Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Nowy Sącz: Dostawa wraz z montażem wyposażenia oddziałowej stacji obsług położonej w siedzibie KaOSG w m. Nowy Sącz
Numer ogłoszenia: 134906 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu , ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10, faks 018 415 37 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacki.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem wyposażenia oddziałowej stacji obsług położonej w siedzibie KaOSG w m. Nowy Sącz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem wyposażenia oddziałowej stacji obsług położonej w siedzibie KaOSG w m. Nowy Sącz cz, I linia diagnostyczna; cz. II wyposażenie warsztatowe; cz. III urządzenia pneumatyczno -hydrauliczne; cz. IV obrabiarki skrawające; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 3, Nr 4, Nr 5, Nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 34.32.60.00 - Podnośniki samochodowe, sprzęgła i podobne elementy 42.12.37.00 - Sprężarki wirowe 42.41.32.00 - Podnośniki hydrauliczne 42.62.00.00 - Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania 42.62.30.00 - Frezarki 42.63.61.00 - Prasy hydrauliczne 42.63.72.00 - Obrabiarki do wiercenia metalu 43.41.40.00 - Szlifierki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: . Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), dla części I zamówienia, - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), dla części II zamówienia, - 2 000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych 00/100), dla części III zamówienia, - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), dla części IV zamówienia,III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli usta-wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie in-nych podmiotów do udostępnienie potencjału i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy sporządzone według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców skła-dających ofertę wspólną. 3) Opis techniczny oferowanych urządzeń (tj. typ, model, parametry techniczne, rysunki itp.) W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składa pełnomocnik w imieniu wyko-nawców składających ofertę wspólną. 3. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacki.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego tj. w Karpackim Oddziale Straży Granicznej w Nowym Sączu przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, budynek nr 3,pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 12:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego (na biurze przepustek) lub na adres Karpacki Oddział Straży Granicznej, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5,33-306 Nowy Sącz 8, skrytka pocztowa nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wyposażenie diagnostyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ścieżka diagnostyczna z wbudowanymi rolkami do pomiaru sił hamowania pojazdów o DMC do 3,5 T., płyta do pomiaru zbieżności pojazdów o DMC do 3,5 T., urządzenie do sprawdzania sprawności amortyzatorów pojazdów o DMC do 3,5 T.; 2. Szarpaki do sprawdzania luzów w zawieszeniu pojazdów; 3. Przyrząd do kontroli geometrii kół i osi pojazdów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie warsztatowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyrząd do pomiaru ciśnienia powietrza w ogumieniu; 2. Przyrząd do pomiaru światłości świateł pojazdu i ustawienia świateł pojazdu; 3. Przyrząd do sprawdzania hamulca najaz-dowego przyczepy; 4. Przyrząd do pomiaru przepuszczalności światła w szybach pojazdów; 5. Urządzenie do kontroli złącza elektrycznego pojazd - przyczepa; 6. Analizator spalin; 7. Dymomierz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia pneumatyczno-hydrauliczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dźwignik hydrauliczny dwukolumnowy - łapowy min. udźwig 4,5 T;3 szt. 2. Podnośnik przenośny do skrzyni biegów i silników; 3. Podnośnik motocyklowy; 4. Sprężarka śrubowa; 5. Prasa hydrauliczna 100 T..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.60.00-8, 42.12.37.00-4, 42.41.32.00-6, 42.63.61.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obrabiarki skrawające.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Frezarka; 2. Tokarka; 3. Wiertarka słupowa; 4. Szlifierka do płaszczyzn;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.00.00-8, 42.62.30.00-9, 42.63.72.00-2, 43.41.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- BZP.271.27.2025 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (1 szt.) dla potrzeb Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Sączu im. Komisji Edukacji Narodowej.
- BZP.271.18.2025 "Centrum Aktywnego Wypoczynku na osiedlu Wólki przy ul. Ogrodowej - budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ramach BO".
- Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z pracami towarzyszącymi - O/Nowy Sącz, ul. Węgierska 11
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Dostawa urządzenia do chemiczno-mechanicznego polerowania wraz z akcesoriami i wyposażeniem
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem (zewnętrzne i wewnętrzne).
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz licencji i programów w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa sprzętu elektronicznego i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Wiedza kluczem do przyszłości - wsparcie dla szkół w Gminie Dębnica Kaszubska"
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.