Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-13
Lublin: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
Numer ogłoszenia: 134295 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Marii Koryznowej 2d, 20-137 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081466 53 00, faks 081 466 53 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie. Zaoferowany sprzęt nie może być wyprodukowany wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ: Nr A-E - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Nr 1.1 - 1.5 - Wycena Wykonawcy (w zależności od wybranej części zamówienia).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2, 33.19.51.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotowego zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w przypadku składania oferty na: Część nr 1.1 - Komputery stacjonarne: 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej jednostki centralnej, model (kod produktu) oraz komponenty (w tym co najmniej płyta główna, procesor, pamięć RAM, dysk twardy, karta graficzna, karta sieciowa). 2. W odniesieniu do oferowanego w komputerze procesora wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 3. W odniesieniu do oferowanej w komputerze karty graficznej wynik testu PassMark G3D Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.videocardbenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 4. Informacje odnośnie proponowanego systemu operacyjnego, w tym wydruk ze strony producenta oferowanego systemu operacyjnego potwierdzający kompatybilność komputera z oferowaną platformą systemową. 5. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego monitora oraz model (kod produktu) 6. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego zasilacza awaryjnego UPS oraz model (kod produktu) 7. Dla jednostki centralnej: a) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu b) deklaracja zgodności CE c) dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki lub oświadczenia Wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram, d) dokument potwierdzający spełnianie wymogów normy Energy Star 5.0, e) dokument potwierdzający spełnianie wymogów odnośnie głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) f) oświadczenie producenta, że serwis urządzenia będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta, g) oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu, że przypadku wymiany dysku twardego uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego h) dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera i) link do strony producenta zapewniającej wymaganą funkcjonalność odnośnie sprawdzania warunków gwarancji j) link do strony producenta zapewniającej wymaganą funkcjonalność odnośnie wsparcia technicznego Część nr 1.2 - Komputer stacjonarny 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej jednostki centralnej, model (kod produktu) oraz komponenty (w tym co najmniej płyta główna, procesor, pamięć RAM, dysk twardy, karta graficzna, karta sieciowa). 2. W odniesieniu do oferowanego w komputerze procesora wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 3. W odniesieniu do oferowanej w komputerze karty graficznej wynik testu PassMark G3D Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.videocardbenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 4. W odniesieniu do zasilacza komputera wydruk ze strony, http://www.plugloadsolutions.com/80pluspowersupplies.aspx potwierdzający spełnienie wymogu 80plus, potwierdzony przez producenta lub oświadczenie producenta komputera, iż wskazane przez Wykonawcę zasilacze spełniają wymogi 80plus. 5. Informacje odnośnie proponowanego systemu operacyjnego, w tym wydruk ze strony producenta oferowanego systemu operacyjnego potwierdzający kompatybilność komputera z oferowaną platformą systemową. 6. Dla jednostki centralnej: a) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu b) deklaracja zgodności CE c) dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki lub oświadczenia Wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram, d) dokument potwierdzający spełnianie wymogów normy Energy Star 6.0, e) dokument potwierdzający spełnianie wymogów odnośnie głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) f) oświadczenie producenta, że serwis urządzenia będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta, g) oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu, że przypadku wymiany dysku twardego uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego h) dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera i) link do strony producenta zapewniającej wymaganą funkcjonalność odnośnie sprawdzania warunków gwarancji j) link do strony producenta zapewniającej wymaganą funkcjonalność odnośnie wsparcia technicznego Część nr 2.1 - Komputer przenośny 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego komputera, model (kod produktu) oraz komponenty (w tym co najmniej płyta główna, procesor, pamięć RAM, dysk twardy, karta graficzna, ekran, karta sieciowa), 2. W odniesieniu do oferowanego w komputerze procesora wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, 3. Informacje odnośnie proponowanego systemu operacyjnego, w tym wydruk ze strony producenta oferowanego systemu operacyjnego potwierdzający kompatybilność komputera z oferowaną platformą systemową, 4. Deklaracja zgodności CE, 5. Dokument potwierdzający spełnianie wymogów normy Energy Star 6.0, 6. Dokumenty potwierdzające wykonanie/wyprodukowanie w systemie zapewnienia jakości ISO 9001 i ISO 14001 7. Dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki lub oświadczenia Wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram, 8. Link do strony producenta zapewniającej wymaganą funkcjonalność odnośnie sprawdzania warunków gwarancji. Część nr 2.2 - Komputer przenośny 17 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego komputera, model (kod produktu) oraz komponenty (w tym co najmniej płyta główna, procesor, pamięć RAM, dysk twardy, karta graficzna, ekran, karta sieciowa). 2. W odniesieniu do oferowanego w komputerze procesora wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 3. W odniesieniu do oferowanej w komputerze karty graficznej wynik testu PassMark G3D Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.videocardbenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 4. Informacje odnośnie proponowanego systemu operacyjnego. 5. Link do strony producenta zapewniającej wymaganą funkcjonalność odnośnie sprawdzania warunków gwarancji. Część nr 3.1 - Drukarka laserowa 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej drukarki oraz model (kod produktu) Część nr 3.2 - Urządzenie wielofunkcyjne 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego urządzenia wielofunkcyjnego oraz model (kod produktu) Część nr 4.1 - Monitor 29 21:9 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego monitora oraz model (kod produktu) Część nr 4.2 - Oprogramowanie biurowe 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego pakietu biurowego oraz jego wersji Część nr 4.3 - Zasilacz awaryjny UPS 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego zasilacza oraz model (kod produktu) Część nr 4.4 - Klawiatura komputerowa bezprzewodowa 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej klawiatury oraz model (kod produktu) Część nr 4.5 - mysz komputerowa bezprzewodowa 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej myszy oraz model (kod produktu) Część nr 4.6 - mysz komputerowa przewodowa 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej myszy oraz model (kod produktu) Część nr 5.1 - drukarka termotransferowa kodów kreskowych 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej drukarki oraz model (kod produktu) Część nr 5.2 - czytnik kodów kreskowych 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego czytnika oraz model (kod produktu) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ oraz Wycena Wykonawcy załączniki nr 1.1 - 1.5 (w zależności od wybranej części zamówienia) Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy także wspólników spółki cywilnej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum, spółki cywilnej. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej - składa dokument wymieniony w pkt.: 9.1.1. w zakresie, w którym spełnia warunek, w pkt 9.2.1. do 9.2.2 oraz w pkt 9.3. pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści zawierać, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy oraz jednoznacznie wskazywać zakres uprawnień pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu ( podpisywanie oferty, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego itp.) 9.5. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. UWAGA! W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, nie spełniają wymogu formy pisemnej. Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie ul Koryznowej 2D, 20-137 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2016 godzina 09:45, miejsce: sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie, ul. Koryznowej 2D, 20-137 Lublin, pokój Nr 101, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery stacjonarne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i z załącznikiem nr 1.1 - Wycena Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputery przenośne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i z załącznikiem nr 1.2 - Wycena Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarka i urządzenia wielofunkcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr C - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i z załącznikiem nr 1.3 - Wycena Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pozostałe sprzęty komputerowe, akcesoria komputerowe i oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr D - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i z załącznikiem nr 1.4 - Wycena Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drukarka i czytniki kodów kreskowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr E - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i z załącznikiem nr 1.5 - Wycena Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.