eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI. Znak sprawy SZP/380/40/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI. Znak sprawy SZP/380/40/2015
Numer ogłoszenia: 320902 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-lancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI. Znak sprawy SZP/380/40/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI Opis części zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 pakiety. Asortyment został dokładnie opisany w załącznikach Nr 2, tj. w załączniku od numeru 2 do numeru 11., czyli w formularzach asortymentowo - cenowych: PAKIET I - ŚRODKI DO HIGIENICZNEJ DEZYNFEKCJI RĄK (Załączniki Nr 2, 2.1) PAKIET II - ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK ORAZ PIELĘGNACJA SKÓRY, BŁON ŚLUZOWYCH I RAN (Załączniki Nr 3 , 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9) PAKIET III - PREPARATY DO MYCIA, DEZYNFEKCJI SKÓRY ORAZ PIELĘGNACJI RĄK (Załączniki Nr 4 , 4.1, 4.2, 4.3) PAKIET IV - DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI DUŻYCH (Załączniki Nr 5, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7, 5.8) PAKIET V - DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI SZPITALNYCH (Załączniki Nr 6 , 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5) PAKIET VI- ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU WIELOKROTNEGO UŻYTKU (Załączniki Nr 7 , 7.1, 7.2, 7.3) PAKIET VII - DEZYNFEKCJA ENDOSKOPÓW, SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI (Załączniki Nr 8 , 8.1, 8.2, 8.3, 8.4) PAKIET VIII - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI INNE (Załączniki Nr 9 , 9.1, 9.2, 9.3) PAKIET IX - AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 1 - Załącznik nr 10 PAKIET X - AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 2 - Załącznik nr 11 Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być uwzględnione wszystkie pozycje asortymentowe. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w poszczególnym pakiecie spowoduje odrzucenie oferty przetargowej. Termin i realizacja zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut z dopiskiem Apteka Szpitalna. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 12 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalnym terminem dostawy to pięć dni roboczych. 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Apteki Szpitalnej lub inna upoważniona osoba. 7.Towar dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. nr 144, poz. 1216). 8.Termin ważności dostarczonego towaru będzie wynosił minimum 6 miesięcy od daty każdorazowej dostawy. Ewentualne krótsze terminy ważności będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym. 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 10.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo - prawnych. 11.ZAMAWIAJĄCY zwraca się z prośbą do WYKONAWCY, aby w przypadku podpisania umowy w miarę możliwości technicznych wraz z towarem i fakturą VAT w formie papierowej dostarczał również fakturę w postaci elektronicznej na adres e-mail: apteka@cm-lancut.pl w formacie współpracującym z oprogramowaniem InfoMedica firmy ASSECO. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu. Wartość zamówienia powyżej 30 000euro.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę zezwolenia na obrót produktami leczniczymi (odpowiedni dokument) w postaci: - ważnej koncesji lub zezwolenia w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, jeżeli Wykonawca prowadzi hurtownię farmaceutyczną, - ważnego zezwolenia na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą, - ważnego zezwolenia na prowadzenie składu konsygnacyjnego, jeżeli Wykonawca prowadzi skład konsygnacyjny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 12

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 12

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 12

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 12

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do swojej oferty zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2. ppkt. 2) niniejszego rozdziału - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten składają podmioty zagraniczne. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w podpunkcie poprzedzającym, czyli w ppkt. 3), zastępuje się ho dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument ten składają podmioty zagraniczne. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający od Wykonawców żąda dokumentów, że zaoferowany przez Wykonawcę asortyment posiada deklarację zgodności (klasa) i jest oznakowany znakiem CE, tzn., że zaoferowane wyroby posiadają wymogi określone w Ustawie z dnia 26 maja 2015r. o wyrobach medycznych / Dz.U. 2015, poz. 876 jednolity tekst - Załącznik Nr 17 do oferty - (brak tego dokumentu spowoduje odrzucenie oferty przetargowej). W przypadku, gdy dany produkt nie jest wyrobem medycznym należy przedstawić oświadczenie, że dany produkt nie jest wyrobem medycznym - Załącznik Nr 17a Oświadczenie to należy dołączyć w formie oryginału. Wykazu innych wymaganych dokumentów - brak których spowoduje odrzucenie ofert/y: 1)Wypełnionego FORMULARZA OFERTOWEGO - Załącznik Nr 1 do oferty. 2)Wypełnionych formularzy asortymentowo - cenowych - Załączniki Nr 2÷11 do oferty. Do oferty należy dołączyć tylko te formularze asortymentowo - cenowe, na które Wykonawca składa ofertę. 3)Zaakceptowanych istotnych postanowień umowy na zakup i dostawę środków do dezynfekcji - Załącznik Nr 18. 4)Katalogów lub materiałów informacyjnych lub opisów technicznych zawierających pełne dane techniczne, w których winny być zawarte informacje potwierdzające jednoznacznie zgodność zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia określonych w formularzach asortymentowo - cenowych, tj. w Załącznikach Nr 2÷11 - Załączniki Nr 19 do oferty. Dokumenty te Wykonawca może złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Zamawiający zwraca się z prośbą, aby Wykonawcy opisali, której pozycji dotyczy powyższy dokument. W przypadku, gdy zaoferowany asortyment będzie budził wątpliwość Zamawiającego co do jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w poszczególnym formularzu asortymentowo - cenowym, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ zastrzega sobie prawo żądania próbek na podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do nadesłania wymaganych próbek. 5.Zgłoszenie do systemu informowania o kosmetykach do obrotu na terytoriumRP zgodnie z Ustawą z dnia 11.03.2013r. o kosmetykach /Dz. U. z 2013r. poz. 475 jednolity tekst/ (z zaznaczeniem Pakietu i pozycji, której dotyczy) - Załącznik Nr 20 do oferty. Dokumenty te Wykonawca może dołączyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 6.Dokumenty wskazujące na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terytorium RP oferowanego produktu biobójczego zgodnie z Ustawą z dnia 6 luty 2015r. o produktach biobójczych / Dz. U. z 2015r. poz. 242 jednolity tekst/ (z zaznaczeniem Pakietu i pozycji, której dotyczy) - Załącznik Nr 21 do oferty. Dokumenty te Wykonawca może dołączyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 7.Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydanego przez Ministra Zdrowia zgodnie z Ustawą z dnia 27 lutego 2008r. prawo farmaceutyczne /Dz. U. z 2008r. nr 45, poz. 271 z póżn. zm./ (z zaznaczeniem Pakietu i pozycji, której dotyczy) - Załącznik Nr 22 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy dany produkt nie jest produktem biobójczym lub produktem leczniczym należy przedstawić oświadczenie, że dany produkt nie jest wyrobem biobójczym lub produktem leczniczym - Załącznik Nr 22a Oświadczenie to należy dołączyć w formie oryginału. 8)Aktualnych kart charakterystyk substancji niebezpiecznych zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 lipca listopada 2015r. (Dz. U. z 2015r. poz. 1203 jednolity tekst/ - Załącznik Nr 23 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Zamawiający zwraca się z prośbą, aby Wykonawcy opisali, której pozycji z danego pakietu dotyczy karta charakterystyki substancji niebezpiecznej. Karty charakterystyk substancji niebezpiecznych muszą być dostarczone osobno do oferty np. w formie książkowej osobno, zbindowane i podpisane. W przypadku, gdy zaoferowany produkt nie posiada w swoim składzie substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie informujące, że dany produkt nie posiada w swym składzie substancji niebezpiecznej, oświadczenie należy dołączyć w formie oryginału - Załącznik Nr 23a do oferty. 9)Dokument określający trwałość sporządzanych i nieużywanych roztworów użytkowych środków dezynfekcyjnych w zamkniętym pojemniku (czas przechowywania określić w dobach) - (dotyczy roztworów roboczych) - Załącznik Nr 24 do oferty. Wykonawca sporządza dokument i złoży go w formie oryginału. 10)Pełnomocnictwa do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone - Załącznik Nr 25. 11)Wykazu części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom - Załącznik Nr 26 (jeżeli dotyczy). Dokument ten Wykonawca zobowiązany jest sporządzić we własnym zakresie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty wymienione w pkt. 2 ppkt. 1 - 2 oraz w pkt. 3 niniejszego rozdziału muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać jakiego postępowania ono dotyczy, jakich Wykonawców dotyczy, wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców w tym ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika. Jeżeli Wykonawca jest spółką cywilną składa ofertę tak jak podmioty ubiegające się o zamówienie publiczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Okres niezmienności cen - 5.00
  • 3 - Termin dostawy - 5.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy określają następujące zapisy zawarte w: § 1 ust. 6 W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z obrotu zaoferowanego w formularzu asortymentowo - cenowym będącego przedmiotem niniejszej umowy dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych cechach, bądź lepszych po cenie jednostkowej przedstawionej w ofercie w załączniku/ach nr do umowy lub niższej po wcześniejszym powiadomieniu telefonicznym i pisemnym uzasadnieniu zamiany przez WYKONAWCĘ oraz po wyrażeniu zgody przez ZAMAWIAJĄCEGO. § 2 ust. 5, 6 i 7 Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen po upływie okresu niezmienności cen (np. w wyniku zmian cen przez producenta), ale po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego wraz z przedstawieniem przez Wykonawcę stosownej kalkulacji zawierającej rachunkowe uzasadnienie nowych cen oraz stosownych dokumentów uwierzytelniających tą zmianę. Zmiana cen, o których mowa w ust. 5 nie może być dokonywana częściej niż jeden raz na kwartał, a zwyżka cen w skali roku nie może przekroczyć 10% cen jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo - cenowym. Zmiana cen polegająca na ich obniżeniu może być dokonana w każdym czasie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 6 - Dział Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 13 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - ŚRODKI DO HIGIENICZNEJ DEZYNFEKCJI RĄK (Załączniki Nr 2, 2.1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 3. Termin dostawy - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK ORAZ PIELĘGNACJA SKÓRY, BŁON ŚLUZOWYCH I RAN (Załączniki Nr 3 , 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 3. Termin dostawy - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - PREPARATY DO MYCIA, DEZYNFEKCJI SKÓRY ORAZ PIELĘGNACJI RĄK (Załączniki Nr 4 , 4.1, 4.2, 4.3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 3. Termin dostawy - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI DUŻYCH (Załączniki Nr 5, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7, 5.8).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 3. Termin dostawy - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI SZPITALNYCH (Załączniki Nr 6 , 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 3. Termin dostawy - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI- ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU WIELOKROTNEGO UŻYTKU (Załączniki Nr 7 , 7.1, 7.2, 7.3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 3. Termin dostawy - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - DEZYNFEKCJA ENDOSKOPÓW, SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI (Załączniki Nr 8 , 8.1, 8.2, 8.3, 8.4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 3. Termin dostawy - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI INNE (Załączniki Nr 9 , 9.1, 9.2, 9.3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 3. Termin dostawy - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX - AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 1 - Załącznik nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 3. Termin dostawy - 5.00

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X - AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 2 - Załącznik nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 5.00
    • 3. Termin dostawy - 5.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.