To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-18
Warszawa: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pod nazwą Przebudowa zabytkowego budynku Teatru Polskiego w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 134968 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111926 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Polski w Warszawie, ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8261725, faks 022 8269278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pod nazwą Przebudowa zabytkowego budynku Teatru Polskiego w Warszawie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inwestora Zastępczego, obejmujące pełnienie nadzoru pełnobranżowego od przekazania terenu budowy do zakończenia i rozliczenia zadania inwestycyjnego. Do obowiązków Inwestora Zastępczego w ramach wykonania tych zadań będzie nalażało m.in.: A. Prace od przejęcia budowy do dnia odbioru końcowego obiektu: a) wyznaczenie zespołu Inspektorów nadzoru inwestorskiego, zaznajomienie ich z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, terenem budowy, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami . b) wykonanie preliminarza wydatków i uzgodnienie harmonogramu budowy, stanowiącego podstawę rozliczeń umownych z Wykonawcą i Podwykonawcami. c) sprawdzenie kompletności dokumentacji wykonawczej dostarczonej przez Zamawiającego, zgłoszenie ewentualnych zastrzeżeń i skierowanie jej do wykonania, d) egzekwowanie od Wykonawcy przypisanych mu obowiązków wobec Podwykonawców w zakresie koordynacji, bezpieczeństwa oraz innych wynikających z przepisów Prawa budowlanego, e) kontrola terminowości wykonania robót i zgodności przebiegu procesu budowlanego z obowiązującym harmonogramem budowy, rozliczanie bieżące i przekazywanie Zamawiającemu danych do sprawozdań statystycznych. f) zorganizowanie, na koszt Zamawiającego, udziału w odbiorach nadzoru specjalistycznego wymaganego przez instytucje państwowe i miejskie, g) egzekwowanie od Projektantów pełnienia obowiązków nadzoru autorskiego, h) informowanie na bieżąco Zamawiającego o powodach wszczęcia procedur zmierzających do zawarcia umów z podaniem wszystkich warunków i koliczności temu towarzyszącym, przygotowywanie aneksów do zawartych przez Zamawiającego umów na prace projektowe i realizacje robót oraz czynny udział w ewentualnych negocjacjach, i) uzyskanie od Wykonawcy dokumentacji powykonawczej wraz z potwierdzonymi przez Projektanta zmianami w stosunku do projektu budowlanego oraz kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego, j) przeprowadzenie odbioru końcowego obiektu oraz opracowanie opinii dotyczących wad obiektu uznanych za nie nadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia wykonawcy z określeniem utraty wartości robót i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty oraz rozliczenie inwestycji, k) zawiadomienie o zakończeniu budowy i przygotowanie dokumentów do zgłoszenia przez Zamawiającego obiektu do użytkowania, l) udzielanie niezbędnych konsultacji w czasie okresu gwarancyjnego, B. Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego w zakresie wymaganym przez przepisy Prawa budowlanego. Zakres usługi obejmuje: a) wymagane prawem budowlanym i zawartą umową czynności związane z przyjęciem obowiązków inwestora zastępczego, a w szczególności dokumentacji technicznej . b) bieżący nadzór techniczny nad prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym przede wszystkim kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów oraz ich zgodności z dokumentacją techniczną i obowiązującymi przepisami oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, c) sukcesywne sprawdzanie i odbiór elementów robót, instalacji i urządzeń, w tym elementów ulegających zakryciu, d) sprawdzenie i wyegzekwowanie od wykonawców wymaganych dokumentów, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, świadectw jakości materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem, e) kontrola zaawansowania robót, ich ilości i jakości oraz potwierdzanie faktur do celów rozliczeniowych z uwzględnieniem ustaleń zawartych w umowach o realizacji i przedstawianie ich Zamawiającemu do akceptacji, f) nadzorowanie kompletowania prowadzonej przez Generalnego Wykonawcę dokumentacji powykonawczej , g) potwierdzanie rysunków powykonawczych opracowanych przez wykonawców, h) udział w odbiorze końcowym, jak i każdego z etapów, łącznie z przygotowaniem protokółu odbioru poszczególnych etapów jak i końcowego, i) nadzór nad usuwaniem przez Wykonawcę usterek i sporządzanie odpowiednich protokółów. Charakterystyka planowanej inwestycji: Obiekt użyteczności publicznej o charakterze zabytkowym o powierzchni okołó 14 tysm.kw w którym podlegać będzie generalnej renowacji sala widowiskowa i scena, cała elewacja, wymiana posadzek i podłóg z desek na scenie i malarnii i montowni dekoracji ,rozbudowa systemu DSO,inspicjenta,system gaszenia pożaru gazem,instalacja oddymiania klatek schodowych,wydzielenie pożarowe klatek schodowych,renowacja garderób,odgrzybienie i izolacja pionowa i pozioma podpiwniczeń,wymiana foteli na widowni,konstrukcji świetlika dachowego nad malarnią i wymiana kopułek (naświetli) nad innymi pomieszczeniami, wykoanie izolacji na kanałach wentylacyjnych i wyposażenie ich w klapy ppoż. Decyzja nr 202/Ś/2010 pozwolenia na budowę z 01.04.2010 r...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJEWÓDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOJEWÓDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
- Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., ul. 17 Stycznia 13, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 181170,00
Oferta z najniższą ceną: 181170,00 / Oferta z najwyższą ceną: 181170,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.