To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-30
Opole: Przetarg nieograniczony na Dostawę mebli dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu.
Numer ogłoszenia: 135112 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111904 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4552979, faks 077 4552979 wew. 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Dostawę mebli dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do budynku Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu ul. Głogowska 27, 45-315 Opole. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt aranżacji i wyposażenia pomieszczeń w budynku siedziby WODIP ul. Głogowska 27, 45-315 Opole autorstwa mgr inż. Ewlina Grot AE STUDIO ARCHITEKTONICZNE Ewelina Grot ul. Żeromskiego 4a/5 49-100 Niemodlin składający się z następujących elementów: a) część opisowa opis techniczny wyposażenia meblowego załącznik nr 1a do SIWZ b) część graficzna rzut parteru załącznik nr 1b do SIWZ c) część graficzna rzut I piętra załącznik nr 1c do SIWZ d) kosztorys z wykazem mebli i wyposażenia załącznik nr 1d do SIWZ 3 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) dostawa mebli łącznie z wniesieniem oraz montażem mebli; b) wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy tj. od dnia przekazania mebli do eksploatacji. c) Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 1,5 cm od wszystkich podanych w Opisie Technicznym Wyposażenia Meblowego wymiarów zewnętrznych mebli / zestawów meblowych (tolerancja nie dotyczy elementów konstrukcyjnych i grubości płyty). d) Zamawiający potwierdzi Wykonawcy wybraną kolorystykę na etapie zawarcia umowy. e) W przypadku, gdy w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia użyte zostały nazwy i oznaczenia producentów lub konkretnych produktów, ma to na celu jak najdokładniejsze określenie elementów, modeli i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia - Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego, równoważnego asortymentu, pod warunkiem posiadania przez niego nie gorszych parametrów. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnego asortymentu, Zamawiający ustanawia obowiązek udowodnienia równoważności tzn.: należy przedstawić dokładny opis zastosowanych rozwiązań równoważnych w zakresie technologicznym i jakościowym. Jakość zastosowanych materiałów równoważnych należy udokumentować odpowiednimi zaświadczeniami potwierdzającymi, że zastosowane materiały są zgodne z normami i wymaganiami jakie Zamawiający określił dla każdego rodzaju mebla. f) Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, meble seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.12.00 - Stoły 39.12.11.00 - Biurka 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.13.00 - Szafy 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.11.31.00 - Fotele 39.15.10.00 - Meble różne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIGMA Sp. z o.o., ul. Niemodlińska 87, 45-864 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 296869,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 315270,05
Oferta z najniższą ceną: 315270,05 / Oferta z najwyższą ceną: 315270,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa energii elektrycznej
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
- TP.D.ZMN.01.25_Zakup wraz z dostawą generatorów radionuklidowych 99m-Tc, radiofamaceutyków do diagnostyki i terapii oraz zestawów do znakowania technetem
- Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Świadczenie usług transportu osób
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 401 Żłobizna
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-135/24 Dostawa z wniesieniem foteli biurowych i krzeseł na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem fotela do pracy przy komputerze
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ w ramach projektu: "Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina" w ZSBiKZ w Koninie
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz robót dla zadania "Modernizacja i wyposażenie sal dydaktycznych oraz bezpiecznego miejsca do samodzielnej nauki biblioteki WNM w Katowicach".
- Dostawa wyposażenia i mebli, sprzętu i pomocy dydaktycznych niezbędnego do realizacji działań w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRĘ - projekt edukacyjny dla szkół wiejskich gminy Debrzno"
- "Remont pomieszczeń studia radiowego oraz budowa wentylacji mechanicznej wraz z wyrzutnią terenową w budynku Radio Poznań - dostawa systemu teletechnicznego jego instalacja i konfiguracja"
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.