Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385908675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 74
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cuw.dg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146505
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 go Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p1.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole1dg.edupage.org
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 4
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292145747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Cieszkowskiego 20 a
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p4.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole4dg.edupage.org/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 6
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 33
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p6.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole6dg.vot.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 9
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292147002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górnicza 9
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p9.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole9dg.edupage.org
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 10
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292147746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 42
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p10.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://p-10dg.edupage.org/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 11
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p11.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkole11.com/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 12
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292145730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ignacego Krasickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p12.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://p12-dg.edupage.org/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 13
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: III Powstania Śląskiego 4a
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p13.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolenr13dg.edupage.org/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 14
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiaclecia 25a
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p14.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole14dg.edupage.org/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 17
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzemieszycka 242
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-530
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p17.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://p17dg.pl/
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Adamieckiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p20.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mojeprzedszkole20.com.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 29 z Oddziałami Integracyjnymi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-310
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p29.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole29-dg.com/
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 32
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p32.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole32dg.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 33
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292147717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-520
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p33.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://p33-dabrowa.pl/
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 34
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wirgiliusza Grynia 19
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-310
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p34.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole34dg.edupage.org/
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 36
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292145753
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiaclecia 23
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p36.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://p36dg.pl/
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 39
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292147752
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mireckiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p39.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkole39.pl/
Zamawiający 19
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291564287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierska 188
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-525
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp1.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp27dabrowa.pl/
Zamawiający 20
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292475781
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieszka I 20
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-520
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp2.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp25dg.edupage.org/
Zamawiający 21
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292475976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-530
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp3.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2dg.edupage.org/
Zamawiający 22
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292475806
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Katynia 76
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-530
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp4.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsp4dg.szkolnastrona.pl/
Zamawiający 23
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292475798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzemieszycka 390
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-530
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp5.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp5dg.pl/
Zamawiający 24
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 6
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292475864
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Idzikowskiego 139 C
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-520
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp6.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsp6dg.szkolnastrona.pl/
Zamawiający 25
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292147717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 77
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-520
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp7.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp7dg.edupage.org/
Zamawiający 26
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 4 im. Królowej Jadwigi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292230766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łeknice 35
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs4.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs4-dg.edu.pl/
Zamawiający 27
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292475901
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Swobodna 59
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sosw.dg.pl/
Zamawiający 28
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 16 z Oddziałami Przedszkolnymi im. Związku Orła Białego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292230772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 56
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp16.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp16dg.pl/
Zamawiający 29
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 26 z Oddziałami Przedszkolnymi im. Marii Konopnickiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291829656
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gołonoska 23
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-523
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp26.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp26dg.edupage.org/
Zamawiający 30
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 28 z Oddziałami Przedszkolnymi im. Janusza Korczaka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291522231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górna 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-524
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp28.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp28dg.pl
Zamawiający 31
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 35 z Oddziałami Przedszkolnymi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291808565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Uczniowska 24
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-520
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp35.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp35dg.edupage.org
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Centrum Usług Wspólnych przeprowadza postępowanie na rzecz 30 zamawiających
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bd9da66-536c-47c1-b6e4-abb8f97fc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104679/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Cyfrowi Eksperci w przedszkolach w podregionie bytomskim, częstochowskim, katowickim i sosnowieckim” nr KPOD.05.08-IW.06-0055/24
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bd9da66-536c-47c1-b6e4-abb8f97fc6e13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przy użyciu Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl - za pośrednictwem formularzy do komunikacji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta składana jest pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych, z siedzibą 41-303 Dąbrowa Górnicza, al. J. Piłsudskiego 74, tel. 32 718 04 50, adres e-mail: cuw@cuw.dg.pl
2. Na podstawie obowiązujących przepisów administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z
praw związanych z przetwarzaniem danych: pisemnie na adres naszej siedziby lub poprzez e-mail: odo@cuw.dg.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej".
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy ustawa Pzp.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 190980 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje „Dostawę cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej“:
w postaci zestawu nr 1 w którego skład wchodzi monitor interaktywny o przekątnej co najmniej 65”;
w postaci zestawu nr 2 w którego skład wchodzi komputer stacjonarny wraz z monitorem interaktywnym o przekątnej co najmniej 50”;
w postaci zestawu nr 4 w którego skład wchodzi komputer stacjonarny, monitor, drukarka, skaner.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-25
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielkość przekątnej monitora interaktywnego dla zestawu nr 1
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielkość przekątnej monitora interaktywnego dla zestawu nr 2
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wydruk potwierdzający certyfikację rodziny produktów dla oferowanego systemu, potwierdzony przez producenta oferowanego komputera (dotyczy zestawu nr 2 i 4).5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wydruk potwierdzający certyfikację rodziny produktów dla oferowanego systemu, potwierdzony przez producenta oferowanego komputera (dotyczy zestawu nr 2 i 4).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.3. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
3.1. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3.2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3.1 składają odrębnie:
1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
3.3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych,
2) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniającego zasób Wykonawcy,
3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);
3.4. Zapisy ust. 3.3 pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.5. Zapisy ust. 3.3 pkt 3) i pkt a) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-02 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na realizację ww. zamówienia Zamawiający zamierzają przeznaczyć łącznie kwotę nie wyższą niż 190.980,00 zł brutto (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt złotych 00/100), w tym na jeden zestaw każdy Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę nie wyższą niż 6.366,00 zł (sześć tysięcy trzysta sześćdziesiąt sześć złotych 00/100).INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej
- Budowa kortów tenisowych o nawierzchni z mączki ceglanej na obiekcie Centrum Sportów Letnich i Wodnych Pogoria w Parku Zielona ul. Letnia 9 w Dąbrowie Górniczej
- "Usługa opróżniania pustostanów administrowanych przez MZBM, wraz z wywozem i utylizacją" - 3 zadania
- Budowa, przebudowa, czyszczenie i rozbiórka trzonów kuchennych i pieców pokojowych oraz zakup i montaż pieców przenośnych w gminnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej.
- Wykonanie robót budowlanych dla części budynku przy ul. Kasprzaka 46 w ramach zadania: "Wschodnie ogrody kultury - czyli Mangoteka i nie tylko"
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa doposażenia sprzętu pracowni zamawianego w ramach projektu pt. "Kompetencje zawodowe - szansą na lepsze jutro III"
- Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego do trzech żorskich przedszkoli w ramach projektu pn. "Żorskie przedszkola przyszłości - rozwój kształcenia przedszkolnego w mieście Żory".
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Dobry Zawód moja przyszłość"
- "Dostawa monitorów interaktywnych, projektorów, termobindownicy, gilotyny rolkowej oraz urządzeń wielofunkcyjnych - dla ZS w Sokołowie Młp."
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.