Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Kraków: Dostawa artykułów higienicznych i produktów do pielęgnacji ciała do dalszej odsprzedaży w Urzędach Pocztowych podległych CP ORJ
Numer ogłoszenia: 134276 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6190516, 6190537, faks 012 6190573.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: poczta.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów higienicznych i produktów do pielęgnacji ciała do dalszej odsprzedaży w Urzędach Pocztowych podległych CP ORJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielony na części: cz. nr I - dostawa artykułów higienicznych dla CP ORJ Nowy Sącz cz. nr II - dostawa produktów do pielęgnacji ciała dla CP ORJ Tarnów Przedmiot zamówienia stanowiący przedmiot dostawy został szczegółowo określony w załącznikach nr 4a - 4b do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.14.30 - Waciki jednorazowe 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.20.00 - Chusteczki higieniczne papierowe 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.77.11.00 - Podpaski lub tampony 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla cz nr I - 4 600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100) dla cz. nr II - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 p.z.p. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą się zrealizowaniem minimum 1 dostawy artykułów higienicznych /produktów do pielęgnacji ciała; dla cz.I - o wartości min. 190 000 zł brutto, dla cz. II -o wartości min. 80 000 zł brutto, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, tj posiadają na koncie środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę brutto: dla cz.I - 20.000 zł, dla cz. II - 8.000 zł, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ oraz w oparciu o analizę i ocenę poniższych dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową, metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., wykonawca do oferty załącza następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca do oferty załącza: a. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, że wykonawca wykonał co najmniej 1 dostawę, polegającą na dostawie artykułów higienicznych/produktów do pielęgnacji ciała odpowiadającą wartości dostawy co najmniej na kwotę brutto: dla cz.I - 190 000 zł, dla cz.II - 80 000 zł. W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz dostaw wg schematu z SIWZ oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw określonych w wykazie, Zamawiający uzna np. referencje lub protokoły końcowego odbioru dostaw (dla co najmniej 1 dostawy). Przez wykonaną dostawę należy rozumieć wykonaną umowę. Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać dostawy wykazane w wykazie tj. bezsprzecznie odnosić się do informacji zawartych w wykazie, w tym obejmować m.in. okres w którym dostawy wykonano oraz potwierdzać ich należyte wykonanie. Uwaga: w przypadku złożenia oferty dla kilku części zamówienia, wystarczy wykazać dostawę i załączyć w/w dokumenty potwierdzające, o wartości odpowiadającej tej części zamówienia, która posiada najwyższą wartość. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca do oferty załącza: a. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie na koncie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 20.000 zł w przypadku złożenia oferty dla cz. I, 8.000 zł w przypadku złożenia oferty dla cz. II..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 09:30, miejsce: PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 24.06.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych i produktów do pielęgnacji ciała do dalszej odsprzedaży w Urzędach Pocztowych podległych CP ORJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cz.. nr I - dostawa artykułów higienicznych dla CP ORJ Nowy Sącz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.14.30-0, 33.76.10.00-2, 33.76.20.00-9, 33.76.30.00-6, 33.77.11.00-6, 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych i produktów do pielęgnacji ciała do dalszej odsprzedaży w Urzędach Pocztowych podległych CP ORJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cz.. nr II - dostawa produktów do pielęgnacji ciała dla CP ORJ Tarnów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 36/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania: "Budowa oświetlenia przy ul. Bujaka"
- Dostawa lampy rentgenowskiej do spektrometru Axiois maX firmy Panalytical dla WIMiC DE-dzp.272-187/25
- Dostawa regulatorów przepływu dla WEiP - DE-dzp.272-186/25
- Przedłużenie wsparcia technicznego do posiadanych licencji urządzeń FortiGate na 12 miesięcy na potrzeby WI AGH
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie przebudowy budynku garażowo-magazynowego przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, dla ZZM.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Dostawy odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Urzędu Miasta Łodzi w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- 14/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych ,,DCZP" sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych i dozowników
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETYCZ
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.