eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasionówkaModernizacja rolniczej drogi dojazdowej nr 381/2 położonej we wsi Krasne Stare, gmina Jasionówka, powiat moniecki, województwo podlaskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-19

Jasionówka: Modernizacja rolniczej drogi dojazdowej nr 381/2 położonej we wsi Krasne Stare, gmina Jasionówka, powiat moniecki, województwo podlaskie
Numer ogłoszenia: 136092 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasionówka , Rynek 19, 19-122 Jasionówka, woj. podlaskie, tel. 085 7160021, faks 085 7160025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasionowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja rolniczej drogi dojazdowej nr 381/2 położonej we wsi Krasne Stare, gmina Jasionówka, powiat moniecki, województwo podlaskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja rolniczej drogi dojazdowej nr 381/2 położonej we wsi KRASNE STARE, gmina Jasionówka, powiat moniecki, województwo podlaskie. W skład zamówienia wchodzą następujące roboty budowlane: Lp. Wyszczególnienie / Jednostki miary / Ilość 1. Wznowienie punktów geodezyjnych / szt. / 10 2. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych / m / 1820 3. Profilowanie i zagęszczanie podłoża / m2 / 14560 4. Warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku / m2 / 12558 5. Warstwa jezdna grubości 15 cm ze żwiru / m2 / 12103 6. Karczowanie zakrzaczeń gęstych / ha / 0,45 7. Wycinka drzew / szt. / 41 8. Karczowanie drzew średnicy 26 cm - 35 cm / szt. / 70 9. Wywóz karpiny / mp / 12 10. Wywóz gałęzi i drągowiny / mp / 30 11. Wywóz dłużyc / mp / 17 12. Usunięcie głazów / m3 / 14 13. Ścinanie poboczy / m3 /1700 14. Wymiana przepustów zjazdowych średnicy 40 cm z rur betonowych lub tworzyw sztucznych / m / 142 15. Założenie zjazdów ze żwiru / m3 / 4 16. Rowy odwadniające trójkątne 50 cm x 50 cm m / 3616 Należy wznowić 10 punktów geodezyjnych. Na całej długości przyjmuje się: szerokość korony górą 6,5 m wykonanie warstwy odsączającej grubości 10 cm z piasku wykonanie warstwy jezdnej grubości 15 cm ze żwiru wyprofilowanie podłoża na szerokości 8,0 m wykopanie rowów odwadniających trójkątnych 50 cm x 50 cm W/w drogę podzielono na 4 odcinki. Odcinek I długość 240 m ścinanie poboczy pasem szerokości po 3 m z obu stron, warstwę grubości 1 m :1440 m2 / 1440 m3 karczowanie zakrzaczeń gęstych 0,04 ha wymiana istniejących przepustów zjazdowych średnicy 40 cm, długości 6,0 m : 5 szt. rowy odwadniające trójkątne 50 cm x 50 cm : 2 x 240 m = 480 m profilowanie i zagęszczanie podłoża : 8 m x 240 m = 1920 m2 warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku : 6,90 m x 240 m = 1656 m2 warstwa jezdna grubości 15 cm ze żwiru : 6,65 m x 240 m = 1596 m2 Odcinek II długość 340 m karczowanie zakrzaczeń gęstych 0,20 ha usunięcie głazów 10 m3 wymiana istniejących przepustów zjazdowych średnicy 40 cm, długości 6,0 m : 4 szt. założenie zjazdów długości 6,0 m ze żwiru na działki boczne : 2 szt. - 2 m3 rowy odwadniające trójkątne 50 cm x 50 cm - 2 x 340 m - 12 m = 668 m profilowanie i zagęszczenie podłoża : 8 m x 340 m = 2720 m2 warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku : 6,90 m x 340 m = 2346 m2 warstwa jezdna grubości 15 cm ze żwiru : 6,65 m x 340 m = 2261 m2 Odcinek III długość 400 m karczowanie zakrzaczeń gęstych 0,01 ha usunięcie głazów 1 m3 wymiana istniejących przepustów zjazdowych średnicy 40 cm, długości 6,0 m : 5 szt. rowy odwadniające trójkątne 50 cm x 50 cm - 2 x 400 m = 800 m profilowanie i zagęszczanie podłoża : 8 m x 400 m = 3200 m2 warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku : 6,90 m x 400 m = 2760 m2 warstwa jezdna grubości 15 cm ze żwiru : 6,65 m x 400 m = 2660 m2 Odcinek IV długość 840 m ścinanie poboczy warstwy grubości 0,5 m, pasem szerokości po 2 m, na długości 130 m: 520 m2/260 m3 karczowanie zakrzaczeń gęstych 0,20 ha karczowanie drzew średnicy 26 cm - 35 cm : 70 szt. wywóz karpiny 12 mp wywóz gałęzi i drągowiny 30 mp wywóz dłużyc 17 mp usunięcie głazów 3 m3 wymiana istniejących przepustów zjazdowych średnicy 40 cm, długości 6,0 m : 7 szt. założenie przepustów poprzecznych średnicy 40 cm, długości 8,0 m : 2 szt. założenie zjazdów długości 6,0 m ze żwiru : 2 szt. - 2 m3 rowy odwadniające trójkątne 50 cm x 50 cm - 2 x 840 cm - 12 m = 1668 m profilowanie i zagęszczanie podłoża 8 m x 840 m = 6720 m2 warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku : 6,90 m x 840 m = 5796 m2 warstwa jezdna grubości 15 cm ze żwiru : 6,65 m x 840 m = 5586 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wniesienie wadium w wysokości 1000,00 PLN 2.Wadium może by wniesione w następujących formach: - pieniężnej - poręczeniach bankowych - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej pieniądze należy wpłacić na konto Urzędu Gminy Jasionówka - PBS w Knyszynie Oddział w Jasionówce 08807600010000133920000010 z adnotacją - Wadium przetargowe na realizację zamówienia Modernizacja rolniczej drogi dojazdowej nr 381/2 położonej we wsi KRASNE STARE. Kwota wadium musi się znajdować na w/w koncie do upływu terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnienia / nie spełnienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zrealizowanie co najmniej 3 robót budowlanych dotyczących budowy lub remontów dróg o łącznej długości co najmniej 1000 m. Wykonawca obowiązany jest załączyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. nr 3. Ocena spełnienia warunków wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnienia / nie spełnienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie co najmniej równiarki o mocy min. 100 KM, ładowarki o poj. łyżki min. 2,5 m3, dwóch samochodów samowyładowczych o poj. min. 6 m3; koparki. Wykonawca załącza wykaz narzędzi. - zał. nr 4. Ocena spełnienia warunków wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnienia / nie spełnienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnienia / nie spełnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie opłaconej polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnienia / nie spełnienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wyżej wymienione warunki muszą spełniać wszyscy wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że całość niniejszego zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Projekt umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w zawartej umowie o zamówienie publiczne w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, w tym szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych m.in. uniemożliwiających zastosowanie wymaganych technologii dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy; 2) ustawowej zmiany wysokości stawek podatku VAT; 3) Zmiany przepisów prawnych pozostających w związku z przedmiotem zamówienia; 4) zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jasionowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jasionówka, ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka - pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jasionówka ul. Rynek 19 19-122 Jasionówka Pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.