Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-20
Trzcianka: Wykonanie lokalu mieszkalnego w budynku biurowo-socjalnym szkółki gospodarczej Nadleśnictwa Trzcianka
Numer ogłoszenia: 135881 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Trzcianka, ul. Ogrodowa 2, 64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2163240, fax 067 2163240.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/trzcianka
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie lokalu mieszkalnego w budynku biurowo-socjalnym szkółki gospodarczej Nadleśnictwa Trzcianka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie lokalu mieszkalnego w budynku biurowo-socjalnym szkółki gospodarczej Nadleśnictwa Trzcianka w oparciu o SIWZ, STWiOR oraz przedmiar robót i inwentaryzację budynku. Zamówienie obejmuje roboty branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w tym: instalacje elektryczne wewnętrzne, sanitarne wewnętrzne, roboty izolacyjne i wykończeniowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1000,oo zł. Wadium należy wnieść w formie, miejscu i terminie określonym w SIWZ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów istawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdz. III.2 Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie złożone zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z póź.zm.) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenie (wzó stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) o: 1. Sposobie realizacji zamówienia - siłami własnymi czy z pomocą podwykonawców, 2. Uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, 3. Udzieleniu 24 miesięcznego okresu gwarancji a wykonane roboty i zamontowane urzadzenia, licząc od daty zakończenia robót, 4. Terminie wykonania zamówienia, 5. zaakceptowania warunków zapłaty, 6. Dokonaniu wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. 4) Kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie przedmiaru robót ze wskaźnikami kalkulacyjnmi, materiałami wraz z cenami oraz kosztami pracy sprzętu technicznego. 5) Harmonogram rzeczowo - finansowy (zał. nr 5 do SIWZ). Do oferty celowym jest dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy to przewidują, do oferty należy dołączyć następujace dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktuyalne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gowspodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. Spełnienie wymogu uzupełnia złożone oświadczenie wymienionego w punkcie 1 ppkt 2 - załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:1. Spełnienie wymogu następuje poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w punkcie 1 ppkt 2 załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykazu wykonanych robót - zał. nr 3 do SIWZ wraz z opiuniami zamawiających, gdzie wykonawca wykonywaqł roboty odpowiadające swoim rodzajem jak zamówienie o wymaganej w SIWZ wartości, a które wymieniono w wykazie - zał. nr 3 do SIWZ. Opinie (referencje) zawierać powinny rodzaj wykonanych robót i ich wartość, termin i miejsce wykonania oraz informację, że roboty te zostały wykonane należycie. Dodatkowo należy załączyć wykaz podwykonawców w przypadku ich występowania podczas realizacji zamówienia - zał. nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć następujace dokumenty: 1. Spełnienie wymogu następuje poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w punkcie 1 ppkt 2 - zał. nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, do oferty nalezy dołączyć następujace dokumenty:1. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika urzędfu skarbowego oraz włściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Spełnienie wymogu uzupełnia złożone oświadczenia wymienionego w punkcie 1 ppkt 2 - zał. nr 2 do SIWZ.Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publicznezobowiązani są złożyć do oferty: 1.pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów (osobie fizycznej) przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2.wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie-wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 3.oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia-wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego, które wspólnie zamierzają składać ofertę, muszą wykazać, że: każda z osobna:-nie podlega wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym; natomiast wspólnie musza wykazać, że: -dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, -dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać,że: -posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiajacego. Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/trzcianka
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Trzcianka, ul. Ogrodowa 2, 64-980 Trzcianka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Trzcianka, sekretariat (pokój nr 10).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
- Przebudowa pralni szpitalnej wraz z zapleczem towarzyszącym na pomieszczenia diagnostyki medycznej i szpitalnego oddziału ratunkowego w budynku Szpitala Powiatowego w Trzciance
- Dostawa aparatu USG
- Termomodernizacja budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego, zlokalizowanego w Trzciance przy ul. Żeromskiego 10a
- Remont instalacji elektrycznej na I i II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 1
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Remont pokrycia dachowego nad częścią administracyjną budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Remont i modernizacja budynków użyteczności publicznych"
- Odbudowa i renowacja kapliczki przydrożnej z figurą św. Jana Nepomucena w Piotrawinie
- Poprawa efektywności energetycznej kompleksu budynków Ośrodka Zdrowia, Urzędu Gminy Kraszewice i Posterunku Policji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.