To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-14
Dąbrowa Górnicza: Zakup sprzętu medycznego wraz z instalacją i uruchomieniem na doposażenie SOR Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 136091 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108480 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu medycznego wraz z instalacją i uruchomieniem na doposażenie SOR Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego wraz z instalacją i uruchomieniem na doposażenie SOR Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania (pakiety): 1. Analizator parametrów krytycznych. 2.Lampa operacyjna LED. 3.Respirator transportowy. 4.Defibrylator dwufazowy mobilny przenośny. 5.Stanowisko do znieczulania ogólnego. 6.Kardiomonitor z kapnografem. 7.Wózek do transportu chorego. 8.Stół zabiegowy. 9.Pompa infuzyjna jednotorowa. 10.Pozycja 1 Videolaryngoskop. Pozycja 2 Laryngoskop światłowodowy. 11.Przenośny /stacjonarny aparat do diagnostyki ultrasonograficznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kompletnego sprzętu zgodnego z SIWZ, jego montażu i uruchomienia, na swój koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej przy ul. Szpitalnej 13 będącego jednocześnie użytkownikiem zamawianego sprzętu, w terminie określonym w formularzu ofertowym, stanowiącym kryterium oceny ofert zgodnie z postanowieniami pkt 24 SIWZ. 3. Dostawa i instalacja sprzętu w ramach każdego zadania zostanie potwierdzona protokołem zdawczo - odbiorczym sporządzonym po jego zainstalowaniu i oddaniu do eksploatacji, a także uzyskaniu wszelkich dokumentów niezbędnych do jego uruchomienia, wymaganych przepisami prawa. 4. W trakcie odbioru sprzętu i po jego zainstalowaniu użytkownik ma prawo dokonania sprawdzenia wszystkich parametrów zaoferowanego sprzętu opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt najpóźniej do godziny 15.00 w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, przedstawiciele merytorycznej komórki organizacyjnej tj. Wydziału Zdrowia, Polityki Społecznej i Aktywizacji Zawodowej, użytkownika sprzętu i Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 1 SIWZ, telefonicznie o planowanej dostawie, najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy z uwzględnieniem miejsca dostawy, o którym mowa w pkt 2. 7. Niedostarczenie kompletnego sprzętu lub wymaganej dokumentacji jest podstawą do odmowy odbioru i wystawienia protokołu odmowy odbioru sprzętu wraz ze wskazaniem wykazu niedostarczonego sprzętu lub dokumentacji z poniesieniem kar umownych określonych w umowie stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 8. W przypadku zakończenia produkcji sprzętu będącego przedmiotem umowy lub jego modyfikacji, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany na inny o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej nie wyższej niż określona w niniejszej umowie. Zmiana sprzętu może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników użytkownika sprzętu w zakresie obsługi i prawidłowej eksploatacji sprzętu. 10. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w siedzibie użytkownika sprzętu po dostarczeniu i zainstalowaniu sprzętu w terminie uzgodnionych z użytkownikiem. 11. Jednocześnie z dostawą sprzętu Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1.instrukcję obsługi w języku polskim w wersji papierowej 2.karty gwarancyjne; 3.wykaz autoryzowanych punktów serwisowych na terenie Polski; 4.niezbędną dokumentację techniczną sprzętu, w tym instrukcje serwisowe (o ile występują) 5.dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 6.paszport techniczny sprzętu 7. kody serwisowe, w przypadku gdy sprzęt posiada blokady w postaci kodów serwisowych. 8. deklaracje zgodności CE 12. Zamawiający przewiduje, iż na realizację każdego zadania w ramach zamówienia zostanie podpisana odrębna umowa, także wówczas, gdy z danym Wykonawcą zawierana będzie umowa na realizację więcej niż jednej części zamówienia. 13. Rozwiązania równoważne (dotyczy wszystkich zadań) Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawą. W związku z tym : Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych - tj. o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów jakościowych ma w szczególności gwarantować realizację dostaw zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.19.22.00 - Stoły medyczne 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.19.20.00 - Meble medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Lampa operacyjna LED
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Erbe Polska Sp. z o.o., Al. Rzeczyposoplitej 14 lok.2.8, 02-972 Warszawa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16556,40
Oferta z najniższą ceną: 16556,40 / Oferta z najwyższą ceną: 21168,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Respirator transportowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.P.H.U. IRGO Ireneusz Gołek, Paweł Mała, ul. Żywiecka 208, 34-331 Świnna, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23314,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25164,00
Oferta z najniższą ceną: 25164,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25164,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Stanowisko do znieczulania ogólnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.P.H.U. IRGO Ireneusz Gołek, Paweł Mała, ul. Żywiecka 208, 34-331 Świnna, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 297000,00
Oferta z najniższą ceną: 297000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 297000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Kardiomonitor z kapnografem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GÓRAL KRZYSZTOF PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO-WDROŻENIOWE
jakie przetargi wygrała firma
GÓRAL KRZYSZTOF PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO-WDROŻENIOWE
- Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe Krzysztof Góral, ul. A. Vivaldiego 8/3, 52-129 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55728,00
Oferta z najniższą ceną: 55728,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95912,64
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Wózek do transportu chorego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.P.H.U. IRGO Ireneusz Gołek, Paweł Mała, ul. Żywiecka 208, 34-331 Świnna, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6177,60
Oferta z najniższą ceną: 6177,60 / Oferta z najwyższą ceną: 6177,60
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Pompa infuzyjna jednotorowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14644,80
Oferta z najniższą ceną: 14644,80 / Oferta z najwyższą ceną: 14644,80
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: Pozycja 1 Videolaryngoskop. Pozycja 2 Laryngoskop światłowodowy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.P.H.U. IRGO Ireneusz Gołek, Paweł Mała, ul. Żywiecka 208, 34-331 Świnna, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15422,40
Oferta z najniższą ceną: 15422,40 / Oferta z najwyższą ceną: 15422,40
Waluta: PLN .
Część NR: 11
Nazwa: Przenośny /stacjonarny aparat do diagnostyki ultrasonograficznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dramiński S.A., ul. Owocowa 17, 10-860 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41670,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42000,00
Oferta z najniższą ceną: 42000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Dostawa artykułów biurowych
- KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW DZIENNEGO DOMU "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- "Zakup i dostawa sprzętu audio - video"
- Obsługa serwisowa systemu pośredniej radiografii cyfrowej AGFA, skanera CR 15-X wraz ze stacją technika CR NX
- Dostawa artykułów spożywczych w 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej " Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
- Dostawa łózek elektrycznych z materacem przeciwodleżynowym i szafką
- Dostawa aparatu usg dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.