To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-20
Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI. Znak sprawy SZP/380/40/2015
Numer ogłoszenia: 13514 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320902 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI. Znak sprawy SZP/380/40/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI Opis części zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 pakiety. Asortyment został dokładnie opisany w załącznikach Nr 2, tj. w załączniku od numeru 2 do numeru 11., czyli w formularzach asortymentowo - cenowych: PAKIET I - ŚRODKI DO HIGIENICZNEJ DEZYNFEKCJI RĄK (Załączniki Nr 2, 2.1) PAKIET II - ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK ORAZ PIELĘGNACJA SKÓRY, BŁON ŚLUZOWYCH I RAN (Załączniki Nr 3 , 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9) PAKIET III - PREPARATY DO MYCIA, DEZYNFEKCJI SKÓRY ORAZ PIELĘGNACJI RĄK (Załączniki Nr 4 , 4.1, 4.2, 4.3) PAKIET IV - DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI DUŻYCH (Załączniki Nr 5, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7, 5.8) PAKIET V - DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI SZPITALNYCH (Załączniki Nr 6 , 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5) PAKIET VI- ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU WIELOKROTNEGO UŻYTKU (Załączniki Nr 7 , 7.1, 7.2, 7.3) PAKIET VII - DEZYNFEKCJA ENDOSKOPÓW, SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI (Załączniki Nr 8 , 8.1, 8.2, 8.3, 8.4) PAKIET VIII - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI INNE (Załączniki Nr 9 , 9.1, 9.2, 9.3) PAKIET IX - AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 1 - Załącznik nr 10 PAKIET X - AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 2 - Załącznik nr 11 Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być uwzględnione wszystkie pozycje asortymentowe. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w poszczególnym pakiecie spowoduje odrzucenie oferty przetargowej. Termin i realizacja zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut z dopiskiem Apteka Szpitalna. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 12 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalnym terminem dostawy to pięć dni roboczych. 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Apteki Szpitalnej lub inna upoważniona osoba. 7.Towar dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. nr 144, poz. 1216). 8.Termin ważności dostarczonego towaru będzie wynosił minimum 6 miesięcy od daty każdorazowej dostawy. Ewentualne krótsze terminy ważności będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym. 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 10.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo - prawnych. 11.ZAMAWIAJĄCY zwraca się z prośbą do WYKONAWCY, aby w przypadku podpisania umowy w miarę możliwości technicznych wraz z towarem i fakturą VAT w formie papierowej dostarczał również fakturę w postaci elektronicznej na adres e-mail: apteka@cm-lancut.pl w formacie współpracującym z oprogramowaniem InfoMedica firmy ASSECO. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu. Wartość zamówienia powyżej 30 000euro..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET I - ŚRODKI DO HIGIENICZNEJ DEZYNFEKCJI RĄK (Załączniki Nr 2, 2.1).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDILAB Sp. z o. o., ul. Wysockiego 6c, 03-371 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17493,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18846,00
Oferta z najniższą ceną: 18846,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18846,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET II - ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK ORAZ PIELĘGNACJA SKÓRY, BŁON ŚLUZOWYCH I RAN (Załączniki Nr 3 , 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SCHULKE POLSKA Sp. z o. o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47338,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52519,18
Oferta z najniższą ceną: 52519,18 / Oferta z najwyższą ceną: 52519,18
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET III - PREPARATY DO MYCIA, DEZYNFEKCJI SKÓRY ORAZ PIELĘGNACJI RĄK (Załączniki Nr 4 , 4.1, 4.2, 4.3).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL S A WROCŁAW ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL S A WROCŁAW ODDZIAŁ KRAKÓW
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S. A. - WROCŁAW ODDZIAŁ KRAKÓW, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18730,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21739,80
Oferta z najniższą ceną: 21739,80 / Oferta z najwyższą ceną: 21739,80
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET IV - DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI DUŻYCH (Załączniki Nr 5, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7, 5.8).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SCHULKE POLSKA Sp. z o. o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54001,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58292,03
Oferta z najniższą ceną: 58292,03 / Oferta z najwyższą ceną: 58292,03
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET V - DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI SZPITALNYCH (Załączniki Nr 6 , 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDILAB Sp. z o. o., ul. Wysockiego 6c, 03-371 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16678,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16865,28
Oferta z najniższą ceną: 16865,28 / Oferta z najwyższą ceną: 16865,28
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: PAKIET VI- ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU WIELOKROTNEGO UŻYTKU (Załączniki Nr 7 , 7.1, 7.2, 7.3).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HENRY KRUSE Sp. z o. o., Bielany Wrocławskie,, ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3779,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3862,67
Oferta z najniższą ceną: 3862,67 / Oferta z najwyższą ceną: 3862,67
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: PAKIET VII - DEZYNFEKCJA ENDOSKOPÓW, SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI (Załączniki Nr 8 , 8.1, 8.2, 8.3, 8.4).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL S A WROCŁAW ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL S A WROCŁAW ODDZIAŁ KRAKÓW
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S. A. - WROCŁAW ODDZIAŁ KRAKÓW, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13830,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13546,98
Oferta z najniższą ceną: 13546,98 / Oferta z najwyższą ceną: 13546,98
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: PAKIET VIII - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI INNE (Załączniki Nr 9 , 9.1, 9.2, 9.3)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL S A WROCŁAW ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL S A WROCŁAW ODDZIAŁ KRAKÓW
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S. A. - WROCŁAW ODDZIAŁ KRAKÓW, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8221,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8705,88
Oferta z najniższą ceną: 8705,88 / Oferta z najwyższą ceną: 9236,48
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: PAKIET IX - AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 1 - Załącznik nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SCHULKE POLSKA Sp. z o. o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7508,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5599,99
Oferta z najniższą ceną: 5599,99 / Oferta z najwyższą ceną: 8404,80
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: PAKIET X - AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 2 - Załącznik nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDILAB Sp. z o. o., ul. Wysockiego 6c, 03-371 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1452,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1451,40
Oferta z najniższą ceną: 1451,40 / Oferta z najwyższą ceną: 2349,30
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2024/2025 REJON OBSZAROWY NR 4
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA ŁAŃCUT WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI
- REGULARNY DOWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŁAŃCUCIE
- REGULARNY DOWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W RAKSZAWIE
- "Kompleksowe ubezpieczenie Powiatu Łańcuckiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury"
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŁAŃCUT
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków dezynfekcyjnych oraz preparatów do oczyszczania, nawilżania i wspomagania leczenia ran
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- "Dostawa opatrunków do Apteki SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.