eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaDostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej



Ogłoszenie z dnia 2025-03-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385908675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 74

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cuw.dg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 go Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p1.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole1dg.edupage.org

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 4

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292145747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Cieszkowskiego 20 a

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p4.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole4dg.edupage.org/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 6

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 33

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p6.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole6dg.vot.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 9

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292147002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górnicza 9

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p9.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole9dg.edupage.org

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 10

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292147746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 42

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p10.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://p-10dg.edupage.org/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 11

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 35

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p11.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkole11.com/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 12

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292145730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ignacego Krasickiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p12.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://p12-dg.edupage.org/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 13

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: III Powstania Śląskiego 4a

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p13.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolenr13dg.edupage.org/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 14

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiaclecia 25a

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p14.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole14dg.edupage.org/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 17

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzemieszycka 242

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-530

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p17.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://p17dg.pl/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karola Adamieckiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p20.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mojeprzedszkole20.com.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 29 z Oddziałami Integracyjnymi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ludowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-310

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p29.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole29-dg.com/

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 32

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p32.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole32dg.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 33

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292147717

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 1

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-520

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p33.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://p33-dabrowa.pl/

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 34

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292146480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wirgiliusza Grynia 19

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-310

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p34.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole34dg.edupage.org/

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 36

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292145753

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiaclecia 23

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p36.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://p36dg.pl/

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 39

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292147752

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mireckiego 25

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p39.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkole39.pl/

Zamawiający 19

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291564287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierska 188

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-525

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp1.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp27dabrowa.pl/

Zamawiający 20

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292475781

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieszka I 20

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-520

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp2.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp25dg.edupage.org/

Zamawiający 21

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292475976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-530

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp3.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2dg.edupage.org/

Zamawiający 22

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292475806

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Katynia 76

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-530

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp4.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsp4dg.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 23

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292475798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzemieszycka 390

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-530

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp5.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp5dg.pl/

Zamawiający 24

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 6

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292475864

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Idzikowskiego 139 C

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-520

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp6.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsp6dg.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 25

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292147717

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 77

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-520

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp7.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp7dg.edupage.org/

Zamawiający 26

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 4 im. Królowej Jadwigi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292230766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łeknice 35

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs4.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs4-dg.edu.pl/

Zamawiający 27

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292475901

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Swobodna 59

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sosw.dg.pl/

Zamawiający 28

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 16 z Oddziałami Przedszkolnymi im. Związku Orła Białego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292230772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 56

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp16.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp16dg.pl/

Zamawiający 29

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 26 z Oddziałami Przedszkolnymi im. Marii Konopnickiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291829656

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gołonoska 23

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-523

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp26.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp26dg.edupage.org/

Zamawiający 30

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 28 z Oddziałami Przedszkolnymi im. Janusza Korczaka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291522231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górna 1

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-524

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp28.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp28dg.pl

Zamawiający 31

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 35 z Oddziałami Przedszkolnymi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291808565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Uczniowska 24

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-520

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp35.dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp35dg.edupage.org

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Centrum Usług Wspólnych przeprowadza postępowanie na rzecz 30 zamawiających

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bd9da66-536c-47c1-b6e4-abb8f97fc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104679/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Cyfrowi Eksperci w przedszkolach w podregionie bytomskim, częstochowskim, katowickim i sosnowieckim” nr KPOD.05.08-IW.06-0055/24

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bd9da66-536c-47c1-b6e4-abb8f97fc6e1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przy użyciu Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl - za pośrednictwem formularzy do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta składana jest pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych, z siedzibą 41-303 Dąbrowa Górnicza, al. J. Piłsudskiego 74, tel. 32 718 04 50, adres e-mail: cuw@cuw.dg.pl
2. Na podstawie obowiązujących przepisów administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z
praw związanych z przetwarzaniem danych: pisemnie na adres naszej siedziby lub poprzez e-mail: odo@cuw.dg.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej".
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy ustawa Pzp.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 190980 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje „Dostawę cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej“:

w postaci zestawu nr 1 w którego skład wchodzi monitor interaktywny o przekątnej co najmniej 65”;

w postaci zestawu nr 2 w którego skład wchodzi komputer stacjonarny wraz z monitorem interaktywnym o przekątnej co najmniej 50”;

w postaci zestawu nr 4 w którego skład wchodzi komputer stacjonarny, monitor, drukarka, skaner.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

30232100-5 - Drukarki i plotery

30216110-0 - Skanery komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielkość przekątnej monitora interaktywnego dla zestawu nr 1

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielkość przekątnej monitora interaktywnego dla zestawu nr 2

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wydruk potwierdzający certyfikację rodziny produktów dla oferowanego systemu, potwierdzony przez producenta oferowanego komputera (dotyczy zestawu nr 2 i 4).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wydruk potwierdzający certyfikację rodziny produktów dla oferowanego systemu, potwierdzony przez producenta oferowanego komputera (dotyczy zestawu nr 2 i 4).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
3.1. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3.2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3.1 składają odrębnie:
1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
3.3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych,
2) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniającego zasób Wykonawcy,
3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);
3.4. Zapisy ust. 3.3 pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.5. Zapisy ust. 3.3 pkt 3) i pkt a) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na realizację ww. zamówienia Zamawiający zamierzają przeznaczyć łącznie kwotę nie wyższą niż 190.980,00 zł brutto (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt złotych 00/100), w tym na jeden zestaw każdy Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę nie wyższą niż 6.366,00 zł (sześć tysięcy trzysta sześćdziesiąt sześć złotych 00/100).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.