eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipowiec KościelnyZWIĘKSZENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W URZĘDZIE GMINY W LIPOWCU KOŚCIELNYM I GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W LIPOWCU KOŚCIELNYM



Ogłoszenie z dnia 2025-04-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZWIĘKSZENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA
W URZĘDZIE GMINY W LIPOWCU KOŚCIELNYM I GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W LIPOWCU KOŚCIELNYM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipowiec Kościelny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowiec Kościelny 213

1.5.2.) Miejscowość: Lipowiec Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-545

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipowieckoscielny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowieckoscielny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZWIĘKSZENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA
W URZĘDZIE GMINY W LIPOWCU KOŚCIELNYM I GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W LIPOWCU KOŚCIELNYM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-290cdccb-65d3-4a2a-a007-f4caa3fc1487

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013768/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Lipowcu Kościelnym i Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Lipowcu Kościelnym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt grantowy "Cyberbezpieczny Samorząd" Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa Fundusz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://lipowieckoscielny.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający utrzymuje kontakt z Wykonawcami za pośrednictwem strony https://lipowieckoscielny.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający utrzymuje kontakt z Wykonawcami za pośrednictwem „Platformy eZamawiający”, https://lipowieckoscielny.ezamawiajacy.pl włączając w to proces składania ofert.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości komunikacji na linii Zamawiający - Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Zamawiający informuje jednocześnie, że korzystanie z Platformy eZamawiający jest bezpłatne. Zamawiający informuje, że dokładny adres strony internetowej odnoszący się bezpośrednio do widoku postępowania to: https://lipowieckoscielny.ezamawiający.pl
Zamawiający informuje, że postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy eZamawiajacy.
Szczegółowa informacja o środkach komunikacji znajduje się w Rozdz. IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lipowiec Kościelny, Lipowiec Kościelny 213, 06 – 545 Lipowiec Kościelny, Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym pisemnie na adres podany powyżej, telefonicznie: tel. 23 6555029, lub pod adresem e-mail: gmina@lipowieckoscielny.pl
2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisemnie za pomocą poczty elektronicznej: ckwiatek@lipowieckoscielny.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w ramach Projektu Grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC) Działanie 2.2. pn. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”. Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym, bez prowadzenia negocjacji, dla wartości poniżej progu unijnego;
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”. Ponadto odbiorcą Pani/Pana danych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora w oparciu o zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych, w tym podmioty świadczące usługi hostingowe, usługi dotyczące utrzymania systemów informatycznych, usługi doradcze. Dane mogą być również udostępnione operatorom pocztowym w zakresie niezbędnym do prowadzenia korespondencji oraz podmiotom upoważnionym do dostępu do danych na mocy przepisów prawa.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9.Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SDE.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usług oraz dostawa sprzętów oraz oprogramowania zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym „Cyberbezpieczny Samorząd” CZĘŚĆ I
-usługa przeprowadzenia audytu wstępnego dla Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym oraz w Gminnym Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipowcu Kościelnym;
-usługa kompleksowego opracowania dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym oraz w Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Lipowcu Kościelnym, w tym aktualizacji Polityk Bezpieczeństwa Informacji;
- usługa przeprowadzenia szkolenia dla kadry zarządzającej Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipowcu Kościelnym z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (w tym z analiz ryzyka, planów działania itd.)
-usługa przeprowadzenia audytu bezpieczeństwa informacji dla Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym oraz dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipowcu Kościelnym wraz z przeprowadzeniem końcowej ankiety dojrzałości cyberbezpieczeństwa;

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48821000-9 - Serwery sieciowe

79212000-3 - Usługi audytu

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejsza ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia:
Nazwa kryterium:
Cena brutto (C) – waga 60%
Termin płatności (G) – waga 40%
Sposób punktacji w ramach kryteriów.
Cena brutto oferty
W ramach kryterium oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:

Po (C) = Cmin/Co x 60

gdzie:
Po (C) - Ilość punktów jakie otrzyma oferta oceniana za kryterium “Cena”
Cmin - Najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Co - Cena brutto oferty ocenianej
Termin płatności (G)
Wymagany minimalny okres termin płatności za faktury za realizację usług/dostaw to 14 dni, a maksymalny 30 dni. Zaproponowanie dłuższego okresu nie będzie podlegać dodatkowej punktacji. Jeżeli oferowany okres będzie dłuższy niż 30 dni, Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres wynoszący 30 dni. W Formularzu ofertowym długość termin płatności należy podać w dniach.
Po(G) obliczone będzie w następujący sposób:
dla terminu płatności 14 dni, przyznajemy - 0 pkt.
dla terminu płatności 30 dni, przyznajemy - 40 pkt.
Zamawiający informuje, że Wykonawcy zostaną niezwłocznie poinformowani o wyborze najkorzystniejszej oferty, po uprzedniej weryfikacji złożonych ofert.
Zamawiający informuje, że jeśli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający - w celu oceny takiej oferty - doliczy do przedstawionej w ofercie ceny podatek od towarów i usług, który to podatek miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usług oraz dostawa sprzętów oraz oprogramowania zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym „Cyberbezpieczny Samorząd”, Dla części II - usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipowcu Kościelnym wraz
z przeprowadzeniem testów socjotechnicznych i symulacji zagrożeń w cyberprzestrzeni;usługa przeprowadzenia szkolenia z obsługi urządzeń UTM dla personelu IT Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48821000-9 - Serwery sieciowe

72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

79212000-3 - Usługi audytu

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejsza ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia:
Nazwa kryterium:
Cena brutto (C) – waga 60%
Termin płatności (G) – waga 40%
Sposób punktacji w ramach kryteriów.
Cena brutto oferty
W ramach kryterium oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:

Po (C) = Cmin/Co x 60

gdzie:
Po (C) - Ilość punktów jakie otrzyma oferta oceniana za kryterium “Cena”
Cmin - Najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Co - Cena brutto oferty ocenianej
Termin płatności (G)
Wymagany minimalny okres termin płatności za faktury za realizację usług/dostaw to 14 dni, a maksymalny 30 dni. Zaproponowanie dłuższego okresu nie będzie podlegać dodatkowej punktacji. Jeżeli oferowany okres będzie dłuższy niż 30 dni, Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres wynoszący 30 dni. W Formularzu ofertowym długość termin płatności należy podać w dniach.
Po(G) obliczone będzie w następujący sposób:
dla terminu płatności 14 dni, przyznajemy - 0 pkt.
dla terminu płatności 30 dni, przyznajemy - 40 pkt.
Zamawiający informuje, że Wykonawcy zostaną niezwłocznie poinformowani o wyborze najkorzystniejszej oferty, po uprzedniej weryfikacji złożonych ofert.
Zamawiający informuje, że jeśli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający - w celu oceny takiej oferty - doliczy do przedstawionej w ofercie ceny podatek od towarów i usług, który to podatek miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usług oraz dostawa sprzętów oraz oprogramowania zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym „Cyberbezpieczny Samorząd” Dla części III  dostawa serwera wraz z licencjami oraz urządzeniem UPS dla Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym;
dostawa serwera wraz z licencjami oraz urządzeniem UPS dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipowcu Kościelnym;
dostawa serwera do backup’u dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipowcu Kościelnym;
dostawa urządzeń UPS dla stacji roboczych dla Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym;
dostawa urządzeń UPS dla stacji roboczych dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipowcu Kościelnym;
dostawa oprogramowania antywirusowego dla Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym;
dostawa oprogramowania do backup’u danych i plików systemowych dla Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym oraz dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipowcu Kościelnym;
dostawa przełącznika sieciowego dla Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48821000-9 - Serwery sieciowe

72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

79212000-3 - Usługi audytu

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejsza ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia:
Nazwa kryterium:
Cena brutto (C) – waga 60%
Termin płatności (G) – waga 40%
Sposób punktacji w ramach kryteriów.
Cena brutto oferty
W ramach kryterium oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:

Po (C) = Cmin/Co x 60

gdzie:
Po (C) - Ilość punktów jakie otrzyma oferta oceniana za kryterium “Cena”
Cmin - Najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Co - Cena brutto oferty ocenianej
Termin płatności (G)
Wymagany minimalny okres termin płatności za faktury za realizację usług/dostaw to 14 dni, a maksymalny 30 dni. Zaproponowanie dłuższego okresu nie będzie podlegać dodatkowej punktacji. Jeżeli oferowany okres będzie dłuższy niż 30 dni, Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres wynoszący 30 dni. W Formularzu ofertowym długość termin płatności należy podać w dniach.
Po(G) obliczone będzie w następujący sposób:
dla terminu płatności 14 dni, przyznajemy - 0 pkt.
dla terminu płatności 30 dni, przyznajemy - 40 pkt.
Zamawiający informuje, że Wykonawcy zostaną niezwłocznie poinformowani o wyborze najkorzystniejszej oferty, po uprzedniej weryfikacji złożonych ofert.
Zamawiający informuje, że jeśli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający - w celu oceny takiej oferty - doliczy do przedstawionej w ofercie ceny podatek od towarów i usług, który to podatek miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu; spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w ust. 3 rozdziału XIV SWZ. tj.
3. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu i informuje, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
3.1. Spełniają warunki które to zostały szczegółowo ujęte w Rozdziale XII pkt. 3 SWZ oraz w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednie dla każdej z Części postępowania)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz oświadczenie zapoznania się z warunkami zamówienia – dla każdej z Części postępowania tj. Załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią Art. 274 Ustawy Pzp, Wykonawca najwyżej oceniony zostanie wezwany ze wskazaniem trybu Art. 274 Ustawy Pzp, do przedłożenia:
a. Dla części I - oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy) (Załącznik nr 6);dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie audytów KRI/uoKSC (minimum 2 rekomendacje);
dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie przeprowadzania szkoleń z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (min. 2 rekomendacje);dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie opracowania dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (minimum 2 rekomendacje).
b. Dla części II:oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy) (Załącznik nr 6);dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie przeprowadzania szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa (min. 2 rekomendacje);
c. dla części III: oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy) (Załącznik nr 6);polisy ubezpieczeniowej (ważnej na dzień złożenia oferty) w zakresie ubezpieczenia OC na kwotę nie niższą niż 500 000,00 (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) złotych, przy czym poza drukiem polisy wymaga się także przedstawienia dowodu dokonania zapłaty za polisę;dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie dostaw sprzętu i oprogramowania, tj. minimum jedna rekomendacja potwierdzająca należyte wykonanie dostawy w okresie ostatnich dwóch lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) na kwotę minimum 250 000 złotych (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający wymaga przedłożenia referencji potwierdzającej wykonanie minimum jednej dostawy, przy czym ta jedna dostawa musi opiewać na kwotę minimum 250 000 złotych, tj. nie dopuszcza się łączenia kilku mniejszych dostaw dla osiągnięcia łącznie wymaganego poziomu kwotowego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający informuje, że Wykonawca składa ofertę sporządzoną na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2A (dla Części I), 2B (dla Części II) oraz 2C (dla Części III) do SWZ – w zależności od wybranej przez Wykonawcę części postępowania wraz z przedmiotowymi środkami dowodowymi wskazanymi poniżej.
2. Zamawiający informuje, że ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (pod rygorem nieważności) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zamawiający informuje, że do przedmiotowych środków dowodowych zalicza dokumenty wskazane w Rozdziale XII SWZ dla części I,II i III.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres został określony w Rozdziale XXII SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty składane za pośrednictwem platformy zakupowej https://lipowieckoscielny.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.