Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-25
Wrocław: DOSTAWA KORPUSU APARATU CYFROWEGO WRAZ Z OBIEKTYWEM ORAZ DOSTAWA SYSTEMU WERYFIKACJI PARAMETRÓW OPTYCZNYCH I KOLORYSTYKI WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ URZĄDZENIE ŁĄCZĄCE DIGITALNĄ ŚCIANKĘ PHASEONE Z APARATEM LINHOF
Numer ogłoszenia: 134854 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Architektury we Wrocławiu , ul. Bernardyńska 5, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3433675, faks 071 3446577.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ma.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KORPUSU APARATU CYFROWEGO WRAZ Z OBIEKTYWEM ORAZ DOSTAWA SYSTEMU WERYFIKACJI PARAMETRÓW OPTYCZNYCH I KOLORYSTYKI WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ URZĄDZENIE ŁĄCZĄCE DIGITALNĄ ŚCIANKĘ PHASEONE Z APARATEM LINHOF.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod: 38650000-6 Opis: Sprzęt fotograficzny 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa korpusu aparatu cyfrowego wraz z obiektywem oraz dostawa systemu weryfikacji parametrów optycznych i kolorystyki. Parametry dla dostawy korpusu aparatu cyfrowego wraz z obiektywem: Korpus aparatu cyfrowego - 1 szt. Korpus aparatu cyfrowego profesjonalnego z matrycą pełnoklatkową o rozdzielczości minimum 36 mln pikseli. Mocowanie obiektywów bagnet F Nikona nadający się do mocowania obiektywów AF Nikkor. Obiektyw o ogniskowej 24 -70 mm f/2,8 - 1 szt. Parametry dla dostawy systemu weryfikacji parametrów optycznych i kolorystyki wraz z oprogramowaniem oraz urządzenie łączące digitalną ściankę PhaseOne z aparatem Linhof System weryfikacji parametrów optycznych i kolorystyki wraz z oprogramowaniem - 1 szt.: licencja na oprogramowanie do analizy jakości, 2 wzorniki Wzorniki zawierają pola do oceny rozdzielczości optycznej w skali dpi oraz krzywej MTF obiektywu oraz pola do oceny zgodności kolorystycznej z normami ISO CIE pozwalające na ocenę profili ICC i dokładności odwzorowania koloru Delta E. Adapter pozwalający na połączenie przystawki Phase One 645 do aparatu Linhoff Technica - 1 szt. 4. Wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia, Wykonawca dołączy następujące dokumenty: a. opis techniczny b. warunki eksploatacji c. warunki gwarancji z określeniem przedmiotu, okresu i zakresu gwarancji oraz terminy wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad i/lub termin usunięcia wad, z zastrzeżeniem iż termin wymiany i/lub usunięcia wad przedmiotu zamówienia nie będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące. 6. Wykonawca, w ramach zaoferowanej ceny, zapewni serwis gwarancyjny. 7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia Zamawiającemu na własny koszt. 8. Wykonawca ma obowiązek jednoznacznie wskazać w ofercie urządzenia, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób, nazwę, określenie marki, modelu, znaku towarowego, nazwy producenta oraz innych przypisanych wyłącznie temu urządzeniu cech. 9. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu, zaoferuje przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem złożenia oferty. 10. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w języku polskim zgodnie z art. 9 ust. 2 uPzp. 11. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6, 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazanie się należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej:1 (jednej) dostawy przedmiotu zamówienia o analogicznych parametrach, o wartości min. 10 000,00 zł brutto, w zależności na którą cześć zamówienia wykonawca składa ofertę. W przypadku składania oferty na obie części, wykonawca wykaże się realizacją co najmniej: 1 (jedną) dostawą dla każdej z części zamówienia osobno.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1. 2.Pełnomocnictwo osoby osób upoważnionej upoważnionych do podpisania oferty i wynikających z nich zobowiązań, w sytuacji gdy prawo do ich podpisywania nie wynika z załączonych dokumentów. 3. W sytuacji składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo osoby umocowanej przez wszystkich wykonawców do ich reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin dostawy - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) konieczności dostosowania postanowień umowy do obowiązujących przepisów prawa; b) zmian będących następstwem zmian danych stron umowy ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy; c) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszty ponoszone przez Zamawiającego; d) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym nie wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia netto; e) Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, niezawinionej przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ma.wroc.pl/pl/bip/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Architektury we Wrocławiu, ul. Bernardyńska 5, 50-156 Wrocław, sekretariat, p.109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Muzeum Architektury we Wrocławiu, pok. nr 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa korpusu aparatu cyfrowego wraz z obiektywem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Korpus aparatu cyfrowego - 1 szt. Korpus aparatu cyfrowego profesjonalnego z matrycą pełnoklatkową o rozdzielczości minimum 36 mln pikseli. Mocowanie obiektywów bagnet F Nikona nadający się do mocowania obiektywów AF Nikkor. Obiektyw o ogniskowej 24 -70 mm f/2,8 - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa systemu weryfikacji parametrów optycznych i kolorystyki wraz z oprogramowaniem oraz urządzenie łączące digitalną ściankę PhaseOne z aparatem Linhof.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System weryfikacji parametrów optycznych i kolorystyki wraz z oprogramowaniem - 1 szt.: licencja na oprogramowanie do analizy jakości, 2 wzorniki Wzorniki zawierają pola do oceny rozdzielczości optycznej w skali dpi oraz krzywej MTF obiektywu oraz pola do oceny zgodności kolorystycznej z normami ISOCIE pozwalające na ocenę profili ICC i dokładności odwzorowania koloru Delta E. Adapter pozwalający na połączenie przystawki Phase One 645 do aparatu Linhoff Technica - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 38.65.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego i informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku oraz w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Szczecinecki".
- Dostawa zasilaczy, przewodów i aparatu, z podziałem na zadania.
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
więcej: Sprzęt fotograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.