Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem (zewnętrzne i wewnętrzne).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi1.ias.370000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem (zewnętrzne i wewnętrzne).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8da5a84-0ede-480b-aedf-c51723e65a3e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00117036/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa depozytorów na klucze (wewnętrznych i zewnetrznych)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy Marketplanet https://ias.olsztyn.ezamawiajacy.pl.
2. Wszelki informacje dotyczące sposobu komunikacji i wymagań sprzętowych zamieszczone są w Rozdziale III SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający określił pełną treść dot. RODO w Rozdziale XIV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający określił pełną treść dot. RODO w Rozdziale XIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.21.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz
z oprogramowaniem niezbędnym do obsługi depozytorów;
2) przeszkolenie pracowników z obsługi elektronicznego systemu zarządzania kluczami.
2. Zamówienie obejmuje dostawy opisane w SWZ dla wskazanych poniżej jednostek Zamawiającego, mających swoją siedzibę w następujących lokalizacjach oraz rodzaj depozytorów:
1) Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, ul. Lubelska 37F, 10-408 Olsztyn – depozytor zewnętrzny:
• na klucz lub pęk kluczy z identyfikacją klucza – 1 szt.,
2) Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, ul. Lubelska 37F, 10-408 Olsztyn – depozytor wewnętrzny:
• na min 120 breloków (komplety kluczy),
• skrytka na kasetki plombowane z identyfikacją klucza – 8 szt.,
• skrytka na pęk kluczy z identyfikacją klucza, rozmiar formatu A4 – 2 szt.,
3) Warmińsko-Mazurski Urząd Skarbowy w Olsztynie, ul. Lubelska 37F, 10-408 Olsztyn - depozytor wewnętrzny:
• na min 60 breloków (komplety kluczy),
• skrytka na kasetki plombowane z identyfikacją klucza – min 8 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem dyspozycji art. 110 i 111 ustawy Pzp.
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835),
3) spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 2.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek wówczas, gdy Wykonawca wykonał bądź wykonuje w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę obejmującą swoim zakresem przedmiot zamówienia, tj. montaż depozytorów do kluczy o wartości minimum 150.000,00 PLN brutto każda, w ramach odrębnych umów.
UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości wykonywanych dostaw realizowanych w ramach kilku (wielu) umów, w celu uzyskania w/w wartości wymaganych dla wykazania spełnienia niniejszego warunku
W przypadku dostaw będących w trakcie wykonywania, które nie zostały jeszcze ukończone, Zamawiający wymaga, aby do dnia składania ofert Wykonawca faktycznie zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 150.000,00 PLN brutto, w ramach odrębnych umów.
W przypadku dostaw nadal wykonywanych dowód należytego wykonania powinien być wydany
nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawca składa dokumenty, o których mowa w Rozdziale XXII ust. 2 pkt 1) SWZ.
W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zobowiązani są oni wykazać, że wspólnie wykonali lub co najmniej jeden z nich wykonał dostawy o wartości wskazanej w ust. 2 pkt 4) SWZ.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na zdolnościach zawodowych lub technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-22 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Ofertę (składana w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego) stanowi:1) Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SWZ);
Uwaga:
Wykonawca ma obowiązek wskazać w Formularzu ofertowym producenta oraz model oferowanego systemu/urządzenia.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże producenta lub modelu oferowanego systemu/urządzenia Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy Pzp;
oraz załączone:
2) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SWZ),
3) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo:
a) w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru,
b) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z przepisem art. 58 ust. 2 uPzp).
4) (jeżeli dotyczy) oświadczenie i/lub dokument na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje;
5) (jeżeli dotyczy) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum):
a) Oświadczenie (zał. nr 2 do SWZ);
b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione z art. 58 ust. 2 uPzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania).
c) Oświadczenie (zał. nr 2a do SWZ);
6) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w Roz. XX SWZ.
a) Zobowiązanie (zał. nr 7 do SWZ);
b) Oświadczenie (zał. 2b do SWZ);
7) (jeżeli dotyczy) Wiążąca Informacja Stawkowa (WIS) lub inna aktualna indywidualna interpretacja podatkowa w sprawie zastosowania innej stawki podatku VAT.
2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić n/w formalności, najpóźniej w dniu podpisania umowy, tj.:
1) w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedłożą umowę regulującej współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę(y). upoważnioną(e) do reprezentacji Wykonawcy.
2) dostarczenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na warunkach opisanych w projekcie umowy (Zał. nr 3 do SWZ),
3) podania nazw podwykonawców, jeżeli informacje w tym zakresie nie zostały podane w ofercie (w Formularzu ofertowym - zał. nr 1 do SWZ), zgodnie z regulacjami określonymi w Roz. XXIV SWZ.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowych na potrzeby zadań realizowanych na przejściach granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
- Dostawa podkładów higienicznych z wkładem chłonnym
- Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem (zewnętrzne i wewnętrzne).
- Dokumentacja techniczna wielobranżowa realizowana w ramach programu inwestycyjnego pod nazwą: "Utworzenie Centrum Chorób Serca u Dzieci w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji i poprowadzenia ośmiu jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem (zewnętrzne i wewnętrzne).
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz licencji i programów w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Magazyny energii w Gminie Dąbrowa Zielona
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd""
- Dostawa dwóch robotycznych platform mobilnych oraz robota humanoidalnego dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji Politechniki Częstochowskiej
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.