eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrębociceObsługa informatyczna dla projektu pn.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Grębocice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-12

Grębocice: Obsługa informatyczna dla projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Grębocice
Numer ogłoszenia: 136175 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębocice , ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 50 31, faks 076 8315077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa informatyczna dla projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Grębocice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę informatyczną projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Grębocice współfinansowaną przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013. Przetarg na dostawę komputerów wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym dla gospodarstw domowych oraz Centrów Szkoleniowo Edukacyjnych (współpraca ze specjalistą ds. zamówień publicznych oraz koordynatorem projektu zatrudnionych przez zamawiającego według poleceń koordynatora projektu) a) 40 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla gospodarstw domowych b) 24 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Centrów S-E (dokładny opis przedmiotu zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące technicznych aspektów zamówienia oraz pomoc przy tworzeniu SIWZ) Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem (współpraca ze specjalistą ds. zamówień publicznych oraz koordynatorem projektu zatrudnionych przez zamawiającego według poleceń koordynatora projektu) a) 40 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla gospodarstw domowych b) 24 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Centrów S-E (odbiór komputerów - sprawdzenie zgodności z zamówieniem publicznym) Przeprowadzenie szkoleń dla członków gospodarstw domowych objętych projektem oraz opracowanie materiałów szkole-niowych i przekazanie uczestnikom szkolenia a) szkolenia dla 50 osób przeprowadzone od 1 lipca do 31 października 2011r. (4 miesiące) Celem szkoleń jest nauka podstawowej obsługi komputera. Szkolenie odbędzie się w podziale na grupy. Czas szkolenia 12 godzin na każda grupę. Pożądany poziom wiedzy beneficjentów po szkoleniu : trzy początkowe poziomy ECDL START: - Podstawy technik informatycznych - Użytkowanie komputerów - Przetwarzanie tekstów Instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania w gospodarstwach domowych objętych wsparciem w ramach projektu oraz Centrach Szkoleniowo Edukacyjnych wraz z późniejszym jego serwisowaniem. a) 40 gospodarstw domowych b) 8 Centrów S-E (3 komputery każde) (zainstalowanie komputerów w gospodarstwach domowych i Centrach S-E wraz z oprogramowaniem) Przetarg na dostawę szerokopasmowego Internetu do gospodarstw domowych objętych projektem oraz Centrów S-E (wraz ze specjalistą ds. zamówień publicznych oraz koordynatorem projektu zatrudnionych przez zamawiającego według poleceń koordynatora projektu). (dokładny opis przedmiotu zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące technicznych aspektów zamówienia oraz pomoc przy tworzeniu SIWZ) Przetarg na zakup i montaż teleinformatycznych obiektów infrastruktury (maszty), które umożliwią dostęp do Internetu dla grup docelowych (współpraca ze specjalistą ds. zamówień publicznych oraz koordynatorem projektu zatrudnionych przez zamawiającego według poleceń koordynatora projektu) a) 2 maszty (dokładny opis przedmiotu zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące technicznych aspektów zamówienia, pomoc przy tworzeniu SIWZ oraz zatwierdzenie wykonania zadania od strony technicznej wraz z koordynatorem projektu) Podłączenie komputerów do Internetu w gospodarstwach domowych i Centrach S-E objętych projektem a) 40 gospodarstw domowych b) 8 Centrów S-E (3 komputery każde) Przetarg/zapytanie ofertowe na przeprowadzenie szkoleń elearningowych członków gospodarstw domowych objętych pro-jektem (dokładny opis przedmiotu zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące technicznych aspektów zamó-wienia, pomoc przy tworzeniu SIWZ a następnie odbiór zamówienia publicznego) Serwisowanie komputerów w gospodarstwach domowych i Centrach S-E objętych projektem a) 40 gospodarstw domowych b) 8 Centrów S-E (3 komputery każde) (przez cały czas trwania umowy) Przetarg na modernizację komputerów wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym dla g.d. oraz Centrów S-E (współpraca ze specjalistą ds. zamówień publicznych oraz koordynatorem projektu zatrudnionych przez zamawiającego według poleceń koordynatora projektu) (dokładny opis przedmiotu zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące technicznych aspektów zamówienia, pomoc przy tworzeniu SIWZ a następnie odbiór zamówienia publicznego) Modernizacja komputerów wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym dla g. d. oraz Centrów S-E koordynator może zlecić zadania dotyczące bieżącej realizacji projektu w zakresie obsługi informatycznej których zamawiający nie był wstanie przewidzieć w terminie realizacji zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 32.40.00.00 - Sieci 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykaże się on doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. należytą realizację co najmniej 2 zamówień polegających na instalacji, administrowaniu oraz serwisowaniu sprzętu i oprogramowania komputerowego o wartości co najmniej 200 000 zł, wymaga się również minimum 3 letnie doświadczenie w obsłudze informatycznej porównywalnych wartościowo projektów oraz obsługę informatyczną obiektów o liczbie stanowisk komputerowych powyżej 64 sztuk oraz udokumentowanych umiejętności w zarządzaniu, instalacji i konfiguracji zaawansowanych urządzeń klasy UTM (Unified Threat Management) zawierających min.: skaner antywirusowy i antyspamowy, IPS, IDS, firewall, VPN, proxy: http, ftp, smtp, pop3, filtry URL, autoryzacja użytkowników LDAP, kontrola stanu połączeń w czasie rzeczywistym. Informacja powyższa winna wynikać z żądanych przez zamawiającego dokumentów (rozdział 7 specyfikacji) potwierdzających, że prace te zostały wykonane zgodnie z Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz że zostały prawidłowo wykonane.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby potwierdzić warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien wykazać, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania obsługi informatycznej w ramach projektu tj.: a) po 1 osobie posiadającej uprawnienia informatyczne (w zakresie wykonywanych czynności) na obsługę każdego Centrum S-E aby zapewnić beneficjentom programu możliwie najlepsze warunki szkoleń oraz szybki serwis.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy i określenie warunków tych zmian 1.W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane: 1)przez Zamawiającego, 2)przez Wykonawcę. 3.Zmiany umowy, o których mowa w ust.1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 PZP, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1)konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: 1.konieczności wykonania usług dodatkowych w rozumieniu art.67 ust.1. pkt.5 ustawy warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia. 2.wstrzymania wykonywania całości lub części usług na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy 5.Dokonanie zmian, o których mowa w ust.1 wymaga podpisania aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebocice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Głogowska 3 59-150 Grębocice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grębocice ul. Głogowska 3 59-150 Grębocice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.