Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-18
Grabowo: Remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w Grabowie
Numer ogłoszenia: 135219 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabowo , ul. Wł. Sikorskiego 1, 18-507 Grabowo, woj. podlaskie, tel. 086 2790021, faks 086 2790021.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w Grabowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest- Wykonanie mebli dla Biblioteki Publicznej Gminy Grabowo-przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu: Remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Grabowie i Biblioteki Publicznej współfinansowanego ze środków Podlaskiego Urzędu Marszałkowskiego w Białymstoku z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich Działanie -Odnowa i Rozwój Wsi- na lata 2007-2013, które obejmuje dostawę mebli biurowych i bibliotecznych wraz z montażem do Biblioteki zgodnie z poniższym zestawieniem: 1. Biurko komputerowe 1 osobowe, o wymiarach w cm. (szer. /gł./ wys.) 90 / 55 /76 , wyposażone w wysoką szafkę - półkę pod obudowę komputera, półkę pod drukarkę, wysuwany blat na klawiaturę, wykonane z płyty laminowej w kolorze - olcha szt. 4 2. Krzesło drewniane, siedzisko tapicerowane wykonane z dobrej jakości tkaniny, (np. welur), rozmiar w cm. (wys. /szer. /gł.): 91 / 43 / 45, szerokość siedziska 43 cm., głębokość siedziska 45 cm, wysokość siedziska 45 cm., kolor siedziska: brąz szt. 10 3. Regały biblioteczne: - regał biblioteczny drewniany - 8 półek roboczych o wymiarach w cm. ( wys. / szer. / gł.) 235 / 92 / 25, rozpiętość między półkami 26 cm, wykonany z płyty meblowej w kolorze olcha - szt.9 - regał biblioteczny drewniany - 7 półek roboczych o wymiarach w cm. (wys. / szer. / gł.) 197 / 92 / 25, rozpiętość miedzy półkami 26 cm., wykonany z płyty meblowej w kolorze olcha. - szt.14 - regał biblioteczny drewniany - 7 półek roboczych o wymiarach w cm. ( wys. / szer. / gł.) 197 / 50 / 25, rozpiętość między półkami 26 cm, wykonany z płyty meblowej w kolorze olcha.- szt.2 4. Szafa na dokumenty o wymiarach w cm. (wys. / szer. gł.) 185 / 80 / 40, dzielona na dwie części, w górnej 2 półki, w dolnej 3 półki, każda z części zamykana na zamek, wykonana z płyty meblowej w kolorze olcha szt. 1 5. Lada biblioteczna 1 osobowa, o wymiarach w cm.(wys. / szer. gł.) 76 /150 / 110 , łukowa przystosowana do umieszczenia stanowiska komputerowego oraz miejsca na kartotekę ewidencji czytelniczej, dodatkowy łącznik przy stanowisku do umieszczenia sprzętu obsługi, np. drukarki, wykonana z płyty meblowej w kolorze olcha - szt.1 6 Szafka kartotekowa (katalogowa) o wym.(szer./ gł./wys.) 90 / 40 / 150, służąca do przechowywania kart katalogowych, zaopatrzona w 30 szufladek wymiarach w cm. (wys. / szer. gł.) 13 /18 / 45 (górna część),wyposażonych w uchwyt do otwierania i szyldzik opisowy, dolna część zamykana na zamek, wykonana z płyty meblowej w kolorze - olcha. - szt.1 7 Ergonomiczne krzesło obrotowe z miękkim tapicerowanym i profilowanym siedzi?skiem oraz profilowanym oparciem. Wysokość siedziska regulowana. Regulacja wy?sokości podłokietnika krzesła w skali 1-8. Szerokość siedziska 48 cm. Kółka dostoso?wane do podłóg z parkietu. (kolor tapicerki - czarny)-szt. 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00 - Szafy 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk oferty na załączniku nr 1 2. Dane Wykonawcy na załączniku nr la. 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na for?mularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej dzia?łalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodar?czej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalno?ści gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wysta?wione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter?minu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej?sce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go doku?mentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego od?powiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej?sce zamieszkania. 6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 6.1. zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców musi być dołączone do oferty. 6.2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt IV, ppkt 3 i 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-grabow.pbip.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grabowo
18-507 Grabowo
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Gminy Grabowo (pokój nr 11 - sekretariat) ul. Gen. Wł. Sikorskiego 1 18-507 Grabowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Podlaskiego Urzędu Marszałkowskieo w Białymstoku z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich działanie Odnowa i Rozwój Wsi na lata 2007-2013..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa foteli biurowych
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Zakup, dostawa, wniesienie, złożenie i montaż mebli stanowiących wyposażenie pracowni oraz internatu Branżowego Centrum Umiejętności - SPEDYCJA
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.