eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarneZarządzanie i utrzymanie cmentarzy komunalnych w miejscowości Czarne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Czarne: Zarządzanie i utrzymanie cmentarzy komunalnych w miejscowości Czarne
Numer ogłoszenia: 136244 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8332078.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czarne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie i utrzymanie cmentarzy komunalnych w miejscowości Czarne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i utrzymanie cmentarzy komunalnych w m. Czarne, obejmujące: 1) W zakresie zarządzania: a)prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarządzanymi obiektami, oraz wykonywania obsługi administracyjnej cmentarza - przyjmowania interesantów i przechowywania dokumentacji cmentarnej na terenie miasta Czarne. b)pobieranie opłat za korzystanie z cmentarza i urządzeń cmentarnych wysokościach ustalonych zarządzeniem Burmistrza Gminy Czarne w sprawie ustalania cen i opłat za usługi komunalne, i odprowadzanie ich przynajmniej raz w miesiącu na konto Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Człuchowie o/Czarne nr: 82 9326 0006 0040 0116 2000 0010. c)wystawiania faktury dla osób korzystających z usług Wykonawcy i odprowadzania podatku VAT z pobranych opłat. d)pobieranie należności za przedłużenie miejsca na kolejne 20 lat i ich windykacja, e)ustalenie terminów i warunków pogrzebów, f)otwieranie i zamykanie bram cmentarza zgodnie z ustaleniami regulaminu cmentarza, g)prowadzenie dokumentacji cmentarnej, w szczególności: księgę osób pochowanych na cmentarzu, prowadzoną według numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym, księgę grobów, alfabetyczny spisu osób pochowanych na cmentarzu, rejestru miejsc rezerwowych, aktualizacji planu zagospodarowania i wykorzystywania miejsc na cmentarzu, h)egzekwowanie od wykonawców usług pogrzebowych utrzymania porządku oraz usuwania nadmiaru ziemi w przypadku wykonywania grobu murowanego, i)pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarzy i jego okolicach przez przedsiębiorstwa świadczące usługi pogrzebowe. Wyżej wymienione zadania Wykonawca będzie wykonywał przy ścisłym przestrzeganiu wymogów określonych w szczególności w następujących aktach prawnych: a)ustawy z 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz.U. Z 2000r. Nr 23, poz. 295 z póź. zm.), b)rozporządzenia ministra spraw wewnętrznych i administracji z 1 sierpnia 2001 roku w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz.U. nr 90, poz.1013 z póź. zm.), c)rozporządzenia ministra zdrowia z 7 grudnia 2001 roku w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz.U. nr 153, poz. 1783), d)rozporządzenia ministra i infrastruktury z dnia 7 marca 2008 roku w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków ludzkich (Dz.U. Z 2008r. Nr 48, poz. 284). e)rozporządzenie ministra gospodarki z dnia 25 sierpnia 1959 roku w sprawie określenia, jakie tereny pod względem sanitarnym są odpowiednie na cmentarze. 2) W zakresie utrzymania cmentarza: a)bieżące utrzymanie czystości cmentarzy, Domu Przedpogrzebowego, ogrodzenia, alejek i chodników wzdłuż cmentarzy, b)systematyczne wykaszanie traw na terenie cmentarzy, c)wykaszanie mogił zaniedbanych i przeznaczonych do likwidacji oraz pasa zieleni izolacyjnej o szer. do 1 m bezpośrednio przylegającego do terenu cmentarza, d)usuwanie samosiewów drzew w wieku do 5 i odchwaszczanie na bieżąco alejek i terenów wokół drzew i nasadzeń, e)wykonywanie prac korekcyjno - pielęgnacyjnych drzew i żywopłotów, f)wykonywanie systematycznych konserwacji i drobnych napraw obiektów, urządzeń, instalacji, ogrodzenia i nawierzchni alejek wraz z jednorazowym (w terminie ustalonym z zamawiającym) malowaniem pomieszczeń wewnątrz Domu Przedpogrzebowego, g)usuwanie szkód powstałych w wyniku aktów wandalizmu, h)usuwanie opadłych liści oraz odśnieżanie, usuwanie lodu i posypywanie piaskiem chodnika i dojazdu do cmentarza oraz głównych alejek na cmentarzu, i)wykonywanie obowiązków wnikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 z późniejszymi zmianami) oraz określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Czarne (Dz. Urz. Woj. Pomorskiego z 2006r. Nr 60, poz. 1229) między innymi: wyposażenie obiektu w niezbędną liczbę kontenerów na odpady, pozbywanie się powstałych odpadów w sposób zgodny z wymaganiami określonymi w regulaminie porządku i czystości miasta i gminy Czarne, utrzymywanie tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym oraz ponoszenie związanych z tym kosztów, j)ponoszenie bieżących kosztów zużytej energii elektrycznej oraz wody na cmentarzu, k)wykonywanie przeglądów instalacji elektrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, l)wykonywanie zgodnie z przepisami przeglądów technicznych obiektów budowlanych i instalacji, m)usuwanie drobnych zastoisk wody opadowej (kałuże), n)inne niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania cmentarza prace zlecone przez zamawiającego, o)przestrzeganie planu zagospodarowania cmentarza, p)wskazania bądź uzgadniania z zakładami pogrzebowymi miejsca pochówku zwłok w przypadku nie dokonania pochówku przez Wykonawcę. 3)Zapłatę dla Wykonawcy za wykonanie zamówienia ustala się jako kwartalnie wynagrodzenie ryczałtowe zawierające podatek VAT. Zapłata następuje po wystawieniu faktury w terminie do 30 dni. Wykonawca wraz z fakturą VAT będzie co kwartał przedkładał Zamawiającemu rozliczenie - zestawienie pobranych opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych, odprowadzonego podatku VAT i kserokopię faktur za te usługi. 4)Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy z Wykonawcą w przypadku zmiany wysokości opłat niezależnych od Wykonawcy a mających wpływ na cenę przedmiotu zamówienia. 5)Miejsce realizacji zamówienia: a)na działkach nr: 28/1,28/2,29,30/1,36,38,40 w m. Czarnem o łącznej pow. 0,5063 ha, KW Nr 6053, b)na działce nr 2/30 w m. Czarnem o pow. 2,1270 ha, KW Nr 14103, na których znajdują się cmentarze komunalne, Dom Przedpogrzebowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Sposób dokonywania oceny w/w arunków będzie odbywał sie wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 3. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 5. Informację o zatrudnieniu podwykonawców - załącznik nr 4; 6. Zaparafowany wzór umowy stanowiący - załącznik nr 5; 7. Oświadczy, że miejsce obsługi administracyjnej cmentarza, przyjmowania interesantów oraz miejsce przechowywania dokumentacji cmentarnej zostanie zlokalizowane na terenie miasta Czarne. 8. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy polisa została wystawiona na kwotę niższą niż oferowana przez Wykonawcę wartośc za jaką wykona zamówienie publiczne - oświadczenie w którym Wykonawca zobowiązuje sie w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą do podniesienia wartości dotychczasowego ubezpieczenia do wartości zamówienia publicznego. 9. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (licencję zarządcy nieruchomości albo przedsiębiorca, który zatrudnia licencjonowanego zarządcę)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czarne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.czarne.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Czarne Ulica Moniuszki 12 77 - 330 Czarne Pokój nr 3 (sekretariat urzędu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.