eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku ZP/PN - 22/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-20

Białystok: Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku ZP/PN - 22/12
Numer ogłoszenia: 134861 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku ZP/PN - 22/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się ofertę na wybraną część lub kilka części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.57.10-5, 33.19.25.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.13.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 38.43.71.00-8, 18.42.43.00-0, 38.34.12.00-9, 33.69.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Dla wyrobów podlegających obowiązkowi zgłoszenia/powiadomienia/przeniesienia danych o wyrobie medycznym do bazy danych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) wymagana jest kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem: a) zgłoszenia/powiadomienia do bazy danych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych posiadająca niepowtarzalny, dwunastocyfrowy identyfikator dokumentu, widoczny z lewej strony stopki na każdej stronie formularza*, b) potwierdzenia przeniesienie danych o wyrobie medycznym wydanego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 2. Deklaracja zgodności WE. 3. Certyfikat Jednostki Notyfikowanej dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro z wykazu A i wykazu B- jeżeli dotyczy 4. Próbki oferowanych wyrobów, dotyczy części 3, 4 oraz części 11. Wykonawca do oferty dołącza próbki oferowanych wyrobów zgodne z wykazem - Załącznik nr 6. Zamawiający informuje, iż nie będzie zwracał załączonych próbek. Wykonawca zobowiązany jest obciążyć Zamawiającego kosztami przekazanych próbek (zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ), przy czym cena próbki nie może przekroczyć ceny jednostkowej z oferty, a próbek na fakturze nie może przekroczyć ilości żądanej przez Zamawiającego. Dostarczone próbki będą oceniane z uwzględnieniem takich parametrów jak powtarzalne pobieranie ustalonej objętości, brak wycieków pobranego płynu, stabilne utrzymanie się końcówki po założeniu na pipetę, łatwość zrzucania końcówki z pipety. Jednorazowe płyty do określania grup krwi sprawdzane będą czy w kontakcie płyty z krwinkami czerwonymi nie występuje hemoliza. * Uwaga! Egzemplarz formularza zgłoszenia i powiadomienia z wyzerowanym identyfikatorem nie spełnia wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. w sprawie sposobu dokonywania zgłoszeń i powiadomień dotyczących wyrobów (Dz.U. z 2010 r., Nr. 202, poz. 1341) i w związku z tym nie zostanie uznany za ważny. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy: 1.1 zmiana nazwy własnej przedmiotu zamówienia - zmiana ta może być związana z ulepszeniem składu jakościowego lub podyktowana zmianą procesu technologicznego produkcji, pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego, a wyrób będzie spełniał wszelkie wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, 1.2 zmiana terminów ważności - zmiana ta może być związana z koniecznością przyspieszenia dostawy, 1.3 zmiana warunków i terminu dostawy (liczba, miejsce dostawy, wielkość opakowania) - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostaw, trudności transportowych, celnych, jak również trudności w dystrybucji i magazynowaniu wyrobu, 1.4 zmiany warunków i terminów płatności - zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia, 1.5 zmiany cen na korzyść Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, upustów, promocji, zmiany kursów walutowych, 1.6 zmiana wielkości przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy tj. dopuszcza się możliwość zmniejszenia maksymalnie o 20% wielkości przedmiotu zamówienia oraz zmian w poszczególnych ilościach zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych do wykorzystania całkowitej wartości umowy (do wyłącznej decyzji Zamawiającego). 1.7 Zmian asortymentu będącego przedmiotem umowy nie wynikłych po stronie Zamawiającego m. in. w przypadku zmian przepisów obowiązujących w polskim krwiodawstwie lub zmian wynikłych z procedur medycznych. 1.8 zmiana terminu realizacji umowy - zmiana wynikająca z potrzeb Zamawiającego, odpowiednio skrócenie lub wydłużenie terminu zależne od wyczerpania przedmiotu zamówienia, 1.9 zmiana danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej, 1.10 zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku: 2.1. zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca nie możliwością realizacji przedmiotu umowy, 2.2. powstanie nadzwyczajnych okoliczności będących siłą wyższą skutkującą nie możliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożącą rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, 2.3. powstania nadzwyczajnych okoliczności nie będących siła wyższą, grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. Jako siłę wyższą rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy. 3. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu Stron (za wyjątkiem punktu 1.6. - do wyłącznej decyzji Zamawiającego) i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, 15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, koszt nabycia SIWZ wynosi 13,60 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Butelki plastikowe o pojemności 250-300 ml z atomizerem białe 450 szt. 2 Butelki plastikowe o pojemności 250-300 ml z atomizerem szare 450 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.57.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Probówki o poj. 5 ml typ falcon, niesterylne, okrągłodenne do cytometru firmy Becton Dickinson op. - 1000 szt. 1 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Końcówki jednorazowego użytku 0,1-10 ul PCR z filtrem clean sterile, pyrogen free do pipet Eppendorf w tym do 8- kanałowej op.-10x96 szt. 10 op. 2 Końcówki jednorazowego użytku 0,5-20 ul PCR z filtrem clean sterile, pyrogen free do pipet Eppendorf w tym do 8- kanałowej op.-10x96 szt. 5 op. 3 Końcówki jednorazowego użytku 2- 100 ul PCR z filtrem clean sterile, pyrogen free do pipet Eppendorf w tym do 8- kanałowej op.-10x96 szt. 10 op. 4 Końcówki jednorazowego użytku 2- 200 ul PCR z filtrem clean sterile, pyrogen free do pipet Eppendorf w tym do 8- kanałowej op.-10x96 szt. 3 op. 5 Końcówki jednorazowego użytku 20- 300 ul PCR z filtrem clean sterile, pyrogen free do pipet Eppendorf w tym do 8- kanałowej op.-10x96 szt. 3 op. 6 Końcówki jednorazowego użytku 50- 1000 ul PCR z filtrem clean sterile, pyrogen free do pipet Eppendorf w tym do 8- kanałowej op.-10x96 szt. 10 op. 7 Końcówki jednorazowego użytku 0,1-10 ul w statywach, rakach PCR bez filtra clean sterile, pyrogen free do pipet Eppendorf, reloads op.-10x96 szt. 20 op. 8 Końcówki jednorazowego użytku 2- 200 ul w statywach, rakach PCR bez filtraclean do pipet Eppendorf, reloads op.-10x96 szt. 50 op. 9 Końcówki jednorazowego użytku do pipety ID-Pipetor firmy DiaMed op. - 1000 szt. 10 op. 10 Końcówki jednorazowego użytku Dualfilter 5000 ul PCR Clean sterile do pipet Eppendorf op. - 24 szt. 6 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Końcówki jednorazowego użytku bezbarwne o poj. 0,5-10 ?l do pipet półautomatycznych op. - 1000 szt. 2 op. 2 Końcówki jednorazowego użytku bezbarwne typ Eppendorf, o poj.100- 5000 ?l do pipet półautomatycznych 4 000 szt. 3 Końcówki jednorazowego użytku żółte typ Eppendorf, o poj.2- 200 ?l do pipet półautomatycznych 2 000 szt. 4 Końcówki jednorazowego użytku bezbarwne typ Eppendorf, o poj. 50-1000 ?l do pipet półautomatycznych 2 000 szt. 5 Końcówki jednorazowego użytku niebieskie typ Eppendorf o poj. 101 - 1000 ?l do pipet półautomatycznych (firmy Medlab, Biohit, Eppendof) op. - 1000 szt. 85 op. 6 Końcówki jednorazowego użytku żółte typ Gilson o poj. 200 ?l do pipet półautomatycznych (firmy Medlab, Biohit, Eppendof) op. - 1000 szt. 230 op. 7 Końcówki jednorazowego użytku bezbarwne typ Eppendorf o poj. 1000-5000 ?l do pipet półautomatycznych) op. - 1000 szt. 5 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typ B - 0,35 m 1 000 szt. 2 Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typ C - 0,35 m 400 szt. 3 Przyrząd do przetaczania krwi i jej składników z filtrem 170- 200 ?m 1 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Częśc 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przyrząd jednorazowego użytku do bezpiecznego pobierania krwi z drenów (otwieracze - nakłuwacze do drenów) 64 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zaciskacze szczelinowe 5 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtry zabezpieczające do pipet automatycznych Biohit o poj. 10 -500ul 1 000 szt. 2 Igły jednorazowe 0,8 x 38-40mm 1200 szt. 3 Igły jednorazowe 0,7 x 38-40mm 500 szt. 4 Korek uniwersalny z PE do probówek o średnicy 11-13 mm czerwony 5 000 szt. 5 Korek uniwersalny z PE do probówek o średnicy 11-13 mm żółty 4 000 szt. 6 Pipeta plastikowa jednorazowego użytku o poj. 3 ml z podziałką lub bez z cienkim końcem op. - 500 szt. 500 op. 7 Pojemnik do badania ogólnego moczu, niejałowy z pokrywką 500 szt. 8 Probówka eppendorf 1.5 ml 3 000 szt. 9 Probówka neutral 7 ml, 65x15,7 mm op. - 1000 szt. 8 op. 10 Probówka z PS o poj. 4 ml (12 x 75), okrągłodenna, przezroczysta, bez znacznika op. - 1000 szt. 370 op. 11 Probówka z PS o poj. 9 ml stożkowe przezroczysta, bez znacznika op. - 1000 szt. 2 op. 12 Strzykawki jednorazowe o pojemności 5 ml 700 szt. 13 Strzykawki jednorazowe o poj. 2 ml 350 szt. 14 Szkiełka podstawowe cięte 1 000 szt. 15 Wymazówka bez podłoża transportowego 300 szt. 16 Wymazówka z podłożem transportowym 600 szt. 17 Pudełka do archiwizacji probówek typu eppendorf o poj. 1,5 ml (1 pudełko na 100 probówek) z polipropylenu 150x140x55 mm do autoklawowania 40 szt. 18 Nakłuwacze igłowe, automatyczne, głębokość nakłucia 1,8 mm śr. 0,8 mm ( 21 G ) wielkość kropli 10 - 20 ?l 30 800 szt. 19 Wenflon - rozmiar 22 G - średnica zewnętrzna 0,8 mm 55 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Staza bezlateksowa jednorazowego użytku z rozciągliwego paska gumy synetetycznej, o wysokiej wytrzymałość na rozciąganie, z materiału chroniącego przed reakcjami alergicznymi i podrażnieniami skóry, w opakowaniu umożliwiającym wygodne dzielenie perforowanych opasek - op. - 25 szt. 550 op. 2 Włókninowe prześcieradła o wymiarach 2 x 1,5 m 200 szt. 3 Włókninowe serwety o wymiarach 80-100 x 100-120 cm , 1 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Płytki bakteriologiczne Agar z krwią op. - 20 płytek 52 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Jednorazowa płyta do określania grup krwi, na 35 badań ( 5 x 7 dołków o głębokości 4,5 mm ) z przezroczystego PCV op.=100 szt. 27 op. 2 Jednorazowa płyta do określania grup krwi, na 60 badań ( 5 x 12 dołków o głębokości 4,5 mm ) z przezroczystego PCV op.=100 szt. 140 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawice bezpudrowe lateksowe rozmiar S op.-100 szt. 100 op. 2 Rękawice bezpudrowe lateksowe rozmiar M op.-100 szt. 40 op. 3 Rękawice bezpudrowe winylowe rozmiar S op.-100 szt. 1 200 op. 4 Rękawice bezpudrowe winylowe rozmiar M op.-100 szt. 2 200 op. 5 Rękawice bezpudrowe winylowe rozmiar L op.-100 szt. 55 op. 6 Rękawice foliowe rozmiar M op. -100 szt. 100 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Strzykawki jednorazowe o pojemności 50 ml 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sterylne plastry z opatrunkiem hemostatycznym do zabezpieczenia punktowego krwawienia po usunięciu igły do pobierania krwi i jej składników, ( np. SURESEAL, PUSHBAN lub podobny nie gorszej jakości), rozmiar 25- 30 x 72 - 85mm, plaster (całość), ok. 15-20 x 15-20 mm, opatrunek hemostatyczny, każdy plaster zapakowany oddzielnie, klej plastra nietoksyczny, nie wywołujący reakcji alergicznej. 30 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kompresy gazowe niejałowe, bawełniane 7,5 x 7,5 cm, ilość warstw nie mniej niż 12, op.- 100 szt. 450 op. 2 Opaska dziana wiskozowa 4 m x 10 cm 100 szt. 3 Plaster z opatrunkiem chłonnym, o wysokich właściwościach absorpcyjnych, szerokość 6 cm x 5 m. 250 szt. 4 Przylepiec o szerokości 50 mm x 9m . Podłoże przylepca wykonane z polietylenu, przezroczyste ( transparentne ), mikroporowate, antyalergiczne ( nie wywołuje podrażnień skóry ), umożliwiające wymianę gazową, dające możliwość obserwacji poziomu płynów w zabezpieczonych drenach. Klej przylepca - akrylowy, łatwo i bezboleśnie odklejający się, nie pozostawiający śladów kleju na skórze, nie powodujący podrażnień. Z możliwością łatwego przerwania przylepca w ręku zarówno wzdłuż jak i wszerz 800 szt. 5 Kompres jałowy z gazy 17 nitkowej, ilość warstw nie mniej niż 12, o wymiarach 5 x 5 cm , op. = 3 sztuki 200 000 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Gaziki niejałowe, niesterylne nasączone 70% alkoholem izopropylowym nie mniej niż 6-13 cm x 3-5 cm pakowane po 1, op.- 100 szt. 700 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Lignina arkusze 37- 40 x 57-60 cm 70 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wskaźniki napromieniowania o czułości 25-50 Gy reagujące zmianą zabarwienia na promieniowanie pochodzące ze źródła CS 137. 4 800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.