości kondygnacji poddasza i około połowy parteru na potrzeby rodzinnego domu dziecka. Istniejące, obie klatki schodowe są przeznaczone do obsługi pomieszczeń placówki rodzinnej i nie będą użytkowane przez pra-cowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie. Zakłada się podział obiektu na dwie strefy pożarowe, które będą kwalifikowane według określonych powyżej funkcji. Zadanie polega na wykonaniu robót budowlanych wg projektu budowlanego (PB), przedmia-ru robót (PR) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), w zakresie: architektury, konstrukcji, branży sanitarnej i branży elektrycznej. UWAGA 1: Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji etapu I, zobowiązani są do zapo-znania się z całą dokumentacją projektową będącą w posiadaniu inwestora dotyczącą wszystkich etapów . Wszystkie etapy stanowią integralna całość . Rezygnacja z realizacji ja-kiegoś zakresu w poszczególnych etapach, dopuszczona jest jedynie po konsultacji z projek-tantami. Nie wyklucza się możliwości rozszerzenia poszczególnych etapów. Decyzje zostaną podjęte na etapie realizacji. UWAGA 2: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią , będące załącznikami do ni-niejszej SIWZ: - Projekt Wykonawczy - Całość (zał.5), - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót(zał.6), - Projekt Wykonawczy - Etap I (zał.7), - Przedmiar Robót - etap I (zał.8) UWAGA 3: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicz-no/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wyjaśnienie: Materiał równoważny- znaczy o takich samych parametrach lub lepszych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW FRĄCKOWIAK Zakład Remontowo-Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW FRĄCKOWIAK Zakład Remontowo-Budowlany
- Zakład Remontowo-Budowlany Frąckowiak Mirosław, ul. Wiejska 12/2, 69-200 Sulęcin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 437067,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 314852,63
Oferta z najniższą ceną: 314852,63 / Oferta z najwyższą ceną: 364150,46
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- USŁUGA UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Kasprowicza przy ul. Przybyszewskiego 119 w Inowrocławiu
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
- Zaprojektowanie i budowa szklarni doświadczalnej Białowieskiej Stacji Geobotanicznej Uniwersytetu Warszawskiego w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.