Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-06
Olsztyn: Wykonanie modernizacji obiektów Komendy Powiatowej Policji w Kętrzynie przy ulicy Wojska Polskiego 5
Numer ogłoszenia: 135005 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax 089 5225205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji obiektów Komendy Powiatowej Policji w Kętrzynie przy ulicy Wojska Polskiego 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, obejmujące remont dachu i elewacji oraz roboty remontowe wewnątrz budynku biurowego i budynków towarzyszących Komendy Powiatowej Policji w Kętrzynie przy ulicy Wojska Polskiego 5. Zamawiane roboty budowlane prowadzone będą w działającym (czynnym) obiekcie administracyjnym, w związku z tym w ofercie należy uwzględnić konieczność dostosowania prowadzonych prac do wymagań Zamawiającego w zakresie organizacji i specyfiki pracy urzędu, jak również ewentualność pracy Wykonawcy po godzinach urzędowania. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w przedmiarach robót załączonych do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.11 - Posterunki policji Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium 7.000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegac sie wykonawcy, którzy spełniaja nastepujace warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej, polegającej na wykonaniu remontu lub modernizacji obiektu użyteczności publicznej o wartości brutto wykonanych robót powyżej 400.000,00 PLN; b) dysponują osobą posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe: - Kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. sa ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100. 000,00 PLN 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( wg Załącznika do SIWZ) wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia określone w przepisach prawa budowlanego odpowiednio do zakresu przedmiotu zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie odpowiednich uprawnień budowlanych odpowiednio do przedmiotu zamówienia wraz z kopią aktualnego wpisu na listę samorządu zawodowego, aktualny na dzień składania ofert). Zamawiający wymaga, na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578), aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą specjalności budowlane odpowiednio do zakresu przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych -minimum 1 robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 400 000 tysięcy złotych brutto, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, końcowe protokoły odbiorów robót potwierdzające ich wykonanie bez wad, itp.) - zgodnie ze wzorem załącznika do SIWZ. Dla Zamawiającego roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia są to roboty polegające na: wykonaniu remontu lub modernizacji obiektu użyteczności publicznej 5. Polisa, a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 PLN, aktualna na dzień składania ofert wraz z pisemnym zobowiązaniem do uaktualnienia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotowego zamówienia i dostarczenia jego kopii Zamawiającemu w terminie do 3 dni przed upływem tego terminu. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji ul. Partyzantów 6-8 10-521 Olsztyn pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat) ul. Pstrowskiego 3 10-049 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Rewitalizacja elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku przy ul. Prawocheńskiego 1 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do ZSO nr 3 w Olsztynie
- Zamiana źródła zasilania w energię cieplną w budynku I/ZUS w Ełku i I/ZUS w Bartoszycach oraz wykonanie w okresie obowiązywania umowy gwarancyjnych przeglądów technicznych dla zamontowanych urządzeń.
- SZP.221-9.2024 Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku
- Wykonanie drzwi wejściowych oraz ewakuacyjnych wraz z montażem w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Olsztynie
- "Remont dachu budynku nr 6 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kominów i pokrycia dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych na dwóch budynkach mieszkalnych wielorodzinnych (...) przy ul. Zgorzelickiej 43 w Tomaszowie Maz.
- Remont i przebudowa pomieszczenia administracyjnego
- Prace budowlane w zabytkowej Parowozowni
- Wykonanie remontu ogrodzenia Skweru Ormiańskiego przy ul. Powsińskiej w dzielnicy Mokotów
- Kamienne piwnice przyrynkowe w Jaśliskach Gminy Jaśliska
- Modernizacja i doposażenie oczyszczalni ścieków w Nowym Pilczynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.