Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Katowice: sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi jej dystrybucji do dwóch obiektów Delegatury NIK w Katowicach
Numer ogłoszenia: 135596 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Katowicach , ul. Powstańców 29, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6056428, faks 032 6056430.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nik.gov.pl/pl/bip/ogloszenia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi jej dystrybucji do dwóch obiektów Delegatury NIK w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji do dwóch obiektów Delegatury NIK w Katowicach, znajdujących się przy ul. Powstańców 29 i 29 A. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części i obejmuje: część nr 1 - budynek w Katowicach ul. Powstańców 29, część nr 2 - budynek w Katowicach ul. Powstańców 29 A. Zamawiający udziela zamówienia na usługę kompleksową, w rozumieniu art. 3 pkt 30 ustawy Prawo energetyczne, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy. Podstawowe dane o przedmiocie zamówienia: Obiekty przy ul. Powstańców 29 i ul. Powstańców 29 A, w trwałym zarządzie. Przyłącza ze stacji ST: K120 o napięciu znamionowym 0,4 kV. Planowane roczne zużycie energii odpowiednio 62 MWh i 113 MWh. Ilość punktów poboru 2. Grupy taryfowe odpowiednio C11 i C21. Grupy przyłączeniowe odpowiednio V grupa i IV grupa. Moc przyłączeniowa odpowiednio 40 kW i 230 kW. Moc umowna odpowiednio 40 kW i 230 kW. Układ pomiarowo - rozliczeniowy w obiekcie Powstańców 29 3-fazowy, bezpośredni, 1-taryfowy, zabezpieczenie przedlicznikowe 63 A. W obiekcie Powstańców 29A licznik energii czynnej ze wskaźnikiem mocy, licznik energii biernej i biernej pojemnościowej, przekładniki prądowe 400/5, zabezpieczenie przelicznikowe 315A typu Bm..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 40.10.00.00 - 40.10.00.00 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 5.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 5.2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.1 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.1, z tym, że Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 5.2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.2 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o którym mowa w punkcie 6.1.2, z tym, że Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajdują obiekty Zamawiającego do których dostarczana będzie energia elektryczna. 5.2.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.3 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.3. 5.2.4. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1.4. 5.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.3.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w rozdziale piątym SIWZ. 5.3.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (punkt 5.2.1 SIWZ) - wraz z ofertą, każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ). Jednocześnie do oferty załączyć powinien aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 6.1.2. Warunki szczegółowe opisane w punkcie 5.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). Jednocześnie do oferty należy załączyć oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego świadczącym usługi dystrybucyjne na obszarze, na którym znajdują się obiekty Zamawiającego (załącznik nr 3 do SIWZ). 6.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.3 - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). 6.1.4. W celu potwierdzenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie 5.2.4, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą: 1) Oświadczenie potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.2 Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 6.1.4.2 SIWZ, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 6.3. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokumenty wymienione w punktach od 6.1.4.1 do 6.1.4.4 muszą być złożone przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie. 6.4. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.4.2, 6.1.4.3 i 6.1.4.4, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/pl/bip/ogloszenia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Najwyższa Izba Kontroli
Delegatura w Katowicach
40-039 Katowice
ul. Powstańców 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Katowicach 40-039 Katowice ul. Powstańców 29 Kancelaria pok. A206.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont przesiewacza mobilnego Kleemann Mobiscreen MS 19 D pracujacego w ZPM Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Świadczenie usług krajowego transportu osób w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki - Staszic w okresie 12 miesięcy z podziałem na 2 zadania
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy Szczytno oraz placówek oświatowych z terenu Gminy Szczytno
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA PUNKTÓW Z INSTALACJAMI OZE NA POTRZEBY GMINY DZWOLA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Gminy Rzeczyca oraz jednostek organizacyjnych w roku 2025
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla obiektów Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego im. Józefa Wybickiego w Bolesławowie od 01.01.2025 - 31.12.2025
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27 od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.