Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-18
Wrocław: Rozbudowa urządzeń aktywnych LAN w Urzędzie Miejskim Wrocławia
Numer ogłoszenia: 135061 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa urządzeń aktywnych LAN w Urzędzie Miejskim Wrocławia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozbudowa urządzeń aktywnych LAN ma na celu doposażenie węzłów dostępowych, węzłów rdzenia sieci LAN Urzędu Miejskiego Wrocławia. 2. Na przedmiot zamówienia składają się w szczególności: 2.1 dostawa oprogramowania, urządzeń, opieki serwisowej: 2.1.1 Cat 6500 Supervisor 720 with 2 ports 10GbE and MSFC3 PFC3C (2szt.); 2.1.2 C6K 8 port 10 Gigabit Ethernet module with DFC3C (req. X2) - 2szt.; 2.1.3 Cat6500 48-port 10/100/1000 GE Mod: fabric enabled, RJ-45 - 4szt.; 2.1.4 Catalyst 6500 Dist Fwd Card for WS-X67xx modules - 4szt.; 2.1.5 High Speed Fan Tray, Spare for Catalyst 6506, spare - 2szt.; 2.1.6 10GBASE-SR X2 Module - 3 szt.; 2.1.7 10GBASE-ER X2 Module - 1 szt.; 2.1.8 10GBASE-SR XENPAK Module - 1 szt.; 2.1.9 10GBASE-ER XENPAK Module with DOM support -1 szt.; 2.1.10 Cisco CAT6000-VSS720 IOS ADVANCED IP SERVICES SSH - 2 szt.; 2.1.11 Catalyst 6500 Enhanced 4-slot chassis,5RU,no PS,no Fan Tray - 2 szt.; 2.1.12 High-Speed Fan Module for 7604/6504-E - 2szt.; 2.1.13 2700W AC Power Supply for Cisco 7604/6504-E -4szt.; 2.1.14 Catalyst 3750E 48 10/100/1000+2*10GE(X2),265W,IPB s/w - 2 szt.; 2.1.15 Cisco TwinGig Converter Module - 4 szt.; 2.1.16 1000BASE-T SFP - 4 szt.; 2.1.17 Opieka serwisowa 8x5XNBD dla Catalyst 3750E 48 - 2szt.; 2.1.18 Opieka serwisowa 8x5XNBD dla Catalyst 6504-E - 2szt. 2.2 wdrożenie proponowanego rozwiązania poprzez zainstalowanie oprogramowania i urządzeń we wskazanych lokalizacjach, konfiguracja rozwiązania umożliwiająca prawidłowe funkcjonowanie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego; 2.3 świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji. 3. Zamawiający dopuszcza dostawę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Urządzenia wchodzące w skład oferowanego rozwiązania powinny pochodzić od jednego producenta. W przypadku oferowania urządzeń różnych producentów należy dołączyć oświadczenia o pełnej wzajemnej kompatybilności oraz oświadczenia o współpracy ich autoryzowanych placówek serwisowych w zakresie usuwania problemów powstających na styku rozwiązań.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15.000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w obcej, wymienialnej walucie. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia oferty wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości przez cały okres związania ofertą, uwzględniając wahania kursu walut. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK 1 O/Wrocław nr 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289 - dla podmiotów krajowych i Bank Zachodni WBK 1 O/Wrocław, ul. Rynek 9/11, 50 - 950 Wrocław kod swift: WBKPPLPR, nr iban: PL 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289 - dla podmiotów zagranicznych, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Gwarancję i poręczenia należy wystawiać na: Gminę Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław i zdeponować w Likwidaturze Wydziału Księgowości Urzędu Miejskiego przy ul. Sukiennice 10, w pok. nr 5a. 5. W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą, oryginał gwarancji należy przesłać na adres: Kasa Wydział Księgowości Urzędu Miejskiego Wrocławia, ul. Sukiennice 10, 50-107 Wrocław, pok. nr 5a. 6. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwróci - z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10. Złożenie powyższego wniosku przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania lub którego oferta została odrzucona jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, z powodu wykluczenia ich z postępowania (lub odrzucenia ofert), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność ich wykluczenia (lub odrzucenia ich ofert).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia - kontrakty, polegające na dostawie, instalacji i konfiguracji urządzeń aktywnych infrastruktury LAN/WAN, na kwotę o wartości min. 450.000 zł brutto dla każdego z kontraktów; 3. dysponują lub będą dysponować tj. przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej trzech osób, z których co najmniej dwie posiadają kwalifikacje inżynierskie w zakresie instalacji i konfiguracji oferowanego sprzętu, potwierdzone certyfikatem producenta tego sprzętu ( z podaniem informacji o stosownym dokumencie potwierdzającym posiadanie wskazanych powyżej kwalifikacji ). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w formie oryginału: 1. oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - w formie kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę: 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz wykonanych z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), co najmniej dwóch zamówień - kontraktów, polegających na dostawie, instalacji i konfiguracji urządzeń aktywnych infrastruktury LAN/WAN, na kwotę o wartości min. 450.000 zł brutto dla każdego z kontraktów. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w ww. wykazie, np. listy referencyjne. 4. wykaz co najmniej trzech osób przeznaczonych do wykonania przedmiotowego zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, z których co najmniej dwie posiadają kwalifikacje inżynierskie w zakresie instalacji i konfiguracji oferowanego sprzętu, potwierdzone certyfikatem producenta tego sprzętu, z podaniem informacji o stosownym dokumencie potwierdzającym posiadanie wskazanych powyżej kwalifikacji, a także o zakresie wykonywanych przez nie czynności. W wykazie należy określić sposób dysponowania poszczególnymi osobami. 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt A) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt A), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt B) stosuje się odpowiednio. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) Oświadczenie wymienione w pkt. 1, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie ). 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie - dokument wymieniony w pkt 2. 3) Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą złożyć wspólnie wykazy wymienione w pkt. 3, a także w pkt. 4 ( wykazy te wystarczy dołączyć odpowiednio w formie jednego dokumentu dotyczącego wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wtedy należy wskazać w tzw. (uwagach), którego Wykonawcy i w jakim zakresie te dokumenty dotyczą. Dla dokumentu wymienionego w pkt. 3 oraz dokumentu wymienionego w pkt. 4 spełnianie warunków będzie oceniane łącznie ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych, al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 234.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych, al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 234.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztowej do zadania pn. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w Oddziale ZUS we Wrocławiu ul. Pretficza 11
- Modernizacja mobilnego aparatu RTG Mozart TomoSpec
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach zabudowanych mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Wrocław - rejony J,K,C,L.
- Opracowanie studium wykonalności elektryfikacji linii kolejowej nr 326 na odcinku Wrocław Zakrzów - Trzebnica
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Dostawa sprzętów, systemów i oprogramowań w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Gąbina"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Raciążu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz monitorów interaktywnych zaplanowanych na potrzeby 3 szkół podstawowych w gminie Studzienice"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu sieciowego i oprogramowania umożliwiającego budowę i obsługę sieci SD-WAN w Centrali i w Sekcjach Zamiejscowych KOWR
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część pierwsza
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.