Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Słupsk: Wykonanie projektu technicznego wraz uzyskania pozwoleniem na modernizację budynku administracyjnego Zarządu Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku przy ul. Kaszubskiej 4.
Numer ogłoszenia: 134331 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku, ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, fax 059 8413723.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu technicznego wraz uzyskania pozwoleniem na modernizację budynku administracyjnego Zarządu Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku przy ul. Kaszubskiej 4..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie projektu technicznego wraz uzyskania pozwoleniem na modernizację budynku administracyjnego Zarządu Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku przy ul. Kaszubskiej 4. 2. Zakres prac projektowych do wykonania obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji architektonicznej 4 egz., 2) wykonanie dokumentacji konstrukcyjnej 4 egz., 3) wykonanie dokumentacji instalacji wewnętrznych wraz z przyłączami 4 egz., 4) wykonanie kosztorysów inwestorskich 2 szt., 5) wykonanie kosztorysów nakładczych 4 szt., 6) uzyskanie pozwolenia na budowę 1 kpl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: bez wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI w pkt 1),2) i 3). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, 2) oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu i treści umowy- załącznik nr 2, 3) zaświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wypełniony wzór umowy - załącznik nr 5, 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat 5 projektów technicznych o charakterze i złożoności podobnych do przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Kaszubska 4 76-200 Słupsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Kaszubska 4 76-200 Słupsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa sprzętu i akcesoriów oraz dzierżawa aparatu do wykonywania zabiegów witrektomii i fakoemulsyfikacji, soczewek i wyrobów medycznych - 94/TP/2024
- dostawa wyrobów medycznych: cewników do IVUS oraz balonów do litotrypsji dla Pracowni Hemodynamiki - 95/TP/2024
- "Zakup pojazdu służbowego dla Wydziału Straży Miejskiej i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Słupsku".
- PODN.ZP.321.17.2024 Przygotowanie programu i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu "Regionalny program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów pomorskich szkół"
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku i podległych TJO
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wzmacniającego odporność na zagrożenia cyfrowe w Urzędzie Miejskim w Słupsku oraz jednostkach podległych.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji wielobranżowej projektowo-kosztorysowej przebudowy wraz z nadbudową budynku D Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. na podstawie projektu koncepcyjnego
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wymianę stolarki okiennej i stolarki drzwiowej w zakresie elewacji północnej, wschodniej i zachodniej Zamku - siedziby DPS w Prószków"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej parku kieszonkowego dla zadania pn.: "Lokalnie na rzecz transformacji podregionu bielskiego"
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - przebudowa lokali przeznaczonych na cele mieszkań wspomaganych i treningowych
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego i pozwolenia na budowę dla inwestycji pod nazwą: "Dostosowanie budynku (...)."
- Utworzenie zielono-niebieskiej infrastruktury przy obiektach edukacyjno-sportowych w Tuliszkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.