To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-14
Suwałki: Adaptacja budynku przy ul. Kamedulskiej 3 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Suwałkach - Wyposażenie budynków przy ul. Kamedulskiej i Andersa
Numer ogłoszenia: 136071 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64617 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku przy ul. Kamedulskiej 3 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Suwałkach - Wyposażenie budynków przy ul. Kamedulskiej i Andersa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja budynku przy ul. Kamedulskiej 3 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Suwałkach - Wyposażenie budynków przy ul. Kamedulskiej i ul. Andersa. 2.Opis przedmiotu zamówienia: Część 1. Zakup wyposażenia Żłobka Miejskiego w Suwałkach przy ul. Kamedulskiej W ramach zamówienia zaplanowano zakup pierwszego wyposażenia żłobka w meble, zabawki, wyposażenie wnętrz, sprzęt biurowy, porządkowy. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia formularz cenowy - załącznik nr 2.1. Część 2. Zakup wyposażenia rozdzielni i zmywalni posiłków Żłobka Miejskiego w Suwałkach przy ul. Kamedulskiej W ramach zamówienia zaplanowano zakup pierwszego wyposażenia pomieszczeń zmywalni i rozdziału posiłków, w tym m.in.: sprzęt porządkowy, meble kuchenne ze stali nierdzewnej, zmywarka, termosy, lodówka, kuchenka elektryczna, pralka i drobny sprzęt kuchenny. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia formularz cenowy - załącznik nr 2.2. Część 3. Zakup doposażenia kuchni Żłobka Miejskiego w Suwałkach przy ul. Andersa W ramach zamówienia zaplanowano uzupełnienie wyposażenia istniejącej przy ulicy Andersa kuchni żłobkowej, ponieważ w związku z rozbudową żłobka o nowy obiekt przy ulicy Kamedulskiej przybędzie dodatkowo 96 żywionych dzieci. Zaplanowano zakup szafy chłodniczo-mroźniczej, kotła warzelnego elektrycznego, pieca konwekcyjno-parowego, obieraczki do ziemniaków, krajalnicy grawitacyjnej do żywności oraz steakera. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia formularz cenowy - załącznik nr 2.3. Część 4. Zakup drobnego wyposażenia kuchni Żłobka Miejskiego w Suwałkach przy ul. Andersa W ramach zamówienia zaplanowano zakup drobnego wyposażenia bloku kuchennego przy ul. Andersa, w tym m.in.: wózek platformowy, garnki, pojemniki gastronomiczne i inne. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia formularz cenowy - załącznik nr 2.4. 3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek oraz montaż dostarczonych materiałów, urządzeń, sprzętu w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, wysokiej jakości, o wysokich walorach użytkowych, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. Dostarczony sprzęt i wyposażenie muszą spełniać również wymagania zawarte w formularzach cenowych ( załącznikach nr 2.1; 2.2; 2.3; 2.4). 5.Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzach cenowych nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w załączniku nr 2.1; 2.2; 2.3; 2.4. do SIWZ. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 7.W przypadku montażu urządzeń jak np. kocioł warzelny, piec konwekcyjno-oparowy należy przewidzieć drobne roboty budowlane i instalacyjne (elektryczne - zasilanie i sanitarne - przyłącze wody i kanalizacji). Urządzenia winny być gotowe do użytku. Z uwagi na ciągłą pracę kuchni żłobkowej przy ulicy Andersa, roboty związane z montażem urządzeń w kuchni będą mogły być prowadzone od piątku od godz. 14.00 do niedzieli. 8.UWAGA: Roboty budowlane i wyposażenie muszą spełniać wymogi: - Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch, - Ustawy z dnia 04 lutego 2011 o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t. j. Dz. U. 2013 r., poz. 1457 z późn.zm.) - Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (Dz. U. 2014 poz. 925).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.22.11.10 - Naczynia 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 39.10.00.00 - Meble 39.53.00.00 - Dywany, maty i dywaniki 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup wyposażenia Żłobka Miejskiego w Suwałkach przy ul. Kamedulskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207263,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 156980,10
Oferta z najniższą ceną: 156980,10 / Oferta z najwyższą ceną: 205265,09
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zakup wyposażenia rozdzielni i zmywalni posiłków Żłobka Miejskiego w Suwałkach przy ul. Kamedulskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIG IMPORT-EKSPORT GŁOWACKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MIG IMPORT-EKSPORT GŁOWACKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- MIG IMPORT-EKSPORT GŁOWACKI Sp.J., ul. Elewatorska 29A, 15-620 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66223,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54626,49
Oferta z najniższą ceną: 54626,49 / Oferta z najwyższą ceną: 57869,04
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zakup doposażenia kuchni Żłobka Miejskiego w Suwałkach przy ul. Andersa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIG IMPORT-EKSPORT GŁOWACKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MIG IMPORT-EKSPORT GŁOWACKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- MIG IMPORT-EKSPORT GŁOWACKI Sp.J., ul. Elewatorska 29A, 15-620 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71086,62
Oferta z najniższą ceną: 65840,67 / Oferta z najwyższą ceną: 79827,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zakup drobnego wyposażenia kuchni Żłobka Miejskiego w Suwałkach przy ul. Andersa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9818,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7995,00
Oferta z najniższą ceną: 7451,34 / Oferta z najwyższą ceną: 8680,26
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia zmywalni dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa mebli do mieszkań treningowych w Górnie.
więcej: Drobny sprzęt biurowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.