Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-03
Opole: REMONT CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 425 w m. DZIERGOWICE
Numer ogłoszenia: 134271 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, fax 077 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 425 w m. DZIERGOWICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 425 w m. Dziergowice zgodnie z warunkami SIWZ . Przedmiot zamówienia obejmuje : a) Roboty rozbiórkowe: - rozebranie krawężników betonowych o wymiarach: 15x30 cm, na podsypce cementowo- pisakowej w ilości 180,00 m, - rozebranie mechaniczne nawierzchni z betonu zwykłego, o grubości 12 cm, w ilości 40,50 m², - rozebranie mechaniczne nawierzchni betonu asfaltowego, o grubości 4 cm, w ilości 10,5 m², - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, w ilości 10,00 m², - rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, w ilości 20,5 m². b) Roboty ziemne i konstrukcyjne: - koryta na całej szerokości jezdni i chodników, wykonywane mechanicznie przy głębokości koryta 20 cm i zagęszczeniu walcem wibracyjnym, w ilości 297 m², - koryta na całej szerokości jezdni i chodników, wykonywane przy głębokości koryta 30 cm i zagęszczeniu walcem wibracyjnym, w ilości 157,5 m², - warstwy odsączające z piasku, wykonywane i zagęszczane mechanicznie walcem statycznym przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, w ilości 454,5 m², - podbudowy z tłucznia, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu 10 cm, w ilości 297,00 m², - podbudowy z tłucznia, przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu: 20 cm, w ilości 157,5 m², - krawężniki betonowe wystające, wraz z wykonaniem ław betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej, o wymiarach: 15x30 cm; ława z bet. B 12,5,w ilości 245,00 m, - obrzeża betonowe na podsypce piaskowej, przy wypełnieniu spoin zaprawą cementową i wymiarach obrzeża 20x6 cm, w ilości 237,00 m, - chodniki z kostki brukowej betonowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, układane na podsypce cem-piask., przy użyciu kostki kolor. gr. 8 cm, w ilości 157,5 m², - chodnik z kostki betonowej kolorowej gr 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, w ilości 297,00 m², - regulacja pionowa studzienek telefonicznych, w ilości 2 sztuki, - wywóz ziemi i gruzu, w ilości 119,625 m³. W ramach zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do: -wykonania i zatwierdzenia (w Urzędzie Marszałkowskim w Opolu) projektu organizacji ruchu na czas wykonania remontu chodnika, -wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót, -zabezpieczenia robót. -utylizacji odpadów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki. 1. POTENCJAŁ KADROWY. Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobą, której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej: - kierownik robót - który posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz zrzeszony jest we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2.POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej: -koparka o poj. łyżki min 0,15 m³ -min. 1 szt. - zagęszczarka - min. 1 szt. - samochód samowyładowczy - min. 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia /nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE POWINNA ZAWIERAĆ OFERTA. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa . 5. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia . 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców musi złożyć dokument wymieniony w punktach od 1 do 3. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 i 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1) lit.a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w punkcie 1) lit. b) odpowiednio 3 miesiące. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich ul.Oleska 127 45-231 Opole.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2921L w zakresie budowy drogi dla pieszych w miejscowości Wolaniny
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Przebudowa DW 964 Dobczyce - Wieliczka w zakresie budowy chodnika w miejscowości Sieraków etap IV w kierunku Jankówki od km 2+660 do km 3+209 odcinek referencyjny nr 150
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.