Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie Gminy Grębocice – etap „Zmiana sposobu ogrzewania budynków wielorodzinnych w m. Trzęsów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grębocice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głogowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Grębocice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768325304
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundusze@grebocice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grebocice.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie Gminy Grębocice – etap „Zmiana sposobu ogrzewania budynków wielorodzinnych w m. Trzęsów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19a69a9a-fd80-4781-8820-e7a0cce16ddf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012811/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie Gminy Grębocice - Zmiana sposobu ogrzewania budynków wielorodzinnych w m. Trzęsów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 Priorytet 2 Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku Działanie FEDS.02.02 Efektywność energetyczna w budynkach mieszkalnych Typ projektów: 2.2.A; Nabór nr : FEDS.02.02-IP.01-043/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminagrebocice.ezamawiajacy.pl/pn/GREBOCICE/demand/205728/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminagrebocice.ezamawiajacy.pl/pn/GREBOCICE/demand/205728/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
3. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://gminagrebocice.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert (udostępniając je na stronie internetowej prowadzonego postępowania), pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania odpowiednio ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://gminagrebocice.ezamawiajacy.pl.
5. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego.
6. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców, która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.
7. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://gminagrebocice.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
8. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://gminagrebocice.ezamawiajacy.pl:
- Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
- Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
- Włączona obsługa JavaScript;
- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Grębocice, ul. Głogowska 3, 59 – 150 Grębocice, tel. +48 76 8315 501; e-mail: sekretariat@grebocice.com.pl.
2. W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail:iodo@amt24.biz; tel.: 76300 01 40
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.26.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie Gminy Grębocice – etap „Zmiana sposobu ogrzewania budynków wielorodzinnych w m. Trzęsów”
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na zmianie sposobu ogrzewania budynków wielorodzinnych w m. Trzęsów 4a ; Trzęsów 49 a,b,c. Zadanie realizowane będzie z dofinansowaniem w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027. Nabór nr FEDS.02.02-IP.01-043/23
1. Budynki objęte są układem ruralistycznym wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków. Zadanie będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem odpowiednich uzgodnień i decyzji, opracowanie audytów powykonawczych z osiągnięciem efektu ekologicznego i ekonomicznego oraz opracowanie świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków i odrębnie dla mieszkań;
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji;
3) wykonanie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie umieszczenia tablic informacyjnych – 2 szt. i oznakowanie urządzeń naklejkami – 14 szt. ,zgodnie ze wzorami zawartymi w załączniku nr 4 do umowy
4) uzyskanie potwierdzenia przyjęcia zawiadomienia o zakończeniu robót w PINB Polkowice lub inne wymagane prawem.
Wartość opracowania dokumentacji projektowej nie może przekraczać 7% wartości zadania.
Dokumentacja projektowo-kosztorysowa obejmuje:
a) Projekt Zagospodarowania Terenu wraz z Projektem Architektoniczno-Budowlanym,
b) Projekt techniczny,
c) Specyfikacje Techniczne,
d) Kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarem robót.
Dokumentacje należy wykonać jako opracowania pełnobranżowe: część architektoniczna, część konstrukcyjna, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) Branża budowlana:
-ocieplenie dachu wraz z pracami wzmacniającymi dla budowy konstrukcji pod układ fotowoltaiki,
-wykonanie prac budowlanych celem przygotowania pomieszczenia węzła gruntowej pompy ciepła,
- wykonanie koniecznych robót budowlanych oraz prac wykończeniowych (prace naprawcze ścian i sufitów),
b) Branża sanitarna:
- demontaż istniejących palenisk/kotłów węglowych oraz podgrzewaczy wraz z istniejącymi pompami, armaturą i rurociągami przyłączeniowymi oraz istniejących instalacji centralnego ogrzewania wraz z utylizacją,
- budowa dolnego źródła ciepła w postaci wymienników pionowych,
- wykonanie węzła cieplnego z gruntowa pompa ciepła dla zasilania instalacji centralnego ogrzewania oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej
- budowa nowej instalacji centralnego ogrzewania w budynku z opomiarowaniem każdego z mieszkań poprzez montaż liczników ciepła,
- budowa nowej instalacji ciepłej wody użytkowej w budynku z opomiarowaniem każdego z mieszkań poprzez montaż wodomierzy cieplej wody użytkowej,
- wymiana pionów wody zimnej z opomiarowaniem każdego z mieszkań poprzez montaż wodomierzy wody zimnej,
- wyposażenie każdego z mieszkań w kuchenkę gazową 4 - palnikową z piekarnikiem elektrycznym z wężem przyłącznym do butli gazowej 11 kg,
c) Branża elektryczna:
- wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznej – przebudowa przyłącza
- elektrycznego oraz rozdzielni głównej celem podłączenia instalacji fotowoltaicznej oraz zasilania węzła cieplnego z gruntową pompą ciepła,
- budowa instalacji fotowoltaicznej,
- budowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej nowego węzła gruntowej pompy ciepła
Wykonawca jest odpowiedzialny za zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych objętych niniejszym zadaniem odpowiadających wymaganiom Zamawiającego, zawartym w SWZ, a w szczególności w PFU, które stanowi załącznik nr 1 do SWZ, zgodnych z praktyką i wiedzą inżynierską oraz zgodnych z polskim prawem i prawem UE.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczących:1) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek wówczas, gdy:
a) wykaże się doświadczeniem polegającym na:
-wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. należytą realizacją co najmniej: dwóch zamówień polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie polegające na termomodernizacji budynków wielorodzinnych z użyciem pompy ciepła z wykorzystaniem dolnych źródeł ciepła o wartości brutto minimum 40 000,00 dla każdego zadania. Informacja powyższa winna wynikać z żądanych przez zamawiającego dokumentów (rozdział IX specyfikacji) potwierdzających, że usługi i roboty zostały wykonane należycie;
i
wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. należytą realizacją co najmniej: dwóch zamówień polegających na termomodernizacji budynków wielorodzinnych z użyciem pomp ciepła z wykorzystaniem dolnych źródeł ciepła o wartości minimum 1 200 000,00 zł brutto dla każdego zadania. Informacja powyższa winna wynikać z żądanych przez zamawiającego dokumentów (rozdział IX specyfikacji) potwierdzających, że usługi i roboty zostały wykonane należycie;
lub
dwóch zamówień polegających na termomodernizacji budynków wielorodzinnych z użyciem pomp ciepła z wykorzystaniem dolnych źródeł ciepła o wartości minimum 1 240 000,00 zł brutto w formule zaprojektuj i wybuduj dla każdego zadania. Informacja powyższa winna wynikać z żądanych przez zamawiającego dokumentów (rozdział IX specyfikacji) potwierdzających, że usługi i roboty zostały wykonane należycie.
b) wykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia tj.:
- projektantem w specjalności architektonicznej – co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia architektoniczne bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,
- projektantem w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 1 osobą mającą posiadającą uprawnienia konstrukcyjne bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,
- projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,
- projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,
- kierownikiem budowy - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,
- kierownikiem robót sanitarnych – co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- kierownikiem robót elektrycznych – co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
2) sytuacji finansowej lub ekonomicznej: wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania zdolności technicznej i zawodowej (opisano w dziale VII pkt. 2 ppkt. 1 lit. a), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (wzór nr 3 do SWZ);
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie;
b) wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania zdolności technicznej i zawodowej (opisano w dziale VII pkt. 2 ppkt. 1 lit. a), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (wzór nr 5 do SWZ);
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (opisano w dziale VII pkt. 2 ppkt. 1 lit. b), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (wzór nr 4 do SWZ);
d) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w dziale VII pkt. 2 ppkt. 2.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Interaktywny formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj. o niepodleganiu wykluczeniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ)
3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj.o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) ;
4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
5. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy);
6. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeżeli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty);
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ( jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z projektem umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminagrebocice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-28 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI GRĘBOCICE
- Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie Gminy Grębocice - etap "Zmiana sposobu ogrzewania budynków wielorodzinnych w m. Trzęsów"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa drogi gminnej ul. Kolejowa
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej w Rzeczycy
- Remont cząstkowy dróg i chodników z kostki betonowej na terenie gminy Grębocice
więcej: przetargi GRĘBOCICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.