Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-26
Sulęcin: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej na placówkę opiekuńczo- wychowawczą i Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie (ETAP I).
Numer ogłoszenia: 95251 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie , ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7555243 do 46, faks 095 7555557.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatsulecinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej na placówkę opiekuńczo- wychowawczą i Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie (ETAP I)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - zmiana sposobu użytkowania budynku Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej na placówkę opiekuńczo- wychowawczą i Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w zakresie prac zdefiniowanych jako Etap I. Opracowano program funkcjonalno - użytkowy, możliwy do realizacji w adoptowanym bu-dynku. W obrębie powierzchni użytkowej parteru wydzielono pomieszczenia na potrzeby funkcjonowania placówki rodzinnej do 14 wychowanków i pomieszczenia biurowe dla Po-wiatowego Centrum Pomocy Rodzinie. Dla placówki rodzinnej zaprojektowano pomieszczenia wspólne : kuchnię, jadalnię, pokój wypoczynkowy szatnię, łazienkę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych , pokój dla wy-chowanków ( z możliwością dostosowania dla osoby poruszającej się na wózku ) .W części północnej parteru przewidziano lokalizację pomieszczeń biurowych ( 6 pomieszczeń) i sanita-riatu dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie. W pomieszczeniach biurowych przewiduje się również organizację stanowisk pracy dla obsługi administracyjnej Domu Dziecka ( dyrek-tor , księgowość , pedagog ). Pomieszczenia poddasza przeznaczono na 7 pokoi dla wycho-wanków ( 4 pokoje dwuosobowe i 3 pokoje jednoosobowe ) , dwie łazienki dla wychowanków , pokój do nauki i pralnię. W piwnicy utrzymano obecne pomieszczenia ( kotłownia, po-mieszczenia sanitarne , pomieszczenia gospodarcze i magazynowe ) .Jedno z pomieszczeń przewidziano na potrzeby przechowywania produktów spożywczych dla Rodzinnego Domu Dziecka Projektowane zagospodarowanie obiektu zakłada adaptację całości kondygnacji poddasza i około połowy parteru na potrzeby rodzinnego domu dziecka. Istniejące, obie klatki schodowe są przeznaczone do obsługi pomieszczeń placówki rodzinnej i nie będą użytkowane przez pra-cowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie. Zakłada się podział obiektu na dwie strefy pożarowe, które będą kwalifikowane według określonych powyżej funkcji. Zadanie polega na wykonaniu robót budowlanych wg projektu budowlanego (PB), przedmia-ru robót (PR) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), w zakresie: architektury, konstrukcji, branży sanitarnej i branży elektrycznej. UWAGA 1: Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji etapu I, zobowiązani są do zapo-znania się z całą dokumentacją projektową będącą w posiadaniu inwestora dotyczącą wszystkich etapów . Wszystkie etapy stanowią integralna całość . Rezygnacja z realizacji ja-kiegoś zakresu w poszczególnych etapach, dopuszczona jest jedynie po konsultacji z projek-tantami. Nie wyklucza się możliwości rozszerzenia poszczególnych etapów. Decyzje zostaną podjęte na etapie realizacji. UWAGA 2: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią , będące załącznikami do ni-niejszej SIWZ: - Projekt Wykonawczy - Całość (zał.5), - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót(zał.6), - Projekt Wykonawczy - Etap I (zał.7), - Przedmiar Robót - etap I (zał.8) UWAGA 3: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicz-no/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wyjaśnienie: Materiał równoważny- znaczy o takich samych parametrach lub lepszych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego o zamówienia uzupełniające polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót i nie prze-kraczające 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16-05-2012r., do godz. 12:00 w wysokości: 5 000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zaświadczenie z banku obsługującego oferenta o posiadaniu dostępu do linii kredytowej lub wolne środki na rachunku bankowym w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł, - polisę ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy, - kosztorys ofertowy, - pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań przez oferenta w zakresie niniejszego zamówienia, - oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia i udziele-nie pełnomocnictwa dla jednego wykonawcy do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2, - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował takimi osobami, - harmonogram rzeczowo-finansowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- przedłużenie terminu realizacji może nastąpić w wypadku opóźnienia w wydaniu decyzji administracyjnych właściwych instytucji, działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót (fakt ten musi mięć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzo-ru), - wystąpienie robót dodatkowych, - konieczność usunięcia kolizji z urządzeniem obcym, którego ujawnienie nie było możliwe podczas opracowywania dokumentacji, a której usunięcie jest konieczne w celu realizacji inwestycji, - zmiana kierownika robót w przypadku pozytywnie rozpatrzonego przez Zamawiają-cego wniosku uzasadniającego dokonanie takich zmian, - zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatsulecinski.pl/,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 69-200 Sulęcin,
ul. Lipowa 18a,
pokój nr 204 i 208.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Sulęcinie ul. Lipowa 18 , 69-200 Sulęcin,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- USŁUGA UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Kasprowicza przy ul. Przybyszewskiego 119 w Inowrocławiu
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
- Zaprojektowanie i budowa szklarni doświadczalnej Białowieskiej Stacji Geobotanicznej Uniwersytetu Warszawskiego w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.