Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-13
Warszawa: Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy.
Zadanie 1. Utrzymanie zieleńców i parków na terenie Dzielnicy Ursus w zakresie zieleni i czystości w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
Numer ogłoszenia: 13462 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy , Plac Czerwca 1976 roku 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4786000, faks 0-22 4786011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy. Zadanie 1. Utrzymanie zieleńców i parków na terenie Dzielnicy Ursus w zakresie zieleni i czystości w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy. Zadanie 1. Utrzymanie zieleńców i parków na terenie Dzielnicy Ursus w zakresie zieleni i czystości w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, wydane przez właściwy organ na podstawie art.28 ustawy o odpadach /Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z póź .zm./ lub odzysku i unieszkodliwiania odpadów, wydawane przez właściwy organ, na podstawie art. 32 ustawy o odpadach , jeżeli ww. działalność prowadzona jest łącznie z działalnością związaną ze zbieraniem odpadów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, ze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje 2 usługi w zakresie utrzymania zieleni, w tym zakładanie trawników, sadzenia drzew, krzewów oraz ich pielęgnacji o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, każda z usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w warunku są: poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. z 2013r., poz. 231/ w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt. 2.1., może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226, poz. 1817/ tj. np. referencje, listy referencyjne lub inne dokumenty. Zamawiający dokona oceny pod kątem posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oceni czy wykaz i załączone dowody potwierdzają spełnianie warunku. Jeżeli Wykonawca nie spełni warunku w pełnym zakresie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania lub wykazania, że Wykonawca będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi przez Wykonawcę w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonego wykazu, poprzez sprawdzenie, że wpisane w wykazie zasoby, dostępne przez Wykonawcę posiadają minimum; a.samochód dostawczy/ ciężarowy z przyczepą/ kontenerem - 2 szt. b.kosiarka samojezdna - 1 szt. c.kosiarka żyłkowa - 5 szt. d.nożyce elektryczne do cięcia żywopłotów - 2 szt. e.opryskiwacz - 1 szt. f.dmuchawa - 4 szt. g.myjka ciśnieniowa - 1 szt. h.glebogryzarka spalinowa - 1 szt. i.paleciak - 1 szt. j.zamiatarka małogabarytowa - 2 szt. k.odśnieżarka małogabarytowa - 2 szt. Zamawiający dokonując oceny pod względem dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, sprawdzi czy wykaz potwierdza spełnienie warunku w wyżej wymienionym zakresie. Jeżeli Wykonawca nie spełni warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia w pełnym zakresie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; 1. jedną osobą posiadająca zaświadczenie kwalifikacyjne dla kierownika ds. utrzymania terenów zieleni, która ukończyła kurs organizowany przez branżowe stowarzyszenie naukowo-techniczne, np. NOT (Naczelna Organizacja Techniczna), SITO /Stowarzyszenie Inżynierów i techników Ogrodnictwa), EFPF (Europejska Federacja Profesjonalnych Florystów/ oraz inne organizacje prowadzące kursy i szkolenia w zakresie pielęgnacji terenów zieleni, zakończone egzaminem, na podstawie których wydają zaświadczenie kwalifikacyjne -inspektora nadzoru terenów zieleni oraz posiadają minimum średnie wykształcenie w specjalności ogrodnictwo lub architektura krajobrazu, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika ds. utrzymania terenów zieleni - inspektor nadzoru terenów zieleni. Wpisana w wykazie osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zobowiązana jest pełnić funkcję kierownika ds. utrzymania terenów zieleni przy realizacji przedmiotu zamówienia. 2. brygadzista - osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w specjalności ogrodnictwo lub architektura krajobrazu . 3. brygada złożona z co najmniej 12 pracowników fizycznych, Zamawiający dokona oceny oferty pod kątem osób zdolnych do realizacji zamówienia, oceni czy wykaz i załączone oświadczenie potwierdzają spełnianie warunku. Jeżeli Wykonawca nie spełni warunku osób zdolnych do realizacji zamówienia w pełnym zakresie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania. Wykonawca dołączy oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz oferty (sporządzony według wzoru druku - stanowiący załącznik nr 1 do S.I.W.Z ), 2)Formularz cenowy (sporządzony według wzoru druku - stanowiący załącznik nr 4 do S.I.W.Z ),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Ursus Zespół Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Ursus, Plac Czerwca 1976r. Nr 1, 02-495 Warszawa - nr fax (22) 478-60-11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Przyjmowanie korespondencji, skarg pok. Nr 14 Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Ursus Plac Czerwca 1976r. Nr 1 w Warszawie, Parter Urzędu, tel. (22) 478-61-00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- Wykopanie, przesadzenie, nasadzenie krzewów, bylin, roślin i drzew oraz całosezonowa pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Kalwaria Zebrzydowska w roku 2025
- Wykonanie renowacji zagospodarowania istniejących terenów zieleni przy ul. Cmentarnej w Jarosławiu
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
- "Usunięcie drzew stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia" - POWTÓRKA II
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.