eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Studzienice"Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz monitorów interaktywnych zaplanowanych na potrzeby 3 szkół podstawowych w gminie Studzienice"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz monitorów interaktywnych zaplanowanych na potrzeby 3 szkół podstawowych w gminie Studzienice"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Studzienice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Studzienice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaszubska

1.5.2.) Miejscowość: Studzienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-143

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@studzienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz monitorów interaktywnych zaplanowanych na potrzeby 3 szkół podstawowych w gminie Studzienice"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-254deb4a-4b9d-4d74-8a0e-57c49cc7da66

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00571864/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz monitorów interaktywnych zaplanowanych na potrzeby 3 szkół podstawowych w gminie Studzienice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Edukacja włączająca w Gminie Studzienice” oraz „Szkoła na medal w Gminie Studzienice” współfinansowane ze środków EFS+, Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+), Działania 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa (w zakresie projektów dotyczących edukacji włączającej ogólnej) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-254deb4a-4b9d-4d74-8a0e-57c49cc7da66

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:
• przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest bezpłatna i dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
• ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Gminy Studzienice): https://epuap.gov.pl/wps/portal, Skrzynka ESP -
510rl0qonl
• poczty elektronicznej e-mail: zamowienia_publiczne@studzienice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11. Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem korespondencji elektronicznej (inna niż oferta
Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pomocą poczty elektronicznej, email:
zamowienia_publiczne@studzienice.pl.
12. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz
udostępnionego przez portal e-Zamowienia (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie
może być szyfrowana.
13. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie eZamowienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
14. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
16. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamowienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamowienia.
17. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy eZamowienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
18. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
• W zakresie procedury przetargowej oraz przedmiotu zamówienia – Paulina Brzeska, e-mail: zamowienia_publiczne@studzienice.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Studzienice, realizujący zadania przez Urząd Gminy Studzienice z siedzibą przy ul. Kaszubskiej 9, 77-143 Studzienice,
 inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Studzienice jest Pan Marek Puś, kontakt: marek.pus@cbi24.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz monitorów interaktywnych zaplanowanych na potrzeby 3 szkół podstawowych w gminie Studzienice” nr RI.271.17.2024.PB,
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji w/w postępowania z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.17.2024.PB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część nr 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i osprzętem oraz monitorów interaktywnych do szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Studzienice (zakup realizowany w ramach projektów „Edukacja włączająca w Gminie Studzienice oraz „Szkoły na medal w Gminie Studzienice”)
4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, zapakowany w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE – jeżeli są wymagane).
5. Dostarczone produkty muszą spełniać wymogi zasad horyzontalnych równości szans i niedyskryminacji, w tym w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz uniwersalnego projektowania (projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników), co pozwoli tym osobom na korzystanie z nich na zasadzie równości z innymi osobami i będzie oparte o ile to możliwe na następujących regułach:
➢ równe szanse dla wszystkich,
➢ elastyczność w użytkowaniu,
➢ prostota i intuicyjność w użyciu,
➢ postrzegalność informacji,
➢ tolerancja na błędy,
➢ niewielki wysiłek fizyczny podczas użytkowania,
➢ rozmiar i przestrzeń wystarczające do użytkowania,
➢ percepcja równości (projekt powinien minimalizować możliwość postrzegania indywidualnego jako dyskryminujące).
6. Dokumentami regulującymi kwestie dostępności są: Standardy dostępności dla polityk spójności 2021-2027, które stanowią załącznik nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
7. Koszt dostawy, przygotowania sprzętu, montażu (jeżeli wymagany) należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
8. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 100 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
10. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą Załącznik nr 2 – Pomocnicze zestawienie cenowe. Wykonawca zobowiązany jest spełnić wymagane minimalne lub równoważne parametry określone w Załączniku nr 2 do SWZ.
11. Zamawiający realizuje przedmiotowe zamówienia w ramach dofinansowania Projektów: „Edukacja włączająca w Gminie Studzienice” oraz „Szkoły na medal w Gminie Studzienice” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+), Działania 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa (w zakresie projektów dotyczących edukacji włączającej ogólnej) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty (dla wszystkich części) zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria:

Cena (C) – 90 %
„Aspekty społeczne” (S) – 10 %

Punkty przyznane za kryterium: „Cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C – ilość punktów = (najniższa oferowana cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x 100 x 90%

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Punkty przyznane za kryterium: „Aspekty społeczne” (S) będą liczone w następujący sposób:
Wykonawca otrzyma 10 pkt jeżeli wykaże, że przez cały okres trwania umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w wymiarze minimum 1/4 etatu, do czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy. Umowa o pracę zostanie zawarta nie wcześniej w dniu ogłoszenia o zamówieniu oraz nie później niż w dniu zawartej umowy Zamawiającego z Wykonawcą i będzie utrzymana minimum do momentu zrealizowania przedmiotu zamówienia tj. do protokolarnego odbioru danej części zamówienia.
Wykonawca otrzyma 0 pkt w przypadku, gdy nie zadeklaruje zatrudnienia osoby bezrobotnej o której mowa w pkt a).
Wykonawca podaje aspekty społeczne w interaktywnym formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w pomocniczym zestawieniu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku braku w formularzu ofertowym i pomocniczym zestawieniu cenowym deklaracji ze strony wykonawcy, dotyczącej zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt a) zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.
Ogólna liczba punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:

P = C + S

gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie za cenę,
S– liczba punktów przyznanych danej ofercie za „aspekty społeczne”.

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonych
w SWZ.
Jeżeli będą oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty – do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 11, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część nr 2: Zakup i dostawa interaktywnej podłogi na potrzeby zajęć wyrównawczo-terapeutyczno-rozwojowych prowadzonych na rzecz uczniów objętych edukacją w Szkole Podstawowej im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach, w Szkole Podstawowej im. Obrońców Polskości na Ziemi Ugoskiej w Ugoszczy oraz w Szkole Podstawowej im. TOW Gryf Pomorski w Półcznie (zakup realizowany w ramach projektu „Edukacja włączająca w Gminie Studzienice”)
Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, zapakowany w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE – jeżeli są wymagane).
5. Dostarczone produkty muszą spełniać wymogi zasad horyzontalnych równości szans i niedyskryminacji, w tym w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz uniwersalnego projektowania (projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników), co pozwoli tym osobom na korzystanie z nich na zasadzie równości z innymi osobami i będzie oparte o ile to możliwe na następujących regułach:
➢ równe szanse dla wszystkich,
➢ elastyczność w użytkowaniu,
➢ prostota i intuicyjność w użyciu,
➢ postrzegalność informacji,
➢ tolerancja na błędy,
➢ niewielki wysiłek fizyczny podczas użytkowania,
➢ rozmiar i przestrzeń wystarczające do użytkowania,
➢ percepcja równości (projekt powinien minimalizować możliwość postrzegania indywidualnego jako dyskryminujące).
6. Dokumentami regulującymi kwestie dostępności są: Standardy dostępności dla polityk spójności 2021-2027, które stanowią załącznik nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
7. Koszt dostawy, przygotowania sprzętu, montażu (jeżeli wymagany) należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
8. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 100 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
10. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą Załącznik nr 2 – Pomocnicze zestawienie cenowe. Wykonawca zobowiązany jest spełnić wymagane minimalne lub równoważne parametry określone w Załączniku nr 2 do SWZ.
11. Zamawiający realizuje przedmiotowe zamówienia w ramach dofinansowania Projektów: „Edukacja włączająca w Gminie Studzienice” oraz „Szkoły na medal w Gminie Studzienice” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+), Działania 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa (w zakresie projektów dotyczących edukacji włączającej ogólnej) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty (dla wszystkich części) zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria:

Cena (C) – 90 %
„Aspekty społeczne” (S) – 10 %

Punkty przyznane za kryterium: „Cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C – ilość punktów = (najniższa oferowana cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x 100 x 90%

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Punkty przyznane za kryterium: „Aspekty społeczne” (S) będą liczone w następujący sposób:
Wykonawca otrzyma 10 pkt jeżeli wykaże, że przez cały okres trwania umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w wymiarze minimum 1/4 etatu, do czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy. Umowa o pracę zostanie zawarta nie wcześniej w dniu ogłoszenia o zamówieniu oraz nie później niż w dniu zawartej umowy Zamawiającego z Wykonawcą i będzie utrzymana minimum do momentu zrealizowania przedmiotu zamówienia tj. do protokolarnego odbioru danej części zamówienia.
Wykonawca otrzyma 0 pkt w przypadku, gdy nie zadeklaruje zatrudnienia osoby bezrobotnej o której mowa w pkt a).
Wykonawca podaje aspekty społeczne w interaktywnym formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w pomocniczym zestawieniu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku braku w formularzu ofertowym i pomocniczym zestawieniu cenowym deklaracji ze strony wykonawcy, dotyczącej zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt a) zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.
Ogólna liczba punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:

P = C + S

gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie za cenę,
S– liczba punktów przyznanych danej ofercie za „aspekty społeczne”.

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonych
w SWZ.
Jeżeli będą oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty – do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 11, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część nr 3: Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, kopiarka) na potrzeby wydruku i kserowania materiałów i zadań na zajęcia realizowane na rzecz uczniów objętych edukacją w Szkole Podstawowej im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach, w Szkole Podstawowej im. Obrońców Polskości na Ziemi Ugoskiej w Ugoszczy oraz w Szkole Podstawowej im. TOW Gryf Pomorski w Półcznie (zakup realizowany w ramach projektu „Szkoły na medal w Gminie Studzienice”)
4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, zapakowany w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE – jeżeli są wymagane).
5. Dostarczone produkty muszą spełniać wymogi zasad horyzontalnych równości szans i niedyskryminacji, w tym w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz uniwersalnego projektowania (projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników), co pozwoli tym osobom na korzystanie z nich na zasadzie równości z innymi osobami i będzie oparte o ile to możliwe na następujących regułach:
➢ równe szanse dla wszystkich,
➢ elastyczność w użytkowaniu,
➢ prostota i intuicyjność w użyciu,
➢ postrzegalność informacji,
➢ tolerancja na błędy,
➢ niewielki wysiłek fizyczny podczas użytkowania,
➢ rozmiar i przestrzeń wystarczające do użytkowania,
➢ percepcja równości (projekt powinien minimalizować możliwość postrzegania indywidualnego jako dyskryminujące).
6. Dokumentami regulującymi kwestie dostępności są: Standardy dostępności dla polityk spójności 2021-2027, które stanowią załącznik nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
7. Koszt dostawy, przygotowania sprzętu, montażu (jeżeli wymagany) należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
8. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 100 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
10. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą Załącznik nr 2 – Pomocnicze zestawienie cenowe. Wykonawca zobowiązany jest spełnić wymagane minimalne lub równoważne parametry określone w Załączniku nr 2 do SWZ.
11. Zamawiający realizuje przedmiotowe zamówienia w ramach dofinansowania Projektów: „Edukacja włączająca w Gminie Studzienice” oraz „Szkoły na medal w Gminie Studzienice” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+), Działania 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa (w zakresie projektów dotyczących edukacji włączającej ogólnej) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).

4.2.6.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

30232110-8 - Drukarki laserowe

30216110-0 - Skanery komputerowe

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty (dla wszystkich części) zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria:

Cena (C) – 90 %
„Aspekty społeczne” (S) – 10 %

Punkty przyznane za kryterium: „Cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C – ilość punktów = (najniższa oferowana cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x 100 x 90%

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Punkty przyznane za kryterium: „Aspekty społeczne” (S) będą liczone w następujący sposób:
Wykonawca otrzyma 10 pkt jeżeli wykaże, że przez cały okres trwania umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w wymiarze minimum 1/4 etatu, do czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy. Umowa o pracę zostanie zawarta nie wcześniej w dniu ogłoszenia o zamówieniu oraz nie później niż w dniu zawartej umowy Zamawiającego z Wykonawcą i będzie utrzymana minimum do momentu zrealizowania przedmiotu zamówienia tj. do protokolarnego odbioru danej części zamówienia.
Wykonawca otrzyma 0 pkt w przypadku, gdy nie zadeklaruje zatrudnienia osoby bezrobotnej o której mowa w pkt a).
Wykonawca podaje aspekty społeczne w interaktywnym formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w pomocniczym zestawieniu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku braku w formularzu ofertowym i pomocniczym zestawieniu cenowym deklaracji ze strony wykonawcy, dotyczącej zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt a) zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.
Ogólna liczba punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:

P = C + S

gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie za cenę,
S– liczba punktów przyznanych danej ofercie za „aspekty społeczne”.

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonych
w SWZ.
Jeżeli będą oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty – do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 11, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część nr 4: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania jako wyposażenie terminalowej pracowni komputerowej tworzonej na potrzeby zajęć w ramach koła informatycznego realizowanych na rzecz uczniów objętych edukacją w Szkole Podstawowej im. Obrońców Polskości na Ziemi Ugoskiej w Ugoszczy (zakup realizowany w ramach projektu „Szkoły na medal w Gminie Studzienice”)
4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, zapakowany w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE – jeżeli są wymagane).
5. Dostarczone produkty muszą spełniać wymogi zasad horyzontalnych równości szans i niedyskryminacji, w tym w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz uniwersalnego projektowania (projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników), co pozwoli tym osobom na korzystanie z nich na zasadzie równości z innymi osobami i będzie oparte o ile to możliwe na następujących regułach:
➢ równe szanse dla wszystkich,
➢ elastyczność w użytkowaniu,
➢ prostota i intuicyjność w użyciu,
➢ postrzegalność informacji,
➢ tolerancja na błędy,
➢ niewielki wysiłek fizyczny podczas użytkowania,
➢ rozmiar i przestrzeń wystarczające do użytkowania,
➢ percepcja równości (projekt powinien minimalizować możliwość postrzegania indywidualnego jako dyskryminujące).
6. Dokumentami regulującymi kwestie dostępności są: Standardy dostępności dla polityk spójności 2021-2027, które stanowią załącznik nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
7. Koszt dostawy, przygotowania sprzętu, montażu (jeżeli wymagany) należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
8. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 100 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
10. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą Załącznik nr 2 – Pomocnicze zestawienie cenowe. Wykonawca zobowiązany jest spełnić wymagane minimalne lub równoważne parametry określone w Załączniku nr 2 do SWZ.
11. Zamawiający realizuje przedmiotowe zamówienia w ramach dofinansowania Projektów: „Edukacja włączająca w Gminie Studzienice” oraz „Szkoły na medal w Gminie Studzienice” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+), Działania 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa (w zakresie projektów dotyczących edukacji włączającej ogólnej) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

30231100-8 - Terminale komputerowe

48820000-2 - Serwery

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty (dla wszystkich części) zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria:

Cena (C) – 90 %
„Aspekty społeczne” (S) – 10 %

Punkty przyznane za kryterium: „Cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C – ilość punktów = (najniższa oferowana cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x 100 x 90%

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Punkty przyznane za kryterium: „Aspekty społeczne” (S) będą liczone w następujący sposób:
Wykonawca otrzyma 10 pkt jeżeli wykaże, że przez cały okres trwania umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w wymiarze minimum 1/4 etatu, do czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy. Umowa o pracę zostanie zawarta nie wcześniej w dniu ogłoszenia o zamówieniu oraz nie później niż w dniu zawartej umowy Zamawiającego z Wykonawcą i będzie utrzymana minimum do momentu zrealizowania przedmiotu zamówienia tj. do protokolarnego odbioru danej części zamówienia.
Wykonawca otrzyma 0 pkt w przypadku, gdy nie zadeklaruje zatrudnienia osoby bezrobotnej o której mowa w pkt a).
Wykonawca podaje aspekty społeczne w interaktywnym formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w pomocniczym zestawieniu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku braku w formularzu ofertowym i pomocniczym zestawieniu cenowym deklaracji ze strony wykonawcy, dotyczącej zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt a) zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.
Ogólna liczba punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:

P = C + S

gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie za cenę,
S– liczba punktów przyznanych danej ofercie za „aspekty społeczne”.

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonych
w SWZ.
Jeżeli będą oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty – do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 11, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
2. Przedmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Dla części nr 1:
a) Oświadczenie wykonawcy lub producenta sprzętu o udzieleniu gwarancji na:
 laptopa na okres minimum 24 miesięcy
 monitory multimedialne/interaktywne na okres minimum 36 miesięcy
 komputery AIO – uczniowski wraz z oprogramowaniem na okres minimum 36 miesięcy
 komputer AIO – nauczycielski wraz z oprogramowaniem na okres minimum 36 miesięcy
b) Oświadczenie wykonawcy (lub jego przedstawiciela w Polsce) potwierdzające, że serwis sprzętów będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta (w stosunku do laptopa, monitorów multimedialnych/interaktywnych oraz komputerów AIO)
2) Dla części nr 2:
a) Oświadczenie wykonawcy lub producenta sprzętu o udzieleniu gwarancji na: Podłogi interaktywne na okres minimum 24 miesięcy
b) Oświadczenie wykonawcy (lub jego przedstawiciela w Polsce) potwierdzające, że serwis sprzętów będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta.
3) Dla części nr 3:
a) Oświadczenie wykonawcy lub producenta sprzętu o udzieleniu gwarancji na: Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka) na okres
minimum 24 miesięcy
b) Oświadczenie wykonawcy (lub jego przedstawiciela w Polsce) potwierdzające, że serwis sprzętów będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta.
c) Kartę katalogową producenta urządzenia wskazującą jednoznacznie oferowany model.
4) Dla części nr 4:
a) Oświadczenie wykonawcy lub producenta sprzętu o udzieleniu gwarancji na:
- Serwer do obsługi pracowni terminalowej na okres minimum 36
miesięcy
- Urządzenia dostępowego typu terminalowego na okres minimum 36 miesięcy
- Urządzenie UPS zapewniające wysoki poziom ochrony na okres
minimum 24 miesięcy
- Monitory na okres minimum 36 miesięcy
- Klawiatury standard na okres minimum 24 miesięcy
- Myszy optyczne na okres minimum 24 miesięcy
- Jednostkę centralną nauczyciela komputer stacjonalny typu All in One
na okres 36 miesięcy świadczonej na miejscu u klienta
- Przełączniki sieciowe na okres 36 miesięcy, produkty muszą
pochodzić z Polskiego kanału dystrybucji z obsługą zgłoszeń
gwarancyjnych w Polsce
- Urządzenie sieciowe na okres 24 miesięcy,
b) Oświadczenie producenta sprzętu lub dystrybutora, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych (dla serwera do obsługi pracowni terminalowej, urządzenia UPS, urządzenia dostępowego typu terminalowego, jednostki centralnej nauczyciela – komputer stacjonarny typu All in One) oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelki zobowiązania związane z serwisem.
c) Oświadczenie producenta serwera o możliwości jednoczesnej pracy do 30 użytkowników terminalowych (dla serwera do obsługi pracowni terminalowej)
d) Certyfikaty/standardy ( dla jednostki centralnej nauczyciela – komputer stacjonalny typu All in One)
- Certfikat ISO9001 dla producenta sprzętu
- Deklaracja zgodności CE
- Certyfikat EPEAT min. Silver dla Polski – wydruk ze strony https://epeat.net
e) Deklaracja wieczystości producenta urządzeń dostępowych typu
terminalowego – architektura sprzętowa - SoC

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) pomocnicze zestawienie cenowe do formularza interaktywnego – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ;
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ;
3) oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – zgodnie ze wzorem stanowiącym
Załącznik nr 5 do SWZ;
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, w tym pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
5) przedmiotowe środki dowodowe.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w Umowie w niżej określonym zakresie, w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
1) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 ust. 1:
a) jest niemożliwe wskutek działania siły wyższej, o okres działania siły wyższej oraz okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej,
b) jest niemożliwe z przyczyn, za które Zamawiający ponosi odpowiedzialność, o okres trwania tych przyczyn,
c) w przypadku braku produkcji lub wstrzymania produkcji materiałów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia, o okres trwania tych przyczyn,
3) zmiana postanowień umowy co do zakresu świadczenia Wykonawcy w sytuacji:
a) zaistnieniem nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy okoliczności powodujących niecelowość, zbędność, czy bezzasadność realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia lub interesu Zamawiającego.
3. Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy w przypadku zaistnienia innych przesłanek, o których mowa w art. 455 Prawo zamówień publicznych.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamowienia. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. 3. Instrukcja składania oferty na platformie e-zamowienia: https://ezamowienia.gov.pl/filmy/skladanie-przez-wykonawce%CC%A8-formularza-ofertowego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.