To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-05
Chełm: Przetarg nieograniczony na wyżywienie i zakwaterowanie w ramach wizyty studyjnej w Szwajcarii
Numer ogłoszenia: 134354 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65574 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Bug, Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 562 75 77, faks 82 562 75 67.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wyżywienie i zakwaterowanie w ramach wizyty studyjnej w Szwajcarii.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wyżywienia i zakwaterowania dla uczestników wyjazdu studyjnego realizowanego w ramach projektu pt. Czynniki rozwoju euroregionów - wymiana doświadczeń pomiędzy Euroregionem Basilensis i Euroregionem Bug, realizowanego przy wsparciu Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 5 części: 1. Część I - zadanie 1 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 32 osób w dniu 16 marca 2013 r. na trasie pomiędzy obszarem administracyjnym miasta Tomaszów Mazowiecki a obszarem administracyjnym miasta Łódź (Droga wojewódzka nr 713 (DW713)). Dopuszczalna odległość miejsca świadczenia usługi od wskazanej trasy to nie więcej niż 5 km. Na obiad powinny się składać: I danie gorące (zupa + pieczywo /różnorodne - jasne, ciemne, bagietki/), II danie gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka), zimne napoje (soki, kompot lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas obiadu powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Lokal powinien posiadać klimatyzację w pomieszczeniu wykonywania usługi oraz zaplecze sanitarne. Oferent powinien dysponować parkingiem dla autokaru i udostępnić miejsce parkingowe. 2. Część II - zadanie 2 obejmuje - zakwaterowanie dla 32 osób w pokojach jednoosobowych w dniu 16/17 marca 2013 r. (32 noclegi) na terenie Słubic (w obrębie administracyjnym miasta Słubice) - w cenę powinno być wliczone śniadanie. Każdy z pokoi powinien posiadać telewizor, łazienkę z prysznicem lub wanną. Dopuszcza się wykorzystanie pokoi dwuosobowych do zakwaterowania jednej osoby - kolacja dla 32 osób w dniu 16 marca 2013 r. na terenie Słubic (w obrębie administracyjnym miasta Słubice). W skład kolacji powinny wchodzić: I danie gorące (zupa + pieczywo /różnorodne - jasne, ciemne, bagietki/), II danie gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka), deser , zimne napoje (soki, kompot lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas kolacji powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Lokal powinien posiadać klimatyzację w pomieszczeniu wykonywania usługi oraz zaplecze sanitarne. Usługa powinna być świadczona w tym samym budynku/kompleksie budynków, co usługa noclegowa. Oferent powinien dysponować parkingiem dla autokaru i udostępnić miejsce parkingowe. 3. Część III - zadanie 3 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 32 osób w dniu 17 marca 2013 r. w obszarze administracyjnym miasta Frankfurt nad Menem (Niemcy). Na obiad powinny się składać: przystawka - sałatka z warzyw sezonowych z sosem, danie główne gorące, deser, zimne napoje (soki, kompot lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Uczestnicy obiadu powinni mieć zapewnioną możliwość wyboru na miejscu pomiędzy daniem mięsnym i wegetariańskim. Podczas obiadu powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Lokal powinien posiadać klimatyzację w pomieszczeniu wykonywania usługi oraz zaplecze sanitarne. Oferent powinien dysponować parkingiem dla autokaru i udostępnić miejsce parkingowe. 4. Część IV - zadanie 4 obejmuje: zakwaterowanie dla 32 osób w pokojach jednoosobowych w dniach 17-19 marca 2013 r. (64 noclegi) na terenie Bazylei w Szwajcarii (w obrębie administracyjnym miasta Bazylea) - w cenę powinno być wliczone śniadanie, City Tax, dostęp do sieci bezprzewodowej LAN. Każdy z pokoi powinien posiadać telewizor, łazienkę z prysznicem lub wanną, biurko. Dopuszcza się wykorzystanie pokoi dwuosobowych do zakwaterowania jednej osoby. usługi gastronomicznej w postaci: - serwisu kawowego w godzinach przedpołudniowych w dniu 18 marca 2013 r. dla 40 osób. W skład usługi powinno się wliczać: różnorodne soki (min. 3 rodzaje), świeże owoce (min. 3 rodzaje), croissanty, pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki), wędlina (min. 3 rodzaje) - obiadów w dniach 18 i 19 marca 2013 r. dla 40 osób. Obiad powinien się składać z dwóch dań - dania głównego z sałatką/surówkami i deseru. Oferent zapewni na miejscu możliwość indywidualnego wyboru pomiędzy daniem mięsnym i jarskim wśród uczestników wizyty. W cenę obiadu powinna być wliczona woda mineralna (gazowana / niegazowana) i kawa/herbata. - serwisu kawowego w godzinach popołudniowych w dniu 18 marca 2013 r. dla 40 osób. W skład usługi powinno się wliczać: różnorodne soki (min. 3 rodzaje), świeże owoce (min. 3 rodzaje), ciastka deserowe i słodycze (cukierki). - kolacji w dniach 17 i 18 marca 2013 r. dla 35 osób. Kolacja powinna się składać z trzech dań - przystawki/zupy, dania głównego z sałatką/surówkami i deseru. Oferent zapewni na miejscu możliwość indywidualnego wyboru pomiędzy daniem głównym mięsnym i jarskim wśród uczestników wizyty. W cenę kolacji powinna być wliczona woda mineralna (gazowana / niegazowana) i kawa/herbata. - przygotowania 32 zestawów suchego prowiantu (lunchbags) w dniu 19 marca 2013 r. W skład każdego zestawu powinny wchodzić: butelka 0,5l wody mineralnej, świeży owoc (np. banan, pomarańcza, jabłko), 3 kanapki (z wędliną lub serem), baton energetyczny, 1 gotowane jajko z solą i pieprzem. Oferent powinien dysponować salą konferencyjną na min. 40 osób oraz bezpłatnie ją udostępnić na potrzeby wizyty studyjnej w dniu 18 marca 2013 r. w godzinach 8.00 - 18.00. Podczas obiadów i kolacji powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Lokal powinien posiadać klimatyzację w pomieszczeniach, w których świadczone będą usługi oraz zaplecze sanitarne. Oferent powinien dysponować parkingiem dla autokaru i udostępnić miejsce parkingowe. 5. Część V - zadanie 5 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci śniadania dla 32 osób w dniu 20 marca 2013 r. na trasie pomiędzy obszarem administracyjnym miasta Wieluń a obszarem administracyjnym miasta Bełchatów (Trasa nr E67). Dopuszczalna odległość miejsca świadczenia usługi od wskazanej trasy to nie więcej niż 5 km. Śniadanie powinno mieć formą stołu szwedzkiego, a każdy z uczestników powinien mieć zapewnione miejsce siedzące. W skład śniadania powinny wchodzić: żurek staropolski z kiełbasą, jajecznica/jaja sadzone, kiełbaski na gorąco, jajka gotowane, wędliny regionalne, sery żółte (różnorodne gatunki), serek topiony, twarożek ze szczypiorkiem, dżem, świeże warzywa (pomidory, ogórki, sałata), sałatki min 2 rodzaje (np. jarzynowa, pieczarkowa), płatki kukurydziane/muesli z mlekiem, pieczywo (różnorodne - bułki, chleb żytni, chleb pełnoziarnisty, bagietki), kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa), soki (do wyboru pomarańczowy, grejpfrutowy, jabłkowy) woda mineralna gazowana i niegazowana. Lokal powinien posiadać klimatyzację w pomieszczeniu wykonywania usługi oraz zaplecze sanitarne. Oferent powinien dysponować parkingiem dla autokaru i udostępnić miejsce parkingowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Obiady dla 32 osób w dniu 16 marca 2013 r. na trasie Tomaszów Mazowiecki - Łódź
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAJAZD OKOWITA Jóżef Rutkowski, Zaborów I, ul. Łódzka 3, 97-200 Zaborów I, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 967,68
Oferta z najniższą ceną: 967,68 / Oferta z najwyższą ceną: 1600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakwaterowanie i wyżywienie na terenie Słubic
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GI-BAU Skład Budowlany Gibała Janusz Hotel Horda, ul. Wojska Polskiego 82, 69-100 Słubice, 69-100 Słubice, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5120,00
Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5120,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Obiad dla 32 osób w dniu 17 marca 2013 r. w obszarze administracyjnym miasta Frankfurt nad Menem (Niemcy)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Restaurant PAULANER, Federau Gmbh, Bezsstrasse 6, 65779 Kelkheim, Kelkheim, kraj/woj. Niemcy.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3220,22
Oferta z najniższą ceną: 3220,22 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Usługi wyżywienia i zakwaterowania świadczone na terenie Bazylei (Szwajcaria)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hotel Bildunszentrum 21, Missionstrasse 21, CH-4003 Basel, Bazylea, kraj/woj. Szwajcaria.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56574,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56894,93
Oferta z najniższą ceną: 56894,93 / Oferta z najwyższą ceną: 118422,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Śniadanie dla 32 osób w dniu 20 marca 2013 r. na trasie Wieluń - Bełchatów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Podjadek s.c. Bednarek G. Majchrzak Z., ul. Spacerowa 5, 98-320 Osjaków, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 800,00
Oferta z najniższą ceną: 800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mlecznych do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie".
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG W Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.