Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-07
Toruń: Dostawa mebli oraz regałów stacjonarnych i jezdnych
Numer ogłoszenia: 135920 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Dział Zaopatrzenia i Transportu, ul. Szosa Okrężna 56, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114573, 6114582, fax 056 6114913; 6114686.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umk.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli oraz regałów stacjonarnych i jezdnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: meble oraz regały do jednostek Zamawiającego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.12.11.60 - Metalowe systemy do przechowywania akt Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.20.00 - Systemy aktowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 2000,00 zł Zadanie 2 - 4000,00 zł Zadanie 3 - 3500,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej objętej zakresem zamówienia - oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie wymaganego dokumentu. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie wymaganych dokumentów oraz oświadczenia Wykonawcy. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy. d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 cyt. ustawy - oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie wymaganego dokumentu oraz oświadczenia Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne, uznane zostaną zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. Wykaz dostaw (4 - 5) wykonanych z należyta starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( dwie dostawy muszą być co najmniej równe złożonej ofercie, a suma 2 dostaw ( max 2) musi być równa lub wyższa od ceny oferty ) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy; Dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie (referencje).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umk.pl/oferty/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Dział Zaopatrzenia i Transportu, ul. Szosa Okrężna 56 pok. nr 4 , 87-100 Toruń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Dział Zaopatrzenia i Transportu, ul. Szosa Okrężna 56 pok. nr 4 , 87-100 Toruń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa mebli do Wydziału Matematyki i Informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble różne- krzesła, szafki, stoliki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa mebli do jednostek Zamawiającego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble różne - krzesła,biurka,fotele,stoły,szafy,regały,ławki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sukcesywna dostawa regałów stacjonarnych i jezdnych do jednostek Zamawiającego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regały do przechowywania książek i akt archiwum.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.60-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont ul. Poznańskiej w Toruniu
- Dostawa materiałów budowlanych
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Jabłonna
- Dostawa narzędzi chirurgicznych z podziałem na 5 zadań.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików
- Dostawa wyposażenia szkolnego do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu.
- Dostawa mebli do budynku szkoły podstawowej w miejscowości Wilczyce
- "Modernizacja Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej przy ulicy Zygmunta Augusta 8 w Limanowej"
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.