eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana GoślinaOpracowanie koncepcji oraz projektów budowlanych i wykonawczych dla ulic staromiejskich w Murowanej Goślinie w ramach zadania inwestycyjnego pn.Rewitalizacja/odnowa miasta - rewitalizacja placu i dróg staromiejskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Murowana Goślina: Opracowanie koncepcji oraz projektów budowlanych i wykonawczych dla ulic staromiejskich w Murowanej Goślinie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja/odnowa miasta - rewitalizacja placu i dróg staromiejskich
Numer ogłoszenia: 136122 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murowana Goślina, ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8122055, 8122363, 8122375, fax 061 8122140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murowana-goslina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji oraz projektów budowlanych i wykonawczych dla ulic staromiejskich w Murowanej Goślinie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja/odnowa miasta - rewitalizacja placu i dróg staromiejskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych przebudowy ulicy Podgórnej (górnej i dolnej), ulicy Dworcowej, ulicy Rogozińskiej do skrzyżowania z ulicą Jodłową i nowoplanowanej 12KD-La na odcinku od ulicy Dworcowej do ulicy Wojska Polskiego oraz budowę parkingu przy Ośrodku Zdrowia w Murowanej Goślinie. Długość wszystkich ulic, których dotyczy opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych wynosi 1 200 mb. 2) opracowanie koncepcji zagospodarowania pasa drogowego ulic nowo planowanych: 12KD-La, 23KD-Da, 24KD-Da, 25KD-Da, 26KD-Da, 27KD-Da, 46KD-Da, 47KD-Da, które są ujęte w koncepcji planu zagospodarowania przestrzennego miasta Murowanej Gośliny. Długość wszystkich ulic, których dotyczy opracowanie koncepcji zagospodarowania wynosi 2 000 mb. Zakres i wymagania dotyczące opracowania projektów budowlanych i wykonawczych: 1) opracowanie kompleksowej inwentaryzacji wszystkich elementów sieci należących do infrastruktury technicznej, 2) opracowanie aktualnych map do celów projektowych, 3) opracowanie niezbędnej ilości badań geotechnicznych dla poszczególnych ulic, 4) pozyskanie map stanu prawnego z wypisami z rejestru gruntów i aktualnymi adresami właścicieli przylegających działek, 5) uzyskanie pozwolenia na budowę, 6) opracowanie kompleksowej i kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej oraz kosztorysowej (kosztorys inwestorski, przedmiar robót, kosztorys ofertowy) wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, w szczególności: a) projektów w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlano - drogowych, b) projektu kanalizacji deszczowej umożliwiającego odwodnienie pasa drogowego ulic wraz z przyłączami umożliwiającymi odwodnienie przyległych posesji z zabudowy staromiejskiej, c) projektu oświetlenia ulicznego i parkingu (słupy i oprawy jak w ul. Kochanowskiego w Murowanej Goślinie), d) projektu strefowania uzbrojenia technicznego dla wszystkich ulic, e) projektu przebudowywanych nawierzchni jezdni, chodników, ścieżek rowerowych i placów wraz z podaniem kolorystyki materiałów oraz sposobu ich ułożenia, f) projektu zieleni z możliwością nawadniania, g) projektu docelowej organizacji ruchu, h) projektu organizacji ruchu na czas budowy, i) przedmiaru robót, j) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, k) kosztorysów inwestorskich, l) kosztorysów tzw. ofertowych, m) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zakres i wymagania dotyczące opracowania koncepcji. W zakres koncepcji, wchodzi przygotowanie w imieniu Gminy wniosku i uzyskanie prawomocnej decyzji lokalizacji drogi - ulic nowo planowanych 12KD-La, 23KD-Da, 24KD-Da, 25KD-Da, 26KD-Da, 27KD-Da, 46KD-Da, 47KD-Da, które są ujęte w koncepcji planu miasta w Murowanej Goślinie oraz ulicy Dworcowej wraz z parkingami. Drogi KD-D zostaną zakwalifikowane jako drogi publiczne gminne. Zgodnie z art. 5 ust. 1 Ustawy o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, wniosek ma zawierać w szczególności: 1) aktualną mapę zasadniczą w skali 1: 500 do celów projektowych, 2) mapę 1:500 przedstawiającą proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz całej infrastruktury technicznej, 3) analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, a) mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami, b) określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu, c) opinie: - dyrektora właściwej regionalnej dyrekcji Lasów Państwowych - w odniesieniu do gruntów leśnych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w zarządzie Lasów Państwowych, - właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków - w odniesieniu do dóbr kultury chronionych na podstawie odrębnych przepisów, d) wymagane przepisami odrębnymi decyzje administracyjne - w szczególności decyzję o oddziaływaniu na środowisko. Opracowana dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia musi zawierać wszystkie uzgodnienia sprawdzających rzeczoznawców oraz być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tj. prawidłowej realizacji inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami i wiedzą techniczną oraz spełniać wymagania Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. z dnia 17.08.2006r. DzU Nr 156, poz. 1118 ze zm.), Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. DzU z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) wraz z obowiązującymi aktami wykonawczymi do tych ustaw.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4.800,00 zł, słownie: cztery_tysiące_osiemset_złotych_00/100..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p.), w szczególności dysponują 3. nw. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do projektowania zgodnie z art. 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. DzU z 2006 roku nr 156 poz. 1118 ze zm.), tj.: (1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, (2) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, (3) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 u.p.z.p.; Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu stosując ocenę zerojedynkową: spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu Oferty każdy Wykonawca składa Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., stanowiące załącznik nr 1 do oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), c) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p., stanowiące załącznik nr 2 do oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich), d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt 9.1) lit. b) SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje), e) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 9.1) lit. b) SIWZ, posiadają wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia: (1) decyzja o nadaniu uprawnień oraz (2) aktualne - na dzień składania ofert - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip2.murowana-goslina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina ul. Poznańska 16 pokój nr 32 62-095 Murowana Goślina.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina ul. Poznańska 18 pokój nr 1 (kancelaria) 62-095 Murowana Goślina.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wraz z ofertą Wykonawca składa: - dowód wniesienia wadium, - dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, - stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) u.p.z.p. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.