Og³oszenie z dnia 2025-04-24
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZPITAL KLINICZNY IM. KS ANNY MAZOWIECKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001372229
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Karowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-315
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalkarowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalkarowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4b86923a-1eca-4332-a41d-eb65e53ca4bf
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00204087
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00047061/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.6 ¦wiadczenie us³ug pralniczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpitalkarowa.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalkarowa/demand/207805/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalkarowa.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalkarowa/demand/207805/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê elektronicznie przy u¿yciu Platformy zakupowej MARKETPLANET pod adresem https://szpitalkarowa.ezamawiajacy.pl
2. Sposób sporz±dzenia oraz sposób przekazywania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±ce do odbioru dokumentów elektronicznych jak równie¿ sposób ich sporz±dzenia okre¶la Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452).
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej https://szpitalkarowa.ezamawiajacy.pl tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf
1. Ka¿dy Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez:
1) akcjê „Zadaj pytanie” (przed przyst±pieniem do postêpowania). W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy tj. Nazwê i adres mail, temat oraz tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika akcjê POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wys³ane".
2) kafel „Wiadomo¶ci” (po przyst±pieniu do postêpowania) dostêpny w postêpowaniu. W celu wys³ania wiadomo¶ci do Zamawiaj±cego klika na akcjê „Utwórz now± wiadomo¶æ” wype³nia temat oraz tre¶æ/przedmiot pytania, a nastêpnie klika akcjê „Wy¶lij”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporz±dzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej, adres: Karowa 2, 00-315 Warszawa;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mogê siê kontaktowaæ w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod@szpitalkarowa.pl;
3) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 275 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (dalej ustawa Pzp) - w odniesieniu do postêpowañ poni¿ej progów unijnych;
4) Dane osobowe mog± byæ udostêpnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a tak¿e podmiotom, z którymi administrator zawar³ umowê w zwi±zku z realizacj± us³ug na rzecz administratora (np. kancelari± prawn±, dostawc± oprogramowania, zewnêtrznym audytorem, zleceniobiorc± ¶wiadcz±cym us³ugê z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± równie¿ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Administrator nie zamierza przekazywaæ Pañstwa danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej;
6) Maj± Pañstwo prawo uzyskaæ kopiê swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, ¿e:
1) Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; w przypadku zamówieñ realizowanych w ramach projektów (np. wspó³finansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalno¶ci wydatków;
2) Przys³uguje Pañstwu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
a. w przypadku obowi±zków wynikaj±cych z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ od osoby, której dane dotycz± wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e niezbêdne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych okre¶la ustawa Pzp;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Pañstwa dane osobowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 06/04/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 344245 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych obejmuj±cych: pranie wodne, dezynfekcjê, prasowanie, maglowanie, kompletowanie:
1) bielizny p³askiej: prze¶cierad³a, poszwy, poszewki, rêczniki, ¶cierki, pieluchy, obrusy, koszule pacjenta itp., bielizny noworodkowej: ¶piochy, kaftaniki, czapeczki, kocyki itp.;
2) odzie¿ fasonowej ochronnej w tym: sukienki, bluzy, spódnice, spodnie, fartuchy, podkoszulki, bluzy polarowe, koszule flanelowe, kurtki itp. oraz odzie¿ operacyjna : bluzy, spodnie, sukienki,
3) kocy, poduszek, narzuty, ko³der, firan, zas³on okiennych oraz parawanowych i prysznicowych, noside³, materacyki noworodkowe , pokrowce na inkubatory,
4) mopów bawe³nianych.
Szacunkowy wykaz ilo¶ciowy stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy. Zamawiaj±cy informuje, i¿ ilo¶ci wskazane w OPZ mog± ulec zmianie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej w danej czê¶ci, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ n/w kryteriami:
1. CENA: 60 %
Warto¶æ punktowa kryterium wg wzoru W = Cn : Co x 100 pkt x 60%
W – warto¶æ punktowa
Cn – cena najni¿sza spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Co – cena oferty rozpatrywanej
2. CZAS WYKONANIA US£UGI W TRYBIE INTERWENCYJNYM: 40%
1) Wykonanie us³ugi interwencyjnej w terminie do 5 godzin - 10 pkt
2) Wykonanie us³ugi interwencyjnej w terminie do 6 godzin - 5 pkt
3) Wykonanie us³ugi interwencyjnej w terminie do 7 godzin - 1 pkt
Warto¶æ punktowa kryterium wg wzoru W = Po : Pm x 100 x 40%
W – warto¶æ punktowa oferty
Po – liczba punktów oferty ocenianej
Pm – maksymalna punktacja mo¿liwa do uzyskania (10 pkt)
Na potrzeby oceny ofert w w/w kryterium, Wykonawca w formularzu ofertowym obowi±zany jest wskazaæ czas wykonania us³ugi interwencyjnej. W przypadku nie wskazania przez Wykonawcê danych w formularzu oferty niezbêdnych do oceny jego oferty w ramach niniejszego kryterium, Zamawiaj±cy przyzna 0 pkt.
Oferta z terminem realizacji us³ugi interwencyjnej powy¿ej 7 godzin otrzyma 0 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS WYKONANIA US£UGI W TRYBIE INTERWENCYJNYM
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4 Ustawy Pzp spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) us³ugi trwaj±ce min. 12 miesiêcy w zakresie prania bielizny szpitalnej o warto¶ci 200.000 z³ brutto ka¿da.
2) dysponuje maszynami i urz±dzeniami pralniczymi z automatycznym systemem dozowania ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych, tj:
a) pralnic± tunelow± zakoñczon± wirówk± lub pralnico-wirówk± do prania wodnego dla odzie¿y fasonowej,
b) pralnic± tunelow± zakoñczon± pras± do prania wodnego dla bielizny p³askiej,
c) urz±dzeniem do automatycznego sk³adania ,
d) automatyczn± komor± do mycia i dezynfekcji wózków transportowych,
3) dysponuje ¶rodkami transportu tj.: minimum dwoma samochodami przeznaczonymi do przewozu oddzielnie bielizny czystej i bielizny brudnej lub minimum jednym samochodem przeznaczonym do przewozu bielizny czystej i brudnej posiadaj±cym szczeln± i podzieln± komorê za³adunkow±, tak, aby bielizna czysta nie mia³a mo¿liwo¶ci jakiegokolwiek kontaktu z bielizn± brudn±.
Je¶li wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie niniejszego zamówienia to warunek okre¶lony w pkt 1) musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia do¶wiadczeñ, w celu wspólnego wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu
Je¶li wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie niniejszego zamówienia to warunek okre¶lony w pkt 2) i 3) mog± spe³niaæ ³±cznie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznych lub zawodowych:
a) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ). Do wykazu Wykonawca za³±czy dowody okre¶laj±ce, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy
b) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych oraz ¶rodków transportu dostêpnych wykonawcy us³ug w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ),
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Na potwierdzenie, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w SWZ, Wykonawca sk³ada wraz z ofert±:1) Aktualn± informacjê (np. opinia sanitarna) w³a¶ciwego organu sanitarno – epidemiologicznego, potwierdzaj±c±, ¿e pralnia, w której ¶wiadczona bêdzie us³uga jest pod sta³ym nadzorem sanitarno – epidemiologicznym w tym, stwierdzaj±c±, ¿e pralnia posiada barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst±.
2) Aktualn± informacjê (np. opinia sanitarna, ocena) w³a¶ciwego organu sanitarno-epidemiologicznego, dotycz±c± pozytywnej oceny ¶rodków transportu, jakich Wykonawca zamierza u¿yæ do wykonania us³ugi.
3) Dokumentacja dotycz±ca szczegó³owego opisu procesu technologicznego prania i dezynfekcji bielizny: bielizny p³askiej, bielizny noworodkowej, odzie¿y fasonowej i operacyjnej, kocy, mopów potwierdzona przez producenta tych ¶rodków lub autoryzowanego przedstawiciela (autoryzacja czytelna).
4) Ostatni raport serwisowy potwierdzaj±cy nadzór nad stosowan± technologi± prania, nie starszy ni¿ z ostatniego kwarta³u 2024r.
5) Wykaz zaoferowanych przez Wykonawcê profesjonalnych ¶rodków pior±co - dezynfekuj±cych, jakich Wykonawca zamierza u¿yæ w trakcie realizacji us³ugi ze szczególnym uwzglêdnieniem ¶rodków pior±co dezynfekcyjnych do bielizny noworodkowej – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ
6) Ulotki informacyjne w jêzyku polskim dla zaoferowanych ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych.
7) Protokó³ z ostatniej kontroli sanitarno – epidemiologicznej przeprowadzonej w pralni, w której Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi.
8) Badania czysto¶ci mikrobiologicznej wykonane w pralni Wykonawcy przez niezale¿ny podmiot uprawniony do kontroli jako¶ci posiadaj±cy akredytacjê Polskiego Centrum Akredytacji potwierdzaj±ce skuteczno¶æ dezynfekcji asortymentu wskazanego w za³±cznik nr 1 tj. bielizny p³askiej, bielizny noworodkowej, odzie¿y operacyjnej, mopów oraz komory za³adunkowej samochodu transportuj±cego czysta bieliznê - po 1 badaniu z ostatniego kwarta³u 2024 r. oraz pierwszego kwarta³u 2025r.
9) Wydruki Raportów z walidacji procesu prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej i odzie¿y operacyjnej wykonane w czasie rzeczywistym, ci±g³ym z jednej doby w IV kwartale 2024r. oraz jednej doby w I kwartale 2025r.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) Aktualn± informacjê (np. opinia sanitarna) w³a¶ciwego organu sanitarno – epidemiologicznego, potwierdzaj±c±, ¿e pralnia, w której ¶wiadczona bêdzie us³uga jest pod sta³ym nadzorem sanitarno – epidemiologicznym w tym, stwierdzaj±c±, ¿e pralnia posiada barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst±.2) Aktualn± informacjê (np. opinia sanitarna, ocena) w³a¶ciwego organu sanitarno-epidemiologicznego, dotycz±c± pozytywnej oceny ¶rodków transportu, jakich Wykonawca zamierza u¿yæ do wykonania us³ugi.
3) Dokumentacja dotycz±ca szczegó³owego opisu procesu technologicznego prania i dezynfekcji bielizny: bielizny p³askiej, bielizny noworodkowej, odzie¿y fasonowej i operacyjnej, kocy, mopów potwierdzona przez producenta tych ¶rodków lub autoryzowanego przedstawiciela (autoryzacja czytelna).
4) Ostatni raport serwisowy potwierdzaj±cy nadzór nad stosowan± technologi± prania, nie starszy ni¿ z ostatniego kwarta³u 2024r.
5) Wykaz zaoferowanych przez Wykonawcê profesjonalnych ¶rodków pior±co - dezynfekuj±cych, jakich Wykonawca zamierza u¿yæ w trakcie realizacji us³ugi ze szczególnym uwzglêdnieniem ¶rodków pior±co dezynfekcyjnych do bielizny noworodkowej – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ
6) Ulotki informacyjne w jêzyku polskim dla zaoferowanych ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych.
7) Protokó³ z ostatniej kontroli sanitarno – epidemiologicznej przeprowadzonej w pralni, w której Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi.
8) Badania czysto¶ci mikrobiologicznej wykonane w pralni Wykonawcy przez niezale¿ny podmiot uprawniony do kontroli jako¶ci posiadaj±cy akredytacjê Polskiego Centrum Akredytacji potwierdzaj±ce skuteczno¶æ dezynfekcji asortymentu wskazanego w za³±cznik nr 1 tj. bielizny p³askiej, bielizny noworodkowej, odzie¿y operacyjnej, mopów oraz komory za³adunkowej samochodu transportuj±cego czysta bieliznê - po 1 badaniu z ostatniego kwarta³u 2024 r. oraz pierwszego kwarta³u 2025r.
9) Wydruki Raportów z walidacji procesu prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej i odzie¿y operacyjnej wykonane w czasie rzeczywistym, ci±g³ym z jednej doby w IV kwartale 2024r. oraz jednej doby w I kwartale 2025r.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.o¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – za³±cznik nr 4 – je¿eli dotyczy2.zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – za³±cznik nr 5 – je¿eli dotyczy
3.pe³nomocnictwa (o ile dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp.2. Je¶li wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie niniejszego zamówienia to warunek okre¶lony
w Rozdziale X pkt 1 musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia do¶wiadczeñ, w celu wspólnego wykazania spe³niania warunku udzia³u
w postêpowaniu. Je¶li wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie niniejszego zamówienia to warunek okre¶lony w Rozdziale X pkt 2) i 3) mog± spe³niaæ ³±cznie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. W zakresie o¶wiadczenia wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie stosowa³ przepisy art. 128 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego (np. cz³onkowie konsorcjum, przedsiêbiorcy prowadz±cy dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej) s± zobowi±zani ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i do zawarcia umowy.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego s± zobowi±zani do z³o¿enia wraz z ofert± Pe³nomocnictwa, które powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a) wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia,
b) ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim:
- reprezentacjê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
- zaci±ganie zobowi±zañ,
- z³o¿enie oferty wspólnie,
- prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych postêpowaniem o zamówienie
publiczne.
Dokument pe³nomocnictwa z³o¿ony wraz z ofert± w postaci elektronicznej musi byæ opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê ustanowionego jako Pe³nomocnika.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia musi wykazaæ ka¿dy z Wykonawców oddzielnie, wobec powy¿szego o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. Podmioty sk³adaj±ce ofertê wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 8 Zmiany umowy1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w nastêpuj±cym zakresie:
1) zmiany cen jednostkowych, zaoferowanych przez Wykonawcê poprzez ich obni¿enie w przypadku stosowania przez Wykonawcê wszelkich rabatów (obni¿ek cen) i innych promocji zaistnia³ych w trakcie realizacji niniejszej umowy, pod warunkiem zgodno¶ci z przepisami prawa, po zawarciu pisemnego aneksu do Umowy,
2) przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na kolejny okres uzgodniony przez strony, lecz nie d³u¿szy ni¿ 3 miesiêcy w przypadku niewykorzystania ilo¶ciowego i warto¶ciowego umowy. Powy¿sze mo¿e nast±piæ w drodze aneksu do umowy w sytuacji niewykorzystania warto¶ci przedmiotu umowy. Powy¿sze zmiany nie mog± skutkowaæ zmian± cen jednostkowych oraz ³±cznej warto¶ci umowy.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Prawo zamówieñ publicznych w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, okre¶laj±c nastêpuj±ce warunki do zmiany w tym zakresie:
1) zmiana stawki podatku VAT maj±ca wp³yw na cenê brutto nastêpuje z dniem urzêdowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna,
2) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga zawarcia przez Strony aneksu w formie pisemnej.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy o której mowa w art. 439 PZP w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± umowy, okre¶laj±c nastêpuj±ce warunki do zmiany w tym zakresie:
1) wynagrodzenie bêdzie podlega³o waloryzacji po up³ywie 6 miesiêcy licz±c od daty zawarcia umowy, pocz±wszy od pe³nego miesi±ca kalendarzowego od z³o¿enia przez wykonawcê wniosku, po jego zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego,
2) waloryzacja mo¿e nast±piæ, gdy warto¶æ zmiany cen w/w materia³ów przekroczy 10% w stosunku do kosztów przyjêtych przez wykonawcê dla potrzeb kalkulacji oferty,
3) waloryzacja bêdzie odbywaæ siê w oparciu o ¶redni wska¼nik wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych publikowany przez G³ówny Urz±d Statystyczny, przy czym Strony ¶redni wska¼nik dla potrzeb waloryzacji wylicz± za okres 6 miesiêcy poprzedzaj±cych z³o¿enie wniosku (suma wska¼ników wzrostu za dane 6 miesiêcy / 6),
4) przez zmianê ceny materia³ów rozumie siê wzrost odpowiednio cen lub kosztów, wzglêdem cen jednostkowych przyjêtych w ofercie. Wykonawca bêdzie uprawniony do waloryzacji wynagrodzenia wy³±cznie w sytuacji wykazania Zamawiaj±cemu, ¿e na dzieñ zaistnienia podstaw do waloryzacji, ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy s± ni¿sze ani¿eli ceny zakupu / produkcji,
5) wynagrodzenie bêdzie podlega³o waloryzacji maksymalnie do 10% wynagrodzenia ³±cznego brutto Wykonawcy, okre¶lonego w par. 4 ust. 1 umowy,
6) postanowieñ umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje siê od chwili osi±gniêcia limitu, o którym mowa w pkt 5) niniejszego ustêpu,
7) ciê¿ar wykazania zmiany cen materia³ów i kosztów ponad wszelk± w±tpliwo¶æ spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowi±zany jest w takim wypadku wyst±piæ do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia. Do wniosku Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materia³ów/poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszej umowy i ich porównanie z cenami / kosztami przyjêtymi dla potrzeb kalkulacji ceny oferty,
8) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga zawarcia przez Strony aneksu w formie pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szpitalkarowa.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalkarowa/demand/207805/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-09 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-07
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê Wykonawcê, w stosunku do którego zachodzi okoliczno¶æ, o której mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniachw zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 poz. 507), zwana dalej „UOBN”.
Zgodnie z art. art. 7 ust. 1 UOBN z postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy wyklucza Wykonawcê:
1) wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;
3) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r.
o rachunkowo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN.
Wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.
Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ przes³ankê wykluczenia, o której mowa w pkt 2 na podstawie:
a. Wykazów okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014
b. Listy Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych obejmuj±cej osoby i podmioty, wobec których s± stosowane ¶rodki, o których mowa w art. 1 UOBN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIA£OWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Czê¶æ 1: Budowa sygnalizacji ¶wietlnej na skrzy¿owaniu ul. Powstañców ¦l±skich - Sternicza Czê¶æ 2: Przebudowa skrzy¿owania ul. Pu³awskiej z ul. Jagielsk± wraz z ul. Drumli
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie przegl±du serwisowego i konserwacji sta³ej urz±dzeñ i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- ¦wiadczenie us³ug hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w zwi±zku z organizacj±: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obs³uga zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie us³ug cateringowych podczas 12 Miêdzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanis³awa Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 25/ZP/2025 Sukcesywna us³uga prania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu £ódzkiego
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z czyszczeniem chemicznym i transportem dla SP ZOZ w G³ubczycach.
- "¦wiadczenie us³ug pralniczych bielizny dla Zduñskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
- ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie prania bielizny ogólnoszpitalnej i bielizny zaka¼nej
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.