Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Suwałki: Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPSW w Suwałkach - ujętego w pakietach I - VI
Numer ogłoszenia: 134238 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, fax 087 5629594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPSW w Suwałkach - ujętego w pakietach I - VI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Zestawy cewników dwukanałowych typu PERMCATH i zestawy naprawcze do cewników typu PERMCATH dla Stacji Dializ Pakiet II - Sprzęt jednorazowego użytku sterylny Pakiet III - Sprzęt j. u. , sterylny dla anestezjologii Pakiet IV - Sprzęt j. u. sterylny igły medyczne i przyrządy do przetaczania Pakiet V - Włóknina sterylna i rękawice chirurgiczne sterylne Pakiet VI - Sprzęt niesterylny - różny. Sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 17.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej grupy zamówienia, dla której Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 6.453,00 zł (słownie zł: sześć tysięcy czterysta pięćdziesiąt trzy 00/100 zł), a dla ofert częściowych: pakiet I 630,00 zł; pakiet II Zadanie nr 1 - 14,00 zł; pakiet II Zadanie nr 2 - 50,00 zł; pakiet II Zadanie nr 3 - 17,00 zł; pakiet II Zadanie nr 4 - 40,00 zł; pakiet II Zadanie nr 5 - 33,00 zł; pakiet III Zadanie nr 6 - 145,00 zł; pakiet III Zadanie nr 7 - 24,00 zł; pakiet IV Zadanie nr 8- 21,00 zł; pakiet IV Zadanie nr 9 - 3.995,00 zł; pakiet V Zadanie nr 10 -19,00 zł; pakiet V Zadanie nr 11 - 390,00 zł; pakiet VI Zadanie nr 12 - 790,00 zł; pakiet VI Zadanie nr 13 - 147,00 zł; pakiet VI Zadanie nr 14 - 10,00 zł; pakiet VI Zadanie nr 15 - 24,00 zł; pakiet VI Zadanie nr 16 - 104,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2) aktualnego
odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /§ 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/ 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument(y), o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki, Dział Zamówień Publicznych, ul Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach ul Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Zestawy cewników dwukanałowych typu PERMCATH i zestawy naprawcze do cewników typu PERMCATH dla Stacji Dializ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Zestaw cewników dwukanałowych typu PERMCATH (zestaw powinien zawierać: cewnik, igłę wprowadzającą, prowadnicę, strzykawkę, rozszerzacz, skalpel, bagnet do tunelizacji, osłona rozdzielna/rozszerzacz, gaziki, samoprzylepny opatrunek na ranę, nasadki) rozmiar 19cm szt. 30 2/ Zestaw cewników j.w. rozmiar 23cm szt. 30 3/ Zestaw naprawczy do cewników dwukanałowych typu PERMCATH rozmiar 36 cm szt. 5 4/ Zestaw naprawczy j.w. rozmiar 40cm szt. 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Sprzęt jednorazowego użytku, sterylny zadanie nr 1 - Cewniki do przepłukiwania naczyń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik do przepłukiwania naczyń - dł.80 cm, kalibrowany co 1 cm, rozmiar zgodnie z opisem 1/ Cewnik do przepłukiwania naczyń bez balona - sterylny CH 2/ 80 szt. 6 2/ Cewnik do przepłukiwania naczyń bez balona - sterylny CH 3 / 80 szt. 6 3/ Cewnik do przepłukiwania naczyń bez balona - sterylny CH 4 / 80 szt. 12 4/ Cewnik do przepłukiwania naczyń bez balona - sterylny CH 5 / 80 szt. 6 5/ Cewnik do przepłukiwania naczyń bez balona - sterylny CH 6 / 80 szt. 6 6/ Cewnik do przepłukiwania naczyń bez balona - sterylny CH 7 / 80 szt. 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet II Sprzęt jednorazowego użytku, sterylny zadanie nr 2 - Cewniki do karmienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik do karmienia - minimalne wymagania jakościowe, typ i rozmiar zgodnie z opisem, pakowane w długości, proste - nie zwijane 1/ Cewnik do karmienia - sterylny CH 4 szt. 240 2/ Cewnik do karmienia - sterylny CH 5 szt. 240 3/ Cewnik do karmienia - sterylny CH 6 szt. 1 800 4./Cewnik do karmienia - sterylny CH 8 szt. 1 800 5/ Cewnik do karmienia - sterylny CH 10 szt. 1 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet II Sprzęt jednorazowego użytku, sterylny zadanie nr 3 - Katetery do wenesekcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik z poliuretanu, z zaciskiem, przeźroczysta końcówka Luer Lock, rozmiar zgodnie z opisem 1/ Kateter do wenesekcji - sterylny CH 12 szt. 12 2/ Kateter do wenesekcji - sterylny CH 14 szt. 12 3/ Kateter do wenesekcji - sterylny CH 16 szt. 12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet II Sprzęt jednorazowego użytku, sterylny zadanie nr 4 - Zgłębniki żołądkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębnik żołądkowy - sterylny, wykonany z miękkiego PCV pakowany indywidualnie, opak. typu blister - pack 1/ Zgłębnik żołądkowy - sterylny 10 x 800 szt. 12 2/ Zgłębnik żołądkowy - sterylny 12 x 800 szt. 12 3/ Zgłębnik żołądkowy - sterylny 12 x 1000 szt. 12 4/ Zgłębnik żołądkowy - sterylny 10 x 1250 szt. 12 5/ Zgłębnik żołądkowy - sterylny 12 x 1250 szt. 30 6/ Zgłębnik żołądkowy - sterylny 14 x 1250 szt. 70 7/ Zgłębnik żołądkowy - sterylny 16 x 1250 szt. 240 8/ Zgłębnik żołądkowy - sterylny 12 x 1500 szt. 12 9/ Zgłębnik żołądkowy - sterylny 14 x 1500 szt. 70 10/ Zgłębnik żołądkowy - sterylny 16 x 1500 szt. 240 11/ Zgłębnik żołądkowy - sterylny 18 x 1500 szt. 450 12/ Zgłębnik żołądkowy - sterylny 20 x 1500 szt. 240 13/ Zgłębnik żołądkowy - sterylny 22 x 1500 szt. 50 14/ Zgłębnik żołądkowy - sterylny 24 x 1500 szt. 120 15/ Zgłębnik żołądkowy - sterylny 30 x 1500 szt. 60 16/ Zgłębnik żołądkowy - sterylny 36 x 1500 szt. 120.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet II Sprzęt jednorazowego użytku, sterylny zadanie nr 5 - Końcówka do odsysania pola operacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówka ortopedyczna do odsysania pola operac. z filtrem - końcówka ssąca typu Yankauer o kilkuelementowej konstrukcji z wbudowanym w rączkę specjalnym wymiennym filtrem automatycznie wychwytującym wszelkie zanieczyszczenia stałe oraz niemal bez oporów przepuszczającym treść płynną o wymiarach 15cm/średnica 5,7mm i 23cm / średnica 8,1mm Poz . 3 końcówka z dodatkowym filtrem 1/ Końcówka ortopedyczna do odsysania pola operacyjnego 15 cm / 5,7 mm szt. 30 2/ Końcówka ortopedyczna so odsysania pola operacyjnego 23 cm / 8,1 mm szt. 30 3/ Końcówka ortopedyczna so odsysania pola operacyjnego 23 cm / 250 cm z filtrem szt. 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet III Sprzęt jednorazowego użytku, sterylny zadanie nr 6 - Sprzęt anestezjologiczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przewód tlenowy do maski dł. 1500 - 2000 cm szt. 36 2/ Przewód do podawania tlenu do rurki tracheotomijnej przez wymiennik ciepła i wilgoci sterylny na rurkę tracheostomijną - przewód + wymiennik ciepła - komplet kpl. 36 3/ Filtr do komór FISCHER PAYKEL typ 340 - filtr do komór nawilżaczy - bibuła prostokątna , brzegi gładkie nr serii 900MR065- typ 340 opak. 12 4/ Filtr do komór FISCHER PAYKEL typ 370 - filtr do komór nawilżaczy - bibuła prostokątna , brzegi gładkie nr serii 900MR066- typ 370 opak. 12 5/ Maski do tlenu - noworodkowe - złącza standardowe, bez drenu szt. 12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet III Sprzęt jednorazowego użytku, sterylny zadanie nr 7 - Sprzęt dla Anestezjologii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/Rurka tracheotomijna bez mankietu, elastyczna, ze stałym kołnierzem mocującym do szyi, linia kontrastowa widoczna w RTG, oznaczenie rozmiaru na rurce Rozm. 2,5 szt 10 2/ Rurka J.W. Rozm. 3 szt 10 3/ Rurka J.W. Rozm. 3,5 szt 10 4/ Rurka J.W. Rozm. 4 szt 10 5/ Rurka J.W. Rozm. 4,5 szt 10 6/ Rurka J.W. Rozm. 5 szt 10 7/ Rurka J.W. Rozm. 5,5 szt 10 8/ Rurka J.W. Rozm. 6 szt 10 9/ Rurka J.W. Rozm. 6,5 szt 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IV Sprzęt jednorazowego użytku, sterylny zadanie nr 8 - Igły medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne wymagania jakościowe, typ i rozmiar zgodnie z opisem X 1/ Igła typ YALE SPINALN 25 G / 90 mm szt. 50 2/ Igła zewnątrzoponowa typ TUCHY 16 G szt. 50 3/ Igła zewnątrzoponowa typ TUCHY 18 G szt. 50 4/ Igła zewnątrzoponowa typ TUCHY PEDIATR. 19 G/ 50 mm szt. 50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet IV Sprzęt jednorazowego użytku, sterylny zadanie nr 9 - Przyrządy do przetaczania krwi, płynów i preparatów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do przetaczania płynów drogą dożylną, długość komory kroplowej wraz z kolcem nie krótsza niż 120 mm, kolec ze zintegrowanym filtrem p/bakteryjnym samozamykającym się, dolna część komory kroplowej elastyczna w celu łatwego ustawienia poziomu płynu, 15µ filtr płynu, precyzyjny zacisk rolkowy z miejscem na kolec komory kroplowej po użyciu oraz miejsce do podwieszenia drenu; dren elastyczny z łatwym i bezpiecznym regulatorem przepływu. Dreny o długości 160 cm - 180 cm zakończony końcówką Lock - zapewnia automatyczne wypełnienie drenu i zapobiega wyciekowi płynu , zabezpiecza przed infuzją powietrza, nie pozwala, aby powietrze przedostało się do drenu; sterylizowany promieniami gamma, opakowania indywidualne typu folia/papier. Opak. zbiorcze karton a 100 szt. 1/ Przyrząd do przetaczania płynów - a 100 szt. szt 124 000 2/ Przyrząd do przetaczania płynów - a 100 szt.- czarny szt 470 3/ Przyrząd do przetaczania krwi i preparatów krwiopochodnych. Wyrób jednorazowego użytku, jałowy, niepirogenny, nietoksyczny, sterylizowany EO. Skład zestawy: osłonka igły biorczej, igła biorcza dwukanałowa, hydrofobowy filtr powietrza, komora kroplowa 20 kropli = 1 ml, filtr krwi o wielkości oczek 200 µm, z łatwym i bezpiecznym regulatorem przepływu, zaciskacz rolkowy, rolka zaciskacza, elastyczny dren medyczny o długości 150 cm zakończony łącznikiem stożkowym lock + osłonka. Opakowanie folia- papier z nadrukiem w języku polskim, opakowanie zbiorcze a 100 szt. 3/ Przyrząd do przetaczania krwi i preparatów krwiopochodnych szt 3 500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet V Sprzęt jednorazowego użytku, sterylny zadanie nr 10 - Włóknina sterylna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Rękaw na ramię - sterylny - z jednej strony mankiet ściągający a z drugiej strony gumka ściągająca o wym. Długość 54 cm , szerokość po rozłożeniu co najmniej 44 cm - może być szerszy szt 200 2/ Torba ze ściągaczem - sterylna - części przylepne + zamknięcie rzepami wym. 265 x 150cm szt. 24.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet V Sprzęt jednorazowego użytku, sterylny zadanie nr 11 - Rękawice chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne bez pudrowe, bezlateksowe -sterylne Wymagane dokumenty: - dopuszczenia do stosowania, certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzającą kontrolę i nadzór ze strony jednostki notyfikowanej nad zgodnością z normą EN 455 - 1, 2, 3, - opis techniczny producenta, rozmiar rękawicy opisany na zewnętrznym i/lub wewnętrznym opakowaniu, Pakowane indywidualnie parami, sterylizowane radiacyjnie, poziom AQL maksymalny 1,5 , przylegające do ręki,mikroporowata powierzchnia, opakowanie foliowane lub foliowe od wewnątrz z listkami o długości 1,5 cm na całej szerokości opakowania, umożliwiającymi w łatwy bezpieczny sposób otwarcie ich na bloku operacyjnym 1/ Rękawice chirurgiczne bez pudrowe- bezlateksowe - sterylne rozm 7 para 3 600 2/ Rękawice chirurgiczne bez pudrowe- bezlateksowe - sterylne rozm. 7,5 para 2 000 3/ Rękawice chirurgiczne bez pudrowe- bezlateksowe - sterylne rozm 8 para 2 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet VI Sprzęt jednorazowego użytku, niesterylny zadanie nr 12 - Włóknina niesterylna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne wymagania jakościowe, typ i 1/ Pokrowce foliowe na materac z gumką 150 x 70 cm szt. 45 2/ Pokrowce foliowe na materac z gumką x 40 cm szt. 240 3/ Podkład nieprzemakalny z folią o wym 150 x 200 cm szt 20 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet VI Sprzęt jednorazowego użytku niesterylny - pozostałe zadanie nr 13 - Sprzęt anestezjologiczny niejałowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt anestezjologiczny niejałowy wielorazowego użytku z możliwością dezynfekcji dostępnymi na rynku polskim preparatami dezynfekcyjnymi i ze wskazaniem dopuszczonej ewentualnej metody sterylizacji 1/ Rury do wentylacji - wielorazowe szt. 24 2/ Worki lateksowe oddechowe - wielorazowe 1,5 l szt. 24 3/ Worki lateksowe oddechowe- wielorazowe 2 l szt. 24 4/ Worki lateksowe oddechowe - wielorazowe 3 l szt. 24.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet VI Sprzęt jednorazowego użytku, niesterylny zadanie nr 14 - Pojemnik do zużytych kaniul długich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik do zużytych kaniul długich wys. > 50 cm ( wysokość min 50 cm, średnica otworu wrzutowego min 15 cm) szt. 60.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet VI Sprzęt jednorazowego użytku, niesterylny zadanie nr 15 - Sprzęt do badań endoskopowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Elektroda giętka argonowa do aparatu elektrochirurgicznego z modułem argonowym typu Es350 niejałowa, wielorazowa 220 cm/ śr. 2,3 mm Giętka elektroda argonowa - do aparatu elektrochirurgicznego z modułem argonowym firmy EMED Es 350 - długość 220 cm, średnica 2,3 mm - niejałowa, wielorazowa szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet VI Sprzęt jednorazowego użytku, niesterylny - różny zadanie nr 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Okularki fizelinowe do fototerapii dla noworodków, jednorazowego użytku, miękkie, dobrze mocowany długi rzep, gumka szerokości 2 - 3 cm, dodatkowa regulowana poprzeczka przebiegająca przez czaszkę od skroni do skroni szt 600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego stanowiącego wyposażenie bazy edukacyjnej Wigierskiego Parku Narodowego
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
więcej: przetargi w Suwałkach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.