Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-26
Wałbrzych: Wykonanie usług pralniczych bielizny hotelowej, odzieży roboczej dla Przedsiębiorstwa Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. w okresie
od 1 lipca 2010 r. do 30 września 2010 r.
Numer ogłoszenia: 135495 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo "Zamek Książ" w Wałbrzychu Sp. z o.o. , ul. Piastów Śląskich 1, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6643850, faks 074 6643862.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług pralniczych bielizny hotelowej, odzieży roboczej dla Przedsiębiorstwa Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. w okresie od 1 lipca 2010 r. do 30 września 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Wykonanie usług pralniczych bielizny hotelowej, odzieży roboczej dla Przedsiębiorstwa Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. w okresie od 1 lipca 2010 r. do 30 września 2010 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) pranie bielizny hotelowej : odbiór bielizny hotelowej do prania i dostarczenie czystej 2) pranie odzieży roboczej : odbiór ubrań roboczych do prania i dostarczenie czystych Ad.1. W zakresie zadania określonego w punkcie 1 1.Odbiór bielizny hotelowej do prania i dostarczenie czystej do trzech ( 3 ) razy w tygodniu w dniach : poniedziałek, środa, piątek w godzinach 10 00 - 12 00 lub zgodnie z telefonicznymi ustaleniami dokonywanymi z Recepcją Hotelu Książ zlokalizowaną w siedzibie Zamawiającego ( budynek nr 3 i 4 ) , każdorazowo na podstawie wewnętrznych rozliczeń ilościowych. 2.Asortyment i szacunkowe ilości prań bielizny hotelowej w okresie zamówienia : 1)Poszwa - ok. 1.698 szt., 2) Poszewka - ok. 1.736 szt., 3) Prześcieradło - ok. 1.705 szt., 4) Ręcznik duży ( 70 cm x 140 cm ) - ok. 2.015 szt. 5) Ręcznik mały ( 50 cm x 100 cm ) - ok. 2.287 szt., 6) Dywanik łazienkowy ( 50 cm x 70 cm) - ok. 1.034 szt. 7) Narzuta na łóżka ( o pow. 3,6 - 6,24 m2 ,100% poliester ) - ok. 45 szt, 8) Zasłona ( pow.2-6,50 m2 , 100% poliester) - ok. 90 szt, 9) Firana ( pow. 2-13 m2 , 100% poliester ) - ok. 65 szt, 10) Kołdra - ok. 40 szt, 11) Poduszka - ok. 40 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości asortymentu przedmiotu zamówienia. 3. Usługi prania bielizny hotelowej wykonywane będą zgodnie z obowiązującą technologią w zakresie prania mokrego wraz z zapewnieniem właściwej jakości usług pod względem bakteriologicznym i estetycznym, oraz suszeniem , prasowaniem i maglowaniem . 4. Dostarczenie na miejsce odbioru czystej bielizny hotelowej prasowanej lub maglowanej (w zależności od wymagań asortymentu), w ustalonym terminie i wskazanym miejscu - magazyny zlokalizowane w budynkach nr 3 i 4 w siedzibie Zamawiającego, zapakowanej w przeźroczyste worki pcv, z napisem Hotel Książ, z zaznaczeniem ilości sztuk. 5. Zapewnienie ze strony Wykonawcy utrzymania czystości opakowań wielokrotnego użytku (worki z drelichu), należących do Hotelu Książ na bieliznę hotelową do prania oraz wymianę zużytych opakowań jednorazowych. Ad.2 W zakresie zadania określonego w punkcie 2: 1.Odbiór odzieży roboczej do prania odbywa się w każdy piątek o godzinie 15 00, a jeżeli w piątek przypadać będzie dzień świąteczny wolny od pracy, to odbiór odzieży do prania następować będzie w roboczym dniu poprzedzającym święto. 2.Dostarczenie Zamawiającemu odzieży roboczej wypranej następować będzie w każdy poniedziałek do godziny 7 00, a jeżeli w poniedziałek przypadać będzie dzień świąteczny wolny od pracy, to dostawa odzieży wypranej następować będzie w pierwszym dniu roboczym po dniu świątecznym do godziny 7 00 . 3.Asortyment i ilość prań w okresie zamówienia odzieży roboczej : 1)ubranie robocze drelichowe (1 komplet , w tym : bluza drelichowa, spodnie drelichowe, koszula flanelowa ) - 117 kompletów, 2) ubranie robocze ocieplane ( 1 komplet , w tym : spodnie ocieplane, bluza ocieplana) - 9 kompletów . Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości asortymentu przedmiotu zamówienia. 4.Dostarczona odzież robocza po każdym praniu musi być wyprasowana. 5.Dostarczenie na miejsce odbioru wykonanej usługi w ustalonym terminie i wskazanym miejscu, którym dla odzieży roboczej będzie portiernia w budynku Zamku w siedzibie Zamawiającego. 6.Wyprana odzież robocza dostarczana będzie do siedziby Zamawiającego w opakowaniach wielokrotnego użytku lub jednorazowych opatrzonych napisem ( Zamek Książ - odzież robocza)z podaniem ilości sztuk. 7.Wykonawca zapewnia utrzymanie w czystości opakowań wielokrotnego użytku oraz wymianę zużytych opakowań jednorazowych. 8.Wykonanie usługi prania odzieży roboczej wykonane będą zgodnie z obowiązującą technologią i przepisami w zakresie prania mokrego wraz z zapewnieniem właściwej jakości usług pod względem bakteriologicznym i estetycznym oraz suszeniem i prasowaniem . Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w umowie dołączonej do SIWZ. Wymagany termin realizacji zamówienia. Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia 01.07.2010 r. do dnia 30.09.2010 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien oświadczyć, że: a) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1. zgodnie z art. 25 ust 2 i art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 1,3, 6, 7 i 10 oraz § 2 ust. 1 pkt. 1, 2, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817). 2.Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 3. Ocena spełniania ww warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie dziale III pkt. 3 SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r., Nr 226, poz. 1877). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia- nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie wymagano
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach: 1. w stosunku do osób: 1.1. zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; 1.2. zmiany osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te z przyczyn obiektywnych i niezależnych nie będą mogły uczestniczyć przy realizacji zadania; 2. inne: 2.1. w przypadku zmiany stawki VAT; 2.2.1. w przypadku zmiany w czasie realizacji umowy ilości przedmiotu zamówienia w stosunku do szacowanych ilości określonych w SIWZ i ofercie: 2.2. w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty usługi);
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaz.walbrzych.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. , 58-306 Wałbrzych ul.Piastów Śląskich 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Przedsiebiorstwo Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. , 58-306 Wałbrzych ul.Piastów Śląskich 1, pokój nr 22 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane ze środków własnych Zamawiającego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa obiektu mostowego nr JNI 01013272 w ciągu drogi powiatowej nr 3464 D w km 1+600 w miejscowości Jaczków, gmina Czarny Bór
- Zakup i wymiana windy z napędem elektrycznym w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 w Wałbrzychu
- Naprawa nawierzchni na ul. Zdrojowej w Wałbrzychu
- Świadczenie usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską wydarzenia pn. Spotkanie Wielkanocne dla gości Hotelu Książ.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Wrocławskiej 11 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- "Remont elewacji z dociepleniem ścian, wykonanie izolacji ścian piwnicznych oraz docieplenie stropów budynku wielorodzinnego przy ul. Wysockiego 4 w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa prania, wybielania oraz maglu i usług krawieckich bielizny hotelowej na Hostelu Guido, pranie oraz usługi krawieckie ubrań sztygarskich oraz różnych akcesoriów materiałowych.
- Wynajem, pranie i serwis odzieży roboczej i ochronnej dzierżawionej i będącej własnością Zamawiającego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
- Wykonanie usług pralniczych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej wraz z najmem dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Maz.
- Usługa prania w 2025 roku - znak sprawy RLE -02/25.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.